Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 čer 2015, 11:35
Jestli je ten dotaz na mne, tak nikoliv, pár postů zpět jsem to napsal podobně jak izq... a rozdíl je mezi námi v kubatuře on 500 já 400 čili i váha válečků 18,5 origo Dr... 17g
Tapatalkem z mobilu
04 čer 2015, 12:03
Žádné pokusy s váhou jsem nedělal, toto je tzv první dobrá. Jak by se to chovalo s 18g válečky se ted dá odhadnout, a to tak, že by se hladina otáček při rozjezdu ještě zvedla. To ale nevidím jako potřebné, když optimální otáčky z pohledu točivého momentu jsou 5200ot/min a jsou dosahovány právě s 19 g válečky.
07 čer 2015, 11:02
Ja jsem minuly tyden absolvoval vymenu variatoru za Multiivar Malossi + ladeni na brzde. Aktualne 40 koni na zadnim kole, dynamika nesrovnatelna s originalem, o cca 800 vyssi otacky. Stovka je tam do 5 sekund. Do 140 to tahne naprosto linearne, pak jz to leze jen po kouskach. Konecnou jsem zatim nezkousel. Spotreba se zatim zda srovnatelna.
27 čer 2015, 12:41
Ještě k "válečkům" Dr.Pulley, kdo trochu vládne němčinou, tak
zde nebo méně v AJ
zde.
28 čer 2015, 19:30
Podle těch odkazů pro 400ccm doporučuji 16gr valečky, pro 500ccm 17gr.
Já osobně jezdím druhou sezonu motor 400ccm a nemohu si vynachválit váhu 15gr.
Celer ... MP3 500 má udávaný výkon na klikovce motoru necelých 30kW (29.4) ... !!!
není dobře možné mít výkon na zadním kole 40PS :P
Graf z toho měření by mě opravdu zajímal a moc rád bych ho i viděl.
Ten tvůj vyladěný variátor by měl účinnost vetší než 100% ..a to je něco
T-max 500-530ccm ( 530ccm výkon motoru na klikovce 34.2kW) má podle grafu co tady dávali kluci ve svém vlákně 32-34PS
na zadním kole (max 36PS) ..mají tam i grafy.
10 črc 2015, 09:54
Chci se zeptat,kolik se vám podařilo komu najet na origo předních gumách,mi cca17000 a jsou na odpis,hlavně pravá ta je vnitřkem úplně hotová.
10 črc 2015, 19:47
dnes vymenene valceky orginal za dr.pulley plus novy remen ten stary bol pekne natiahnuty. rozdiel je v zabere variatora .otacky na rozbeh sa zvysili no potom uz skuter akceleruje plynule do 120 viac priestoru som na testovanie nemal .
10 črc 2015, 21:19
Sejco: __ a kolik km jsi měl na najítáno na řemenu co jsi měnil?
10 črc 2015, 22:19
13tisic no do 11808 bol remen ok potom zacalo pri zabere postupne so skutrom vybrovat. rozdiel medzi novym a starym remenom bol viditelny starsi bol dlhsi natiahnuty
12 črc 2015, 07:58
tak vcera prebehol test nejakých 450km a skuter akceleruje 0 na 120 ako raketa a nieje problem ani pri obiehani plechoviek na to ine zrychlenie .otacky klesli len na maximalku od 130 uz to ide pomaly a otacky niekde pri 7500 koncia viac to netoci. no na jazdenie je to super aspon tolko na zaciatok.
12 črc 2015, 19:41
Jak těžké válečky tam máš? To jen tak pro porovnání jestli má smysl ještě ty váhy nějak kombinovat. U mě jak píšeš taky ve 130 je variátor na maximu, motor točí 6 tis. Pak už to jde spolu otáčky motoru s rychlostí a končí někde na 160 km/h a 7,5 tis otáček. Mám válečky 19 g.
12 črc 2015, 19:48
mam tam 19 g valceky a 160 dam ale od 130 to ide pomaly nebolo casu este testovat dlhsie.ved aj tak terz to ma super vykon a tah do 120 a myslim ze to staci
12 črc 2015, 19:56
S „válečky“ Dr.Pulley jsem se hodně na testoval na předchozím stroji a tak vím, co můžu očekávat. A s tím jsem šel i do výměny na mp3, když u originálních dozrál čas na výměnu. Jestli si někdo myslí, že z mp3 udělá sprintéra výměnou válečků tak je vedle. Přesto určité pozitivní změny dosáhnete, záleží na volbě hmotnosti válečků. Já chtěl lehce vylepšit akceleraci, ale nechtěl jsem opakovat minulé drahé pokusy, které znamenaly nákup více sad. Proto jsem šel do ověřené hmotnosti pro mou potřebu a mé dispozice. Těma dispozicemi myslím převážné cestování ve dvou, převažující jízda v kopcích, velké plexi a minimum po dálnici. Takže pro mě 17gr. Po výměně jsem jen tak pro sebe zkoušel akceleraci pomocí aplikace Racing Tester v mobilu, který má poměrně rozumný GPS přijímač (GPS+Glonass). Aplikace se snaží měřit reálnou rychlost a ne rychlost podle tachometru, přesto je třeba měření opakovat, protože ta přesnost GPS není úplně 100%. A výsledek podle očekávání: subjektivně se zdá mp3 výrazně živější, ale měřené zrychlení je jen o 1s lepší. Před tím jsem měl 0-100km/h (GPS) za 10 až 11s, nyní 9-9,5s.
Každý se musí rozhodnout sám. I výměnu lze v pohodě zvládnou v garáži jen na povolení variátoru spíše, než rázový šroubovák doporučuji přípravek od Buzzetti, a na utažení momentový klíč. Ještě s „válečky“ Dr.Pulley hrozí ještě jedna nepříjemnost, a to protočení „válečků“. Mě se to zatím za cca 18.000km nestalo. Spotřebu moc nesleduji.
12 črc 2015, 21:55
Mě válečky měnili, origoš za origoš při 15tis., ale řemen mám stále tentýž, i když mám už na tacho. 16tis. Jezdím sólo a MP3 sice nehoním, pokud není třeba, ale 140 je na tacho v mrku. Tak teď nevím, jestli dělám dobře, že jsem řemen ještě nevyměnil.