K řemenu a válečků včetně oleje jsem tu už psal,tak se o tom nebudu rozvádět,ale napíšu Vám moje
dva nové poznatky Jak už někteří asi ví , tak jsme od 18.7. strávili pár dnů v Rakousku, Švýcarku, Itáli a Německem jsme jen projížděli, najelo se 2840 km atd...,
ale raději k mým poznatkům :
tak první věc která mne potkala - vytekl mi olej na pravém zadním tlumiči, a tím pádem zůstával stlačený, ovšem po přitažení obou tlumičů na poslední "zub" se to celkem vyřešilo, ale odjel jsem na nich skoro 2300 km, takže dostal zabrat i ten pravý který to na sebe vše vzal, proto už teď mám objednané nové , příčina je zřejmě po 5-ti letém zahřívání oleje v tlumiči a v těch hycech, hrom ví, ani servisy
-
druhá věc byla mnou prodřená pneu, nevím jestli to bylo přejezdem přes železné odvaděče vody, nebo kaz v pneumatice, to je těžko říct,gumy měly najeto řádově 13400 km, bylo to v neděli , tak jsme hledali servis kde to v pondělí budem řešit,našli jsme v Schlitters Pneu profi,kde měli supr přístup,domluva ruce nohy a přítel Googl překladač,jednu měli,jednu dali a na druhý den dali druhou,s tím že seplatilo až při výměně té druhé,no paráda a mohli jsme dále užívat pass lokalit cest a přírody,
pnue.jpg
...
jinak klobouk dolů a hluboká poklona Ferrymu, Lumirovi i jeho manželce, že měli se mnou trpělivost a ujeli úsek 150 km rychlostí 40 až maximálně 60 km/h se zastavovanim co 30 km a kontrolou gumy jestli vůbec dojedu na ubytku, patří jim můj dík- no a
pak jedno "mohutné probrzdění" přední brzdou, to tedy bylo fakt na doraz , ale stačilo brzdy nechat schladit, dolit kapalinu a jelo se dál, po návratu domů jsem vyměnil přední destičky už tam toho moc nebylo, no jo jak jezdíte tak to pořád něco che
fota z Alp jsou na
Rajčeti a tu dám jen tu pneu a ty rošty,aspoň něco za všechny
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.