Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 pro 2019, 21:34
Ahoj. Díky všem za rady. Chci jít do nového. Jen mám požadavek, aby uměl spárovat mobil na přístrojovku (navigace, hovory,..). Držák na mobil už nechci používat.
29 pro 2019, 22:21
goes píše:Myslim ze u tebe bude trochu prohlem to vlastneni a tedy silne ovlivneni
Pro někoho problém, pro někoho zkušenosti, záleží jak to bereš
29 pro 2019, 23:20
Bol som na motosalóne tuším už sú to 2 roky v stánku Suzuky kde sa predstavavil prvý krát model BG400 po facelifte a zrovna stála pri ňom partia moravákov od Brna a ten mluvčí čo znesiol kritiku na tento stroj sám vlastnil BG. Jednalo sa ale o dizajn a nie kvalitu. Myslím že kvalitatívne ten stroj bude úplne v poriadku, to sa nedá odoprieť. Ja som na ňom sedel a viezol som sa aj ako spokujazdec 50km a nakoľko mám krátke nohy sedelo sa mi tam až velmi dobre. Kamarát mal BG600 a najazdil na ňom po druhom majitelovi až 80000km keď ho predával a čo viem tak mal iba 1 poruchu a to že mu odišla spínacia skrinka v Budapešti.
30 pro 2019, 11:55
Myslim ze spolehlivost a motor nikdo nezpochybnuje. Ale ten zbytek uz by chtelo fakt omladit a dodat nejake modernosti. Pristi rok bude hodne stedry na nove generace a facelifty uz proto ze od 2021 prijdou nove emisni normy a sposta vyrobcu bude muset reagovat. Je mozne ze nekde jen upavi kat apod ale na druhou stranu nas z maxiku ceka zasadni facelift xadv a integry. Bmw 650. A dle meho i burgman 650 bude novy nebo modernizovany. Tmax uz jako faceliftovamy vyjel letos.
Taky je mozno ze se na to nekteri vyrobci vykaslou. Je otazkou jaky je zajem o vetsi skutry.
30 pro 2019, 14:14
Tak asi správna prognóza ale v neprospech zákazníka lebo všetky nariadené technické zmeny si premietnu do koncových cien a zákazník to zacvaká.
O vätšie kubatúry je malý záujem čo je vidieť aj z ponuky výrobcov Nad 600ccm je tam už bieda a aj keď si to niekto kúpi musí siahnuť hlboko do vačku a tam je už na zváženie či si radšej nekúpiť v tej istej cene normálnu cestnú motorku alebo cestné enduro.
30 pro 2019, 15:26
Uvidime. Ja mel skutry. Ted sem mel sezonu velkou motorku a jdu zpet na skutry. Proste maji vlasnosti co zadna motorka a to ani Hondy s automatem nemaji. Ale kolik je takovych co si koupi skutry za 300 nebo 400 u bmw tezko rict. Asi tolik kolik si koupi Golfa za 1,4 mio korun.
08 kvě 2020, 14:36
Tento příspěvek již byl smazán
kým
sraldo rýny v 08 kvě 2020, 15:01.
10 kvě 2020, 18:53
Stal jsem se štasným majitelem Beverly 350, 2018.
Jestli uvidíte někoho s úsměvem od ucha k uchu, su to já. Jede to proti předchozímu SH 125 nesrovnatelně.
P.S.
Máte někdo český manuál?
10 kvě 2020, 19:18
Pozri ten manuál tu:
https://www.motorkari.cz/motokatalog/pi ... ml#manualyInak gratulujem k výbornej voľbe. Myslím že Beverly 350 má ten istý motor ako moje Piaggio X10 350.
PS: HonzaR ma predbehol
10 kvě 2020, 23:50
No jo chlapci, ale psal jsem český manuál.
Tyto jsem pochopitelně našel.
-- 10 kvě 2020, 22:52 --
Ani přes internetovou zákaznickou podporu Piaggio, není v nabídce český manuál. Jen jazyky velkých evropských zemí.
11 kvě 2020, 05:18
Dneska mám dobrou náladu a chuť udělat dobrý skutek.Takže když nemám český manuál a mám ho v jiném jazyce,tak stáhnu manál a potom použiji tohle..
https://www.onlinedoctranslator.com/cs/translationformJá jsem šel ještě dál a můžeš si ho přeložený stáhnout zde..Celkem práce na 2-3 minuty.
https://www.uschovna.cz/zasilka/YE23KWGDE2Z42FPE-IHA/Doufám,že mě pánbůh nějak příjemně odmění za dobrý skutek..
11 kvě 2020, 13:06
Pěkně, pane, pěkně. Palec hore. Diky moc.
28 kvě 2020, 19:48
Beverly 350 ma od roku tuším, 2017-2018 euro 4. a tím pádem snížen výkon o pár kW. Čím je toho docíleno? Nestačil by třebas pro nárůst výkonu dát jen výfuk ze staršího modelu?
30 kvě 2020, 14:03
U mé bývalé hondy byla restrikce řešena přidáním přepážky v sání. Takže těžko říci, zda by jen výfuk něco řešil. Ideální by bylo porovnat změny v katalogu ND mezi těmi ročníky, co je stejné a co jiné. To by si ale musel někdo dát tu práci v servisu, kde mají katalogy pro oba typy.