Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sigi » 12 črc 2015, 21:57

Já jsem řemen měnil vždy po 10.000 a byl jak novej...ale prostě to bylo v manualu tak jsem měnil,ted mi servisák říkal že s toim taky počkáme... ale na 15.000 bych ho už vyměnil...at vypadá jak vypadá Pavle...
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sejco » 12 črc 2015, 21:59

ja jazdim 95 %sam mam obycajne plexi dialnice pouzivam len ak musim .a 19g valceky su pre mna fajn nemal som moznost da tam 18 a mensiu gramaz .mozno je to len moj subjektivny pocit ale s 19g valcekmi skuter ozil hlavne akceleracia pri obiehani a jazda v kopcoch.na rovinach pri tzych istých rýchlostiach klesli otacky a spotrebu som este neneral zatial testujem
Uživatelský avatar
sejco

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 28 pro 2013, 19:40
Bydliště: bardejov slovensko
Skútr / moto: yamaha x-max 2006 predan.piaggio mp3 500LT rv 2013
Tuning / úpravy: variato maloossi mozno kufor pribudne

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod mepa » 12 črc 2015, 22:03

Pro jistotu nový vozím sebou, ale po Berounce ho dám teda raději vyměnit. Při 15ti tis. se na něj sice mechanik díval a nezdálo se mu, že je nutné ho měnit.
Uživatelský avatar
mepa

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 458
Registrován: 25 bře 2013, 14:02
Bydliště: Dub nad Mor.,Ol
Skútr / moto: Yamaha X max 125i / 2013 //Piaggio MP3 500ie sport
Tuning / úpravy: reflexní pásky na kolech,deflektor,el.zásuvka

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 12 črc 2015, 22:22

Interval výměny řemenu je zajímavý, v servisním plánu v knížce k mp3 od dovozce mám výměnu až v 15.000 km, ale v servise mi ho měnili v 10.000 km s tím, že u 500 to tak má být. A skutečně v servisním manuálu od Piaggia je to v 10.000, je tam uvedená i min. šířka řemenu 27,5mm a já měl už méně než 27,0mm.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod rimoraj » 13 črc 2015, 08:39

Ví někdo jestli se na předních kolech seřizuje sbíhavost?Pokud jo tak jak?díky.
rimoraj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 12 dub 2013, 10:19
Bydliště: Staříč FM
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 lt

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod mepa » 13 črc 2015, 09:00

Mě sbíhavost seřizovali. Je na to spešt stolice, tam kam jezdím na servis jí nemaj. Seřízení mi dělali v Praze A Spiritu. Ovšem na seřízení sbíhavosti chtějí přední nová pneu.
Jo, perioda na výměnu řemene je v manuálu po 10 tis. A oleje také píší po 10 tis. ale to se mi jeví dost pozdě, tak ho měním po 6 tis.
Uživatelský avatar
mepa

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 458
Registrován: 25 bře 2013, 14:02
Bydliště: Dub nad Mor.,Ol
Skútr / moto: Yamaha X max 125i / 2013 //Piaggio MP3 500ie sport
Tuning / úpravy: reflexní pásky na kolech,deflektor,el.zásuvka

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 13 črc 2015, 09:59

Sbíhavost lze orientačně změřit ručně pomocí dvou tyček - rozchod vpředu a vzadu mezi ráfky předních kol. Potom dopočítat z naměřeného rozdílu.
Řemen podle mě vydrží těch 15 tis, olej 10 tis. U auta měním olej po 15 a v mezidobí jednou jen olejový filtr, ale to tady nejde, protože je filtr zespoda a olej by vytekl. Rovněž převodový olej po 10 tis (je ho tam 0,25 l).
S přípravkem buzzetti jde variátor povolit v poho, trochu bývá problém s hřídelí spojky když se z něj nechce nechat uvolnit ložisko, co je uloženo v karteru variátorové skříně.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 13 črc 2015, 10:31

Také si myslím že řemen by dal i 15.000 km, jen ti co si pěčlivě hlídají svou maximálku, zaznamenají drobný pokles. Slolice na sbíhavost je několikrát vyfocena i v návodu - nic co by normální člověk měl mít doma.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 13 črc 2015, 10:34

Tak já už řemen měnil podruhé a to u sebe v garáži,po servisu zatím tuto práci nechci,používám své vlastní "buzeti" , nářadí , atd...
-takže skrátím to :wink: ,na řemenu je interval pro 400ccm 10000 km, já měnil po 11175 a po 11830 , při druhé výměně šířka už jen 26,8 a jak už jsem řekl Vilovi(sejco) do telefonu tak řemen byl delší o řádově 12 mm a byl daleko měkčí než zakoupený originál, za jízdo docházelo ke zvýšeným vibracím a po sundání krytu variátoru jsem měl v šířce řemene a délce asi 8 cm, označenou spodní část bloku za spojkou směrem k motoru(viz foto), zřejmě proto že řemen byl vytahaný, měkký a vibroval i před nájezdem do spojky a to hlavně při rozjezdech a pak mezi 60 a 80 km/h
-zároveň sem překontroloval 17g Dr.Pulley (už jsem zde psal) na kterých už bylo 4670 km a beze změn od novoty, válečky nemažu vazelínou ale jen grafitovým práškem a nijak horlivě,čep mažu jak vevnitř tak zvenčí,bohužel neřeknu název vazelínky, :D žádná tajnost, prostě to nevím, původní krabice mi praskla, vazelín jsem přemístil a zahodil tu krabici, no a tím pádem už nevím co to bylo, jo ale je to modré :twisted: , klec válečků nemažu,
-všechny matky při utahování zakapuji wirthem proti povolení, na povolení matky zadní hřídele spojky používám klíč očko 21 mm a gola klíč 10 mm z velké sady se šestihranem uvnitř,v žádném případě ten mnohohran ,dojde ke zničení vystupujícího 6-ti hranu na hřídelce,nasadím očko 21 a pak gola 10mm z pákou , tu opřu o kousek hranolu umístěný na zemi a očkem v pohodě povolím, opačným postupem to jde utáhnout a momenťák mám v koženém pouzdře a v ruce :twisted:

Můj poznatek je ten , že řemen by určitě vydržel těch 15 tisíc,ale záleží ovšem na tom co vše by mohl napáchat vevnitř, a dle mých skušeností bych to raději neriskoval a řemen budu měnit mezi těma 10 a 12 tisícema jak to prostě vyjde

OLej motoru i filtr měním co 10 tisíc a to i v převodovce
A jak píše mepa i izqmp áno geometrie předku se musí dělat,už jen proto, že by nám to začlo nestejně sjíždět pneumatiky a nemluvě o tom , že by nám MP3 jela všude možně , jen né rovně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil amaize dne 13 črc 2015, 11:06, celkově upraveno 1
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 13 črc 2015, 10:52

Spodek krytu mám od řemenu vyleštěný stejně jak amaize (výměna řemene v 10.400). Pro úplnost dodávám, že výměna převodového oleje je předepsána v 1.000km, pak ve 20.000km a pak po 20.000 km.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 13 črc 2015, 10:58

Ještě ke Geometrii , kdo z Vás četl Piaggio MP3 400ie LT Workshop Manual 2008 - 2010 , který jsem nechal na motorkářích tak se tam dočte vše , a ten předek bych zrovna dělat nechtěl :twisted:

jo sebiore, ano interval tak udávají, ale já ho měním po 10000, těch pár korun mne nezabije, je to hračka, a k těm se v dospělosti chovem jinak něž v dětství :D , kdo nesouhlasí :twisted:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 13 črc 2015, 12:01

Amaize: souhlas hračky je třeba hýčkat, výměna převodového oleje .. je nezáživná a jednou za rok půl tak akorát :) A to mám v garáži v podlaze hever, abych se nemusel tolik ohýbat.
Můžu se ještě zeptat k věci, kolik máte podložek mezi polořemenicema variátoru? Nejde mi o ty dvě pod matkou, ale mezi.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 13 črc 2015, 12:03

Já mám pouze 1

Tapatalkem z mobilu
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 13 črc 2015, 12:44

Kde jste kupovali origo řemen pro Mp3 500?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 13 črc 2015, 12:45

Repremoto 2140,-

Tapatalkem z mobilu
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků