Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 31 kvě 2020, 14:41

Stejně je to prasárna od EU. Už jsem někde viděl, že zas budou dělat větší motory, protože dle jiné specifikace měření ty malé udušené motory nemají nejlepší výsledky. Ale to se bavíme o autech. A skůtr ke skupině B do 125ccm se umožnil v EU přece právě kvůli ucpanosti měst, potažmo půl hodiny jedoucí skůtr vyprodukuje mnohem míň splodin jak hodinu stojící auto. Nehledě na malé motory s menšíma emisema, takže na nich se škrtit nemuselo.
A v konečném důsledku se stavájí dražší pro koncového zákazníka.
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod icask2 » 01 čer 2020, 08:51

Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod icask2 » 01 čer 2020, 08:53

Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lexa » 08 čer 2020, 19:07

krtecek píše:Jak jsem na předchozí stránce řešil ten domnělý problém se saharou, tak už vím, že mi sahara funguje jak má 8)
V pátek odpoledne jsem projížděl úplně ucpaným Hradcem Králové a sledoval, jak mi ručička teploty postupně stoupá nahoru. Když už téměř dosahovala první červené čárky, tak se začal ozývat do té doby neznámý hluk (a byl jasně slyšet i přes přilbu) a z výdechů od chladiče začal foukat horký vzduch. Po chvilce se ventilátor zase vypnul a po vymotání se z HK se teplota dále držela v přesném středu ukazatele.
Jinak jsem zjistil, že 150 km/h na tachometru odpovídá 135 km/h podle GPS. Touhle rychlostí se dalo jet delší dobu a ještě jsem měl malou rezervu na případné zrychlení.


Ventilátor standartně spíná až při 107°C.
Uživatelský avatar
Lexa

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 08 čer 2020, 18:13
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lexa » 30 čer 2020, 00:38

Je potřeba ještě vyměnit palivový filtr v nádrži. Samotné hadčky většinou nestačí. Takhle vypadal rozlousknutý filtr - bahno.


krtecek píše:Včera jsem se dostal k vyndání palivového čerpadla a zjištění stavu. I na mé beverly r.v.2007 ty svorky chyběly a hadičkou šlo otáčet.
Svorky jsem doplnil na obě strany a zas to celé složil. Nějakou změnu startování nepozoruju a i kontrolka motoru po nastartování zhasíná stejně dlouho (cca 2 sekundy).
Snad jediné co se změnilo je zvuk čerpadla po otočení klíčkem. Předtím vydávalo docela pištivý a ne moc příjemný zvuk a teď je to daleko lepší. Ale to mohlo souviset jen s tím, že jsem komplet čerpadlo vyndal a vytekl z něj všechen benzín a tím se mohlo pročistit.
Jinak že by mohlo nasát nějakou nečistotu a tím ucpat vstřik se mi nezdá - zespoda čerpadla je dost velký a hodně jemný filtr.
Ještě jsem z toho anglického návodu pochopil následující:
Kdo má ty dvě části čerpadla spojené tou průhlednou hadičkou jako je na obrázku, tak by ji měl vyměnit. Tahle průhledná časem degraduje a popraská bez ohledu na ty přidané svorky. Já už tam naštěstí měl černou neprůhlednou a ta má být OK.

Jinak celá ta procedura byla cca na půl hodiny a stačí na ni minimum nářadí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Lexa

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 08 čer 2020, 18:13
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RadekK » 03 srp 2020, 11:29

Zdravím.
Nepodařilo se mi nic takového najít, tak bych měl dotaz.
Mám Beverly 250 r.v.2004. Při startování se startér točí, ale motor stojí. Když to párkrát zopakuji, tak se většinou nakonec chytne.
Víte někdo čím by to mohlo být?
Když jsem měl sundanej startér, tak mi přišlo že jsou ta ozub kola od oleje. Je to možné, nebo tam olej nemá co dělat?

Předem dík za rady a případné tipy jak to odstranit.
RadekK

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 03 srp 2020, 11:19
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio Beverly 250

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 17 srp 2020, 10:14

Opravdu horká novinka. :)

https://skutrmagazin.cz/test-piaggio-be ... PKKd_H0t34

Nejčastěji vytýkaná věc na Beverly je plexi. :) V recenzi je numero uno.

-- 17 srp 2020, 09:16 --

Kdyžtak někdo znalý mě poučte. Jaké jsou ty nové věci oproti roky prodávaným modelům?
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod HonzaR » 17 srp 2020, 11:55

Beverly 350 jsem si půjčoval tuším v létě 2014. Měl jsem tehdy SH300 a ve srovnání s ním mi Bev. přišlo dost tvrdé, ale lepší posez, pružnější motor, hodně citlivý plyn (delší chod plynu by byl lepší). Plexi bych dal rovnou velké od Givi, nejlépe s Airflow. To originální mi pouštělo vítr rovnou do přilby.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 17 srp 2020, 17:27

Jak říkám, horká novinka.
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JardaB » 17 srp 2020, 19:21

Ten test za moc nestojí ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 19 srp 2020, 09:31

To uz se psalo i o redaktorovi ve vlakne o malaguti madison 300
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 22 srp 2020, 10:33

Kdy se vám na Beverly 350 rozsvítí kontrolka rezervy? Mě už tak na 200km. Což je myslím dost brzo. Pokud to má nádrž na 12,5lt mel by nájezd být přes 300km. Se 4litrovou spotřebou. (tu ani nemam) Dost mě znervózňuje to hladové oko, tak jezdím k pumpě. Jsou nějaká rizika spojená s vyjetím do sucha?
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod duky5 » 22 srp 2020, 14:46

Je tam riziko nedostatočného chladenia palivového čerpadla, keďže to je chladené práve benzínom v nádrži. Pri nízkej hladine nemusí byť ponorené celé a môže sa nechcene prehrievať.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Ondrus84 » 31 srp 2020, 15:45

Duky5... Přesně...
Nevím jak u Beverly, ale u XEvo400 je ta nádrž že předu ohřívána chladičem vody a a přímo za ní vede trubka od výfuku... Je to super když přijedeš na benzinku a z nádrže jde teplo jak z topení

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 15 lis 2020, 11:37

Beverly 350 (r.v.2018)
Při zatáhnutí za plyn při studeném startu se motor dusí nebo zcela udusí. A taky to víc kouří.
Pokud nechám motor chvilku (minuta) zahřát odjíždím zcela bez problémů.
Je to standartní záležitost spojená s chladnějším počasím? Rozuměj - je to správně? Nebo se něco začíná poroučet?
sraldo rýny

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 04 čer 2018, 15:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků