od JRM66 » 30 led 2018, 20:38
Tak dnes úspešne dokončená tretia elektrofikacia BV-250carb na 250ie ktorá bola asi z najväčším rozsahom na 100% plnohodnotne ie-čko. O financíach radšej pomlčím ale hlavne sa to uskutočnilo len vdaka dobrým až extra super cien od dobrých dodavaťeľov z troch krajin PL,CZ, IT. Skúter ktorý išiel na operaciu bol ročník 2004 a mal poctivých 51tkm a bola to moja pôvodna beverlinka, teraz mám už novšiu Tourerku kupenu v CZ. Neprekvapilo ma vôbec že to hned chytilo druhe štartnutie, totiž to bol aj suchý motor lebo sa zaroveň menila aj hlava valca ktorá je u ič-ka trochu detailne iná kvôli inému závitu na iný snímač teploty chladiacej zmesi ale aj kvôli by-pase od VP po termostat na hlave. Po zahriati motora ma prekvapila lepšia kultivovanosť behu motora vo voľnobežných otáčkach kde aj vdaka Dr.pulleyom šiel motor tak nádherne ako u novej funglovky. Jasne že pri jazde je už aj iná dynamika vdaka ie-čku ale to my už vieme. Oproti karbiku je to skôr bližšie k elektroskutru kvôli jemnejšiemu a plynulému rozjazdu, kde karbik je skôr taky viac raketovejši s hlavne väčším apetitom! Keby sa niekto zaujimal o prestavbu akehokoľvek Quassaru 250 na ie-čko nech sa kľudne pýta čo treba a čo to obnaša!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST