od sebior » 12 črc 2015, 19:56
S „válečky“ Dr.Pulley jsem se hodně na testoval na předchozím stroji a tak vím, co můžu očekávat. A s tím jsem šel i do výměny na mp3, když u originálních dozrál čas na výměnu. Jestli si někdo myslí, že z mp3 udělá sprintéra výměnou válečků tak je vedle. Přesto určité pozitivní změny dosáhnete, záleží na volbě hmotnosti válečků. Já chtěl lehce vylepšit akceleraci, ale nechtěl jsem opakovat minulé drahé pokusy, které znamenaly nákup více sad. Proto jsem šel do ověřené hmotnosti pro mou potřebu a mé dispozice. Těma dispozicemi myslím převážné cestování ve dvou, převažující jízda v kopcích, velké plexi a minimum po dálnici. Takže pro mě 17gr. Po výměně jsem jen tak pro sebe zkoušel akceleraci pomocí aplikace Racing Tester v mobilu, který má poměrně rozumný GPS přijímač (GPS+Glonass). Aplikace se snaží měřit reálnou rychlost a ne rychlost podle tachometru, přesto je třeba měření opakovat, protože ta přesnost GPS není úplně 100%. A výsledek podle očekávání: subjektivně se zdá mp3 výrazně živější, ale měřené zrychlení je jen o 1s lepší. Před tím jsem měl 0-100km/h (GPS) za 10 až 11s, nyní 9-9,5s.
Každý se musí rozhodnout sám. I výměnu lze v pohodě zvládnou v garáži jen na povolení variátoru spíše, než rázový šroubovák doporučuji přípravek od Buzzetti, a na utažení momentový klíč. Ještě s „válečky“ Dr.Pulley hrozí ještě jedna nepříjemnost, a to protočení „válečků“. Mě se to zatím za cca 18.000km nestalo. Spotřebu moc nesleduji.