Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

16 čer 2008, 13:19

tu spotrebu neres, kdyz budes jezdit jen trosku normalne, tak budes jezdit pod 4,5, sem tam se mi to taky povede, ale jinac mi to neda a trosku pridam plyn a pak je to vic no :p B)

16 čer 2008, 13:27

k Nespěšnému nepojedu, ani by mě nenechal se na Beverlyho podívat. On reaguje jen na zákazníky s hotovostí rozhodnuté u něho kupovat. Byl jsem tam 2x a už tam nepojedu.
Psal jsem max spotřebu do 4,5 litrů. Někomu se to může zdát divné, ale pro mě je spotřeba parametr důležitý z pohledu filosofie jízdy na 2 kolech-skůtru, takže tak.
Jasně, můžu si koupit x-maxe 250, max spotřeba 4 litry, ale Beverly se mi líbí vzhledově a i to, že má výkonovou rezervu. Když budu jezdit na šichtu max 80-110 km/h tak bych chtěl malou spotřebu. Když si pojedu zadovádět, překousnu i spotřebu lehce vyšší.

to je fakt, důležité je jak se na tom bude sedět a jezdit.

16 čer 2008, 17:00

Jestli tam bude nový majitel nevím, ale spíš bych tipnul, že ne. Působil na mě spíš jako samotář, na fóru se nikdy neobjevil...
Jinak myslím, že do 4,5 se vejdeš. Je rozdíl jestli popojíždíš po Kolišti po 20 metrech, sem tam to osolíš na rozjezdu, nebo jestli jedeš mězi dědinama a "kocháš" se.
Osobně jezdím průměrně stejně. Po Brně občas 80 a odpich z křižovatky, po venku taky těch 80 a pohoda :D

30 čer 2008, 07:30

Tak jsem se na srazík nakonec nedostal. Stejně jsem si ale udělal radost a doma mi už stojí Beverly 500. úžasný stroj. Značku na něho budu mít asi za 14 dnů, protože ve Frýdku Místku jsou jak známo pomalí, snad i čekající na hmotnou zainteresovanost. Já se ale nedám a nic jim nedám :-) stejně je źákonná lhůta měsíc.
Takže správy o spotřebě a jízdních vlastnostech budou až budu mít značku.
Teď mám čas na servis.

Kikine, prosím tě, kde kupuješ náhradní díly na Nexíka? Chci vyměnit válečky, termostat a řemen, všechno chci originál.

02 črc 2008, 17:45

Tak ať slouží ;)

20 črc 2008, 20:47

dobry den panove

jsem relativne cerstvym vlastnikem Beverly 200 z Brna a musim rict ze spokojenost.. jasne ze s banditem to nelze srovnavat, ale dopravni prostredek do mesta i mimo je to prakticky dokonaly. zkusim tu popsat par mych zkusenosti.

Tak na prvnim miste je teda jizda a ta je perfektni. musim rict ze jezdim tak trochu no jak bych to rekl. proste lidove receno se s tim vubec neseru a jsem uplne hotovej z toho co vsechno mi podvozek meho milacka dovoli. vyhodou jsou ty 16ky kola diky kterym se da beverly polozit na ucho kdyz vysednete ven s vyhozenym kolenem a to celkem dost. prekvapila me i super stabilita pri trochu sportovnejsich prujezdech zatackami. zatacky pokud mam naladu na sportovni jizdu bezne projizdim 100-110 a je citit ze podvozek ma jeste stale rezervu. kdbych to vedel dopredu asi poridim 500. co mi ale na beverly vadi hodne a nevyhovuje mi to je neskutecne vzprimeny posez a hlavne fakt, ze na te sesli ma pr.... tendenci sjizdet dolu. asi si necham udelat jine sedlo nebo co :-). akcelerace je zcela dostacujici. zadny auto na vas nema. a i pres schopnost jezdit v zatackach rychle a stabilne je beverly stale velmi agilni a pri propletanim mestskym provozem dokonale a to taky diky relativne slusne vykonove rezerve (i tak ovsem planuji minimalne multivar)

motor ma velmi pekny chod a celkem pekny zvuk. Vymenil jsem vzduch, olej, a valecky protoze po koupi se ozyvalo pri lehkem pridani plynu obcas chrasteni. i po vymenach se obcas znovu ale neni tak brutalni a mozna je to tim ze drazky pro valecky uz jsou asi dost vychozene takze vymena variatoru me asi nemine.

zatim jsem na nem najezdil cca 1000 km mesto i mimo a jsem moc spokojeny az na ten posez.

jinak nekdo tu psal ze mu beverly vybuchuje do vyfuku kdyz pusti plyn. to mi delal taky a je to zpusobene bud spatne serizenym karburatorem nebo svickou ktera nestiha spalovat. v obou pripadech to vyflusne nesplalene palivo do vyfuku kde nasledne expoloduje. po vymene svicky uz to je ok.

jen dodam ze max jsem s nim jel tachometrovych 130 - 135 a spotreba. no ta tak to nemam tuseni ale u mne asi dost nebot jezdim brzda x plny plyn

skutrum zdar a hodne stastnym kilometru
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 17:04, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů

21 črc 2008, 20:55

Do výfuku to střílelo mně. Seřízení karburátoru ani nová svíčka nepomohly. Když mi udělal Polda novej svod do tlumiče, tak střílení do výfuku na nějakou chvíli úplně přestalo, ale teď to dělá znovu a nutno říct, že znatelně méně. Takže už to neřeším a pohoda. :p

22 črc 2008, 00:23

teuton,ty musíš být neskutečně dobrej :D jsem taky z brna, tak co nějakej street závod? můj lead 6hp vs Beverly :cyclops: teda až se mi zhojí rameno................ ;) :p :cyclops: :cyclops: :cyclops:
Naposledy upravil Kiwi dne 22 črc 2008, 11:10, celkově upraveno 1

22 črc 2008, 17:46

v detstvi jsem zavodil na 80cc a pak chvili na 125cc... ale zas tak dobrej jsem nebyl, vzdycky se naslo par lepsich .. street zavod neni moc dobrej napad ;)

22 črc 2008, 18:28

to byl rejpanec :cyclops: až budu zdravej, můžem zajet někam na kafčo,je nás v Brně jak v nějaké vesnici...

23 črc 2008, 18:02

no jasan.

jinak mi panove opet zacalo po vymene vseho vyse uvedeneho nekde z oblasti variatoru to chrasteni.. udela to zridka. budto pri rozjezdu nebo pri zpomaleni az na dojezdovou rychlost a naslednem opetovnem pridani plynu... tak uz nevim.. kazdopadne me to s....... a nevim co s tim.. je mozde ze to delaji valecky ? taky je dost mozde ze mi tam lita remen nez mi to servisak spravil tak neco takoveho rikal ze to bylo.. povolene a tak mel remen tendenci se jakoby vyslikat ale po dotazeni se mi nechce verit ze to po 100 km zacne delat znovu.. naky napady ?

snad to jen doplnim.. ono to neni chrasteni je to spise takove hnusne hlasite suche vrzave drncave zachrasteni jako kdyz se potkaji zuby pri prerazeni v aute.. :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 čer 2013, 23:25, celkově upraveno 3
Důvod: Úprava neslušných výrazů

08 srp 2008, 10:59

Ahoj, mám sice Beverly 500, ale tvůj problém bych mohl znát. Mi se ten zvuk ozývá taky při stejných podmínkách o kterých mluvíš.
Mi to třískání vydává řemen o plastovou vodící kladku mezi variatorem a spojkou. Mám nový řemen a dělá to pořád stejně. Můj názor na to je, že by mohla být už unavená kontrastní pružina a ze začátku není schopna napnout dostatečně řemen a ten se rozkmitá při prokluzu, při delší jízdě se vše prohřeje a řemen má větší tření u variator a třískání se už neozývá. Prosím o názor a postřehy ostatní co mají Piaggio 500 motor.
U tvé 200 by mohli být i sjeté plastové vodítka na přítlačné desce variatoru. Nic jiného mě nenapadá.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

17 dub 2009, 02:26

Ahoj zdravim,
minuly duben jsem si poridil piaggio beverly 250, byl to rok 2004, najeto 9000km, nechal jsem si udelat servis u kluku v Adventure-bikeru v braniku, najel jsem na nem 3000km, naprosto bez problemu. Hrozne se mi libil celkovy design a ta ostre rezana predni svetla. Potom jsem na Praze 6 jel kolem bazaru moto bila hora, kde meli zanovni beverly 400, najeto 2500km. Oproti 250 obrovsky rozdil v rozjezdech, odezva plynu v jakykoliv rychlosti nadherna, jelo to 170, ale to uz je podvozek hodne nervozni a cely se to klepe. Optimalni je 120-130. Najel jsem na ni 3000km, bez problemu pote jsem ho musel prodat z financnich duvodu, ale uz nyni setrim a pristi rok bych si chtel poridi zase beverly, tentokrat ovsem 500, ktere ma jiny tachometr a kulate svetlo na riditkach.
Kdokoliv o beverly premysli, mohu urcite doporucit, je to krasny a rychly stroj. Ahoj david

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

24 dub 2009, 11:47

no přesně tak, je to dobrý skůtr. mám BV500 od jara 2008, v zimě jsem si udělal lehkou generálku, osadil svým homemade plexi alias Cruiser BV500 a pohodka. Vzpřímený posaz mi neskutečně vyhovuje, mám pěkně přehled když se kochám :-) Jsou i lepší skůty, třeba GP800 nebo Gilera Fuoco, ale ty jsou finančně hodně daleko, takže já mohu BV doporučit taky.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

24 zář 2009, 12:27

po delší době ježdění na Beverly stále jezdím každý den do práce :D Dozvěděl jsem se, že Beverly je hodně náchylná na ložiska řízení. Projevuje se to nestabilitou v zatáčkách a neklidností stroje na nerovnostech. To přesně teď řeším u svého stroje. Nové hlavové originál stojí asi 850 kč, ale na italských forech píšou, že by se měli dát koupit zvlášť ložiska a výjde to asi na 250 kč. V zimě to vyměním. JInak když jsem řízení utáhl, skůtr se sklidnil, ale nemohl jsem utaovat moc :D
Lehčí válečky, originál variator, tvrdší kontrastka a zase to jede o trochu lépe. Motor Piaggio 500 je úžasný. Kdo máte Beverly, ozvěte se.
Odeslat odpověď