Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 04 čer 2015, 11:35

Jestli je ten dotaz na mne, tak nikoliv, pár postů zpět jsem to napsal podobně jak izq... a rozdíl je mezi námi v kubatuře on 500 já 400 čili i váha válečků 18,5 origo Dr... 17g

Tapatalkem z mobilu
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 04 čer 2015, 12:03

Žádné pokusy s váhou jsem nedělal, toto je tzv první dobrá. Jak by se to chovalo s 18g válečky se ted dá odhadnout, a to tak, že by se hladina otáček při rozjezdu ještě zvedla. To ale nevidím jako potřebné, když optimální otáčky z pohledu točivého momentu jsou 5200ot/min a jsou dosahovány právě s 19 g válečky.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod celer » 07 čer 2015, 11:02

Ja jsem minuly tyden absolvoval vymenu variatoru za Multiivar Malossi + ladeni na brzde. Aktualne 40 koni na zadnim kole, dynamika nesrovnatelna s originalem, o cca 800 vyssi otacky. Stovka je tam do 5 sekund. Do 140 to tahne naprosto linearne, pak jz to leze jen po kouskach. Konecnou jsem zatim nezkousel. Spotreba se zatim zda srovnatelna.
celer

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2013, 07:02
Skútr / moto: BMW C1 125 Executive

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 27 čer 2015, 12:41

Ještě k "válečkům" Dr.Pulley, kdo trochu vládne němčinou, tak zde nebo méně v AJ zde.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 28 čer 2015, 19:30

Podle těch odkazů pro 400ccm doporučuji 16gr valečky, pro 500ccm 17gr.
Já osobně jezdím druhou sezonu motor 400ccm a nemohu si vynachválit váhu 15gr.

Celer ... MP3 500 má udávaný výkon na klikovce motoru necelých 30kW (29.4) ... !!! není dobře možné mít výkon na zadním kole 40PS :P
Graf z toho měření by mě opravdu zajímal a moc rád bych ho i viděl.
Ten tvůj vyladěný variátor by měl účinnost vetší než 100% ..a to je něco :D

T-max 500-530ccm ( 530ccm výkon motoru na klikovce 34.2kW) má podle grafu co tady dávali kluci ve svém vlákně 32-34PS na zadním kole (max 36PS) ..mají tam i grafy.
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod rimoraj » 10 črc 2015, 09:54

Chci se zeptat,kolik se vám podařilo komu najet na origo předních gumách,mi cca17000 a jsou na odpis,hlavně pravá ta je vnitřkem úplně hotová.
rimoraj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 12 dub 2013, 10:19
Bydliště: Staříč FM
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 lt

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sejco » 10 črc 2015, 19:47

dnes vymenene valceky orginal za dr.pulley plus novy remen ten stary bol pekne natiahnuty. rozdiel je v zabere variatora .otacky na rozbeh sa zvysili no potom uz skuter akceleruje plynule do 120 viac priestoru som na testovanie nemal .
Uživatelský avatar
sejco

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 28 pro 2013, 19:40
Bydliště: bardejov slovensko
Skútr / moto: yamaha x-max 2006 predan.piaggio mp3 500LT rv 2013
Tuning / úpravy: variato maloossi mozno kufor pribudne

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod mepa » 10 črc 2015, 21:19

Sejco: __ a kolik km jsi měl na najítáno na řemenu co jsi měnil?
Uživatelský avatar
mepa

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 458
Registrován: 25 bře 2013, 14:02
Bydliště: Dub nad Mor.,Ol
Skútr / moto: Yamaha X max 125i / 2013 //Piaggio MP3 500ie sport
Tuning / úpravy: reflexní pásky na kolech,deflektor,el.zásuvka

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sejco » 10 črc 2015, 22:19

13tisic no do 11808 bol remen ok potom zacalo pri zabere postupne so skutrom vybrovat. rozdiel medzi novym a starym remenom bol viditelny starsi bol dlhsi natiahnuty
Uživatelský avatar
sejco

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 28 pro 2013, 19:40
Bydliště: bardejov slovensko
Skútr / moto: yamaha x-max 2006 predan.piaggio mp3 500LT rv 2013
Tuning / úpravy: variato maloossi mozno kufor pribudne

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod ferry13 » 12 črc 2015, 06:12

To na měm nesmíš dělat ,,bungee jumping´´ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jinak, pozdravy a ať ti to jezdí chlape :mrgreen:
Nejde o cíl,jde o cestu.
Uživatelský avatar
ferry13

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 399
Registrován: 20 dub 2013, 07:08
Bydliště: Ostrava-Nová Ves
Skútr / moto: T-Max 530 Black Max ABS Yamaha FZ8 Fazer 2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sejco » 12 črc 2015, 07:58

tak vcera prebehol test nejakých 450km a skuter akceleruje 0 na 120 ako raketa a nieje problem ani pri obiehani plechoviek na to ine zrychlenie .otacky klesli len na maximalku od 130 uz to ide pomaly a otacky niekde pri 7500 koncia viac to netoci. no na jazdenie je to super aspon tolko na zaciatok.
Uživatelský avatar
sejco

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 28 pro 2013, 19:40
Bydliště: bardejov slovensko
Skútr / moto: yamaha x-max 2006 predan.piaggio mp3 500LT rv 2013
Tuning / úpravy: variato maloossi mozno kufor pribudne

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 12 črc 2015, 19:41

Jak těžké válečky tam máš? To jen tak pro porovnání jestli má smysl ještě ty váhy nějak kombinovat. U mě jak píšeš taky ve 130 je variátor na maximu, motor točí 6 tis. Pak už to jde spolu otáčky motoru s rychlostí a končí někde na 160 km/h a 7,5 tis otáček. Mám válečky 19 g.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sejco » 12 črc 2015, 19:48

mam tam 19 g valceky a 160 dam ale od 130 to ide pomaly nebolo casu este testovat dlhsie.ved aj tak terz to ma super vykon a tah do 120 a myslim ze to staci
Uživatelský avatar
sejco

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 28 pro 2013, 19:40
Bydliště: bardejov slovensko
Skútr / moto: yamaha x-max 2006 predan.piaggio mp3 500LT rv 2013
Tuning / úpravy: variato maloossi mozno kufor pribudne

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 12 črc 2015, 19:56

S „válečky“ Dr.Pulley jsem se hodně na testoval na předchozím stroji a tak vím, co můžu očekávat. A s tím jsem šel i do výměny na mp3, když u originálních dozrál čas na výměnu. Jestli si někdo myslí, že z mp3 udělá sprintéra výměnou válečků tak je vedle. Přesto určité pozitivní změny dosáhnete, záleží na volbě hmotnosti válečků. Já chtěl lehce vylepšit akceleraci, ale nechtěl jsem opakovat minulé drahé pokusy, které znamenaly nákup více sad. Proto jsem šel do ověřené hmotnosti pro mou potřebu a mé dispozice. Těma dispozicemi myslím převážné cestování ve dvou, převažující jízda v kopcích, velké plexi a minimum po dálnici. Takže pro mě 17gr. Po výměně jsem jen tak pro sebe zkoušel akceleraci pomocí aplikace Racing Tester v mobilu, který má poměrně rozumný GPS přijímač (GPS+Glonass). Aplikace se snaží měřit reálnou rychlost a ne rychlost podle tachometru, přesto je třeba měření opakovat, protože ta přesnost GPS není úplně 100%. A výsledek podle očekávání: subjektivně se zdá mp3 výrazně živější, ale měřené zrychlení je jen o 1s lepší. Před tím jsem měl 0-100km/h (GPS) za 10 až 11s, nyní 9-9,5s.
Každý se musí rozhodnout sám. I výměnu lze v pohodě zvládnou v garáži jen na povolení variátoru spíše, než rázový šroubovák doporučuji přípravek od Buzzetti, a na utažení momentový klíč. Ještě s „válečky“ Dr.Pulley hrozí ještě jedna nepříjemnost, a to protočení „válečků“. Mě se to zatím za cca 18.000km nestalo. Spotřebu moc nesleduji.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod mepa » 12 črc 2015, 21:55

Mě válečky měnili, origoš za origoš při 15tis., ale řemen mám stále tentýž, i když mám už na tacho. 16tis. Jezdím sólo a MP3 sice nehoním, pokud není třeba, ale 140 je na tacho v mrku. Tak teď nevím, jestli dělám dobře, že jsem řemen ještě nevyměnil.
Uživatelský avatar
mepa

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 458
Registrován: 25 bře 2013, 14:02
Bydliště: Dub nad Mor.,Ol
Skútr / moto: Yamaha X max 125i / 2013 //Piaggio MP3 500ie sport
Tuning / úpravy: reflexní pásky na kolech,deflektor,el.zásuvka

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron