krtecek píše:Jak jsem na předchozí stránce řešil ten domnělý problém se saharou, tak už vím, že mi sahara funguje jak má
V pátek odpoledne jsem projížděl úplně ucpaným Hradcem Králové a sledoval, jak mi ručička teploty postupně stoupá nahoru. Když už téměř dosahovala první červené čárky, tak se začal ozývat do té doby neznámý hluk (a byl jasně slyšet i přes přilbu) a z výdechů od chladiče začal foukat horký vzduch. Po chvilce se ventilátor zase vypnul a po vymotání se z HK se teplota dále držela v přesném středu ukazatele.
Jinak jsem zjistil, že 150 km/h na tachometru odpovídá 135 km/h podle GPS. Touhle rychlostí se dalo jet delší dobu a ještě jsem měl malou rezervu na případné zrychlení.
krtecek píše:Včera jsem se dostal k vyndání palivového čerpadla a zjištění stavu. I na mé beverly r.v.2007 ty svorky chyběly a hadičkou šlo otáčet.
Svorky jsem doplnil na obě strany a zas to celé složil. Nějakou změnu startování nepozoruju a i kontrolka motoru po nastartování zhasíná stejně dlouho (cca 2 sekundy).
Snad jediné co se změnilo je zvuk čerpadla po otočení klíčkem. Předtím vydávalo docela pištivý a ne moc příjemný zvuk a teď je to daleko lepší. Ale to mohlo souviset jen s tím, že jsem komplet čerpadlo vyndal a vytekl z něj všechen benzín a tím se mohlo pročistit.
Jinak že by mohlo nasát nějakou nečistotu a tím ucpat vstřik se mi nezdá - zespoda čerpadla je dost velký a hodně jemný filtr.
Ještě jsem z toho anglického návodu pochopil následující:
Kdo má ty dvě části čerpadla spojené tou průhlednou hadičkou jako je na obrázku, tak by ji měl vyměnit. Tahle průhledná časem degraduje a popraská bez ohledu na ty přidané svorky. Já už tam naštěstí měl černou neprůhlednou a ta má být OK.
Jinak celá ta procedura byla cca na půl hodiny a stačí na ni minimum nářadí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků