Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
02 čer 2017, 21:06
Zdravím panstvo, právě jsem se registroval, abych poděkoval uživateli mzxi za příspěvek z loňského roku ohledně utěsnění hadičky mezi čerpadlem a filtrem. Je neuvěřitelné, kolik nervů a zbytečné práce mě to stálo a bez výsledku. Tedy pokud někomu hapruje volnoběh, má potíže udržet otáčky v nízké rychlosti, střílí mu to do výfuku, vyřeší to 2 svorky na hadice (alespoň u mě) DÍKY
03 črc 2017, 08:05
Ahoj. Jsem čerstvý majitel BV 500. Mám dotaz. Něco mi vyflákalo baterku - tuším že by to mohla být kontrolka ,která bliká na palubovce - po cca týdnu neježdění. Co to je za kontrolku ? Bliká jak pominutá a nejde vypnout.
Jak nastartuji skůtra - když mi došla baterie ? Roztlačit zřejmě nelze - takže jenom zbývají startovací kabely a cizý zdroj ?
03 črc 2017, 09:16
Antares: ta kontrolka bude s největší pravděpodobností indikace imobilizeru, zkus uvést jakou frekvenci má, když "bliká jako pominutá" a jaký symbol je na kontrolce. Myslím, že tato kontrolka Ti baterii nevybila, protože blik je na zlomek sekundy a pokud je baterie +/- OK, může blikat týdny, možná máš někde nějaký odběr proudu. Dá se poměrně jednoduše změřit při vypnutém klíčku, ale tím zjistíš jen pouhý fakt, že je někdě odběr, ale kde je už bude nejspíš pátrání pro elektrikáře. Pro nastartování zkus radši cizí (ten cizý možná nebude fungovat
) zdroj
. Držím palce, ať brzy vyjedeš.
03 črc 2017, 20:49
Snad jsem to vyřešil novou baterií - uvidíme - dioda bliká každou vteřinu. Prosímtě - dá se nějak nastartovat bez cizýho zdroje skutr - ?
A má BV 500 ruční brzdu ? Nebo jak ho zablokovat, kdyz stojis z kopce ?
04 črc 2017, 10:59
Včera jsem kontroloval blikání mého Beverly a mám to stejně +/- vteřina. Bez cizího zdroje (baterie) nelze, není spojení přes spojku. Mám třístovku, ta ruční brzdou nedisponuje, jak to mají ty větší objemy nevím. Zajisti ho tím, že ho postavíš směrem do kopce na hlavní stojan, nic lepšího asi nevymyslíš, pokud stojíš u chodníku na pravé straně z velkého kopce a potřebuješ zamknout řízení.
04 črc 2017, 11:32
Parkovací brzda je určitě dobrá věc. Nejen při parkování. Když si při čekání někde v koloně ve svahu třeba sundáš rukavice, tak si je už nenasadíš. Jednou rukou to nejde a těžký skútr proti popojíždění nohama neudržíš. Cokoli na co potřebuješ obě ruce je v kopci problém.
05 črc 2017, 07:21
Tak jsem to vyřešil proužkem duše. Secvaknu levou brzdu a navlíknu přes páčku a rukojeť. Drží to dobře a je to skladný.
Jde použít i nějaká gumička.
-- 05 črc 2017, 20:03 --
Ahoj , koukám do manuálu a chci zkontrolovat hladinu vody. V manualu se pise ze odsroubuji vicko a mela by tam byt riska - max a min. Nic takoveho tam nemám , poradte mi vidíte vodu nebo ne - po odsroubovani vicka.
25 říj 2017, 11:36
Zdar chlapi a děvčata... Rozhlizim se a bliklo mi do oka 350sportturing... Nejake postřehy?
Mam ted majesty 180, resim jestli srmax300,xtown 300,citycom 300 nebo prave piaggio...
Dik za info
25 říj 2017, 15:20
Zdar chlape. Není to špatnej stroj. Ale záleží jaké máš preference. Rozhodně je to ale zbytečné na ježdění čistě po městě. Sice s ní jezdívám každý rok na cca 1500km trip, ale nemyslím si, že i zrovna pro tento účel by byla skutečně vhodná. Mám najeto 13tkm a závady: 3x měněna žárovka potkávaček. Jednou jsem zkusil tam dát obyč neznačkovou a vydržela cca 45 dnů.
1x mi padala teplota chladící kapaliny (v cca 8tkm) na 70°C - pravděpodobně něco s termostatem, ale po 200 km se to samo opravilo, resp.už nikdy neprojevilo.
Od cca 5tkm takové lupání v přední vidlici při zamáčknutí brzdy a propružení, narůstajícího charakteru nemající žádný vliv na chování při jízdě - v 10tkm odhalena příčina - miniaturní vůle v uchycení brzdového kotouče.
Mám rok 2012, letos na jaře měněna baterie.
Vyhnul bych se nákupu r.2017, kde je výkon o 3k nižší a přední vidlice made in China. A obecně bych se vyhnul nákupu Piaggio pokud s nimi hodláš jezdit na plný plyn.
25 říj 2017, 15:31
Dik za info, jezdim denne okreska 38km/38 km do prace, na majesty mam za sezonu 13tis...ale tim ze mam jen 11kw taknopravdu clovek jede co rozjezd to plnej a za jizdy tak 3/4... Zas kdyz to budr mit jednou tolik kw tak to tolik hnat nebudu... Do mesta se dostanu minimalne...
25 říj 2017, 16:00
Nevim no, jezdíval jsem takto jednu sezonu 45km/45km do práce a..., už bych se na to vykašlal (popřípadě jezdil jen červen až polovina srpna) a jezdil autem i za cenu dvojnásobné spotřeby. Ale možná je to jenom tím, že už mi bylo 40 a zpohodlněl jsem. Takže pokud si nechceš koupit raději Mazdu 3 / 2, tak s BV 350 vyloženě chybu neuděláš. Zatímco Honda Lead 110 má na 15km/15km dojíždění teplotní konfort +8°C a extrém +2°C, u BV je to na 45km/45km komfort +11°C, extrém +7°C.
25 říj 2017, 16:03
No auto samozrejme mam,na majde jezdim letos uz od brezna a zatim jezdim dal... Mam tam vyhrivany hefty a motohadry... Ten vyhrev bych si tam dal taky...ale me spis de o spolehlivost apod... Na majde sice kazdou chvili resim nejakou kravinu,ale nikdy me nikde nenechala...valim 3smennej provoz,takže skoncit nekde v lese kde potkas jedno auto za cestu s rozesranym skutrem určitě nechci... Kazdopadne diky za informace
18 led 2018, 10:24
Nevíte někdo náhodou? Včera jsem normálně dojel z práce domů jako každý den a dnes ráno mi skutr nenastartoval. Točil dokud se nevybila baterka a pak jsem jí napojil na auto a ještě točil. Ani si neškytl. Elektronika se zdá být ok, tak mě napadá jedině benzín. Skutra mám tři roky Beverly 500, najeto 54 tis a tohle se mi ještě nestalo. Za každý nápad předem děkuji.
18 led 2018, 14:58
Tak mě napadá 5 věci. Benzín, svíčka, cívka, karburátor/vstřikovač a řídící jednotka. Ale možná má tvůj skútr i 6.smysl a prostě nepojede do počasí ve kterém se prostě na jednostopých vozidlech nejezdí (alespoň ne na běžné komunikaci s tisíci dalšími účastníky silničního provozu).
18 led 2018, 15:41
zmáčknout spojkovou páčku a sklopit boční stojan...to mohou být dva momenty kde vzniká problém...malé spínače co blbnou po zimě
benzin se dá odčerpat do PET lahve a zkontrolovat, ale i s tím špatným by to dle mého názoru škytlo
pokud je to stříkačka stačí ztráta tlaku v hadičkách, vada v palivovém čerpadle co je v nádrži
svíčka se dá prověřit zrakem , nasadí se na ní fajfka, tělo svíčky ( ne elektroda!!!) se přiloží na kostru / motor, rám / a protočí se startérem, pokud hází jiskru, je ok...