Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 srp 2019, 16:00
petrzet píše:Halo lidicky,mate tady v republice vubec nekdo Beverly?Zajima me vse o tomto stroji.Vim jen ze by mel mit super jizdni vlastnosti diky 16kam kolam,nejaky ulozny prostor,vcelku slusne pohodlne sedadlo.Vice nevim,hodte do placu nejake zkusenosti.
Nazdar, já ho mám asi týden a zjistil jsem, že nedobíjí baterie
Jinak jezdí úžasně, je to pěkně silný. Jezdil jsem dlouho enduro triumph tiger ,ale tohle je super hračka, dospělá motorka..
11 srp 2019, 21:02
TomHorn píše:Zdravím 1. letní den,
nevíte někdo náhodou jak se dá zrušit symbol servisního klíče na displaji Beverly 300 i.e. ?
Díky za případné odpovědi a přeji krásné léto na Beverly aj.
Tohle ti nepomohlo?!
maxi-skutry-f5/piaggio-x-10-350-500-t6728-945.html#p331640 Tak pak už nevím.
13 srp 2019, 13:15
xPet: díky za info, zkusím to večer, mám 300i.e., snad to bude stejné.
Tom
26 srp 2019, 16:30
Ahoj,
tak mě zafungovalo zapnout zapalování a v módu celkových km podržet MODE a vypnout a zapnout zapalování. Indikace servisu zmizela. myslím, že to je stejně na SR max 300.
28 pro 2019, 01:42
Ahoj.
Mám Beverly 500. Nádherný stroj. V pohodě uveze i dva na delší projížďky. Dole se mu moc nechce, ale jak se dostane do středních otáček, tak začíná sranda. Úložný prostor by mohl být lepší (500 cm něco zabere). Mám velké plexi (pohoda a dobře kryje), je znát při míjení TIR.
Velká kola žehlí naše silnice. Dokonalý stroj pro pohodáře.
PS: PORAĎTE, HLEDÁM NÁHRADU (a nemohu najít- Beverly přiroste k srdci).
28 pro 2019, 22:13
Nahradu novou nebo jetou? Protoze nove mxiky tohoto typu proste nejsou. Parnik na cesty burgman je proste za ty penize desne stary. Bmw nesmysl. Tmax taky darda. A kymco je charakterem i pojetim jinde. Takze hodne stesti
28 pro 2019, 23:20
Este je tu Maxsym 400 alebo 600. Obe jednovalec. Trosku stafsi dizajn ale je to este celkom dobre.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
29 pro 2019, 01:37
Zdar všem.
Hledám nový stroj. Ať mi slouží. Beverly 500 je nádhera, ale už něco odvozila a zažila. A funguje bez závad stále (39.000 km). Ale do Portugalska už se zdráhám. (Chci alespoň 500 cm2). Zatím má nejblíže Integra.
29 pro 2019, 10:31
Pokud chceš o level výš v pohodlí, ochraně, výkonu a pohodě a finance nejsou problém, tak jednoznačně nový Suzuki B650, případně aspoň co nejnovější ročník 2013+...2009+ nebo s nižším vstupním kapitálem Hondu SW-T 600, SW600.
29 pro 2019, 11:50
Pamatuji kdyz sem loni prisel do suzuki kouknout na novy 650 burgman. Sednu na salone na jeden a cekam pet deset minut. Tak mi to neda a jdu za obsluhou kde maji ten novy ze tento stary mne nezajima a oni ze to je soucasny.
B650 je dobry stroj ale za 270tis v zakladu bych proste cekal trosku vice modernich veci. Jizdne to je vcelku prijemne byt doba uz taky sla kupredu a jini umi nabidnout i na delsi cesty obdobne vlastnosti a nekdy i lepsi.
Za mne fajn stroj a byl muj favorit ale chce to oockat na fl/novou generaci kde to da s doplnenim modernich veci smysl
29 pro 2019, 12:47
No tak Burgmany zaspali dobu a podla mna aj kvalita sla dolu. Skus kuknut 10 rocny a novi. Ten stary ma ovela lepsie plasty a celkovy dojem je lepsi. Pozri Sym ja mam 400 vku a podla mna je lepsi ako burgman hlavne pri tych cenach co zan pýtajú . Sym je ale klasicky variator a nie automat ako burgman 650.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
29 pro 2019, 13:09
Podla všetkého predaj SYM MAXSYM 400i ABS E3 skončil. Na webe importéra už nefiguruje a ostatný predajcovia už ho tiež v ponuke nemajú. Túto limuzínu asi pre Slovensko nahradí nový model. V Rakúsku sa ponúka verzia z EURO 4 za 6.789,00 €.
29 pro 2019, 14:11
To goes:
Pochybuji, že by na loňské výstavě fy Suzuki vystavovala starý model ( před r.2013 )
Prosím tě řekni mi který srovnatelný dvouválec nabídne v základu (? rozdělení základ/executive už není, cena je za plnou výbavu) za 270 tis. Kč víc než B650.
Mám reálné devítileté zkušenosti z každodenního provozu a neutuchající zájem o model
. Posedět si 10min. na výstavě určitě pro podobné závěry nestačí.
To icask2:
Sleduji vývoj modelů B650 od r.2002 a tak vím, že kvalita jde díky upgrade jednotlivých součástí, na základě zpětné vazby a zkušeností z provozu, přesně opačným směrem než se domníváš a kvalita plastů je srovnatelná.
Sym 600 nelze srovnávat s B650 má odlišnou konstrukci motoru i podvozku.
B650 nemá automat, ale také variátor i když elektronicky řízený.
29 pro 2019, 15:56
Ja nebyl na vystave ja byl na salone a uprimne trochu jsem s nim pojezdil. Stejne jako s koniurenty. Myslim ze u tebe bude trochu prohlem to vlastneni a tedy silne ovlivneni
Burgman neni spatny jen za tech 20 let co je tak nejak porad stejny je ten vlak uz o dve zastavky dale a jen motor to nezachrani. Kdyz pominu design ktery je subjektivni a ktery je proste deset let zpet tak komfort jizdy fajn ale ze by ostatni velci dnes zasadne ztraceli nebo tak to urcite ne. Konektivta zadna. Svetla mno taky by to chtelo upgrade. Apod.
Proste chce to zasadni inovace. Dodat nove technilogie a bude to opet davat smysl.
29 pro 2019, 20:07
Posledna Maxsym 400 E3 na slovensku je u mna
a neprehanam. Cena E4 isla hore a uz je velmi maly rozdiel medzi 400 a 600. Preto inporter oficialne neponuka 400. Ale na poziadanie dovezie. Ja som to s nim riesil lebo som chcel prave 400vku. Ale nahodou som nasiel za velmi priaznivu cenu tu poslednu E3. Maxsym ma polovicny odkladaci priestor pod sedadlom oproti Burgosovi. To je jeho minus.
Co sa tyka burgma a pisem svoj nazor. Hladal som si nejaky stroj ale suza to prehrala kvoly plastom. Prisli take rozvyklane ako na Keeweji. Prvy skuter som mal Kymco Downtown 125 a ten ma pomerne vysoku kvalitu prevedenia. Ved sa predava aj ako Kawasaki.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku