Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod crhy » 12 zář 2016, 08:14

To jsem netušil, že děláš v Ltm měšťáka. Asi by mě ani nenapadlo, si takto "vykrášlit" skůtr. Ovšem zviditelníš se - to rozhodně, takovéto polepy mají také benga v UK. :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod josuk » 12 zář 2016, 08:30

Zákon o provozu, § 41:
(10) V provozu na pozemních komunikacích je zakázáno neoprávněně užívat zvláštních výstražných světel a zvláštního zvukového výstražného znamení, které užívá vozidlo s právem přednostní jízdy, nebo je napodobovat.
ty modré reflexní by podle mého mohly být problém k diskuzi... ;-)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 12 zář 2016, 15:20

No abych pravdu řekl, tak jsem se na to ptal policisty, nebyl si odpovědí absolutně jistý, problém by byl kdybych kopíroval znak policie a ostatních útvarů, které spadají pod policii. Takhle by to on neřešil, jen záleží na výkladu u konkrétního policajta co to uvidí. Potkal jsem protijedoucí pčr zatím 3x, stojící u silnice na čekačce zatím jen jednou. Tak uvidím, tady po městě zatím v pohodě a hlavní je to, že už mě řidiči vyjíždějící z vedlejší apod. nepřihlíží. Před tím jsem mohl svítit dálkama a bylo to stejně prdlajs platné :/

-- 12. 9. 2016 14:22 --

Děkuji Ti Baharisi za ten návod!
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 14 zář 2016, 21:22

Už vím, proč mi hořela pojistka ...... protože mi hořel ventilátor na chladiči :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RADEK_SL » 14 zář 2016, 21:49

Tak to je prkotina, mohlo to dopadnout hůř. Ventilátoor seženeš za 500kč
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 15 zář 2016, 21:02

Tak jsem ho nakonec sehnal i s chladičem a expanskou za 700,-kč na scootlandu. Jel jsem do servisu a po cestě prdla hadička na benzín mezi filtrama :roll: :mrgreen: už vše v cajku a v neděli snad dám nenápadně pár km s klubem.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RADEK_SL » 15 zář 2016, 21:29

Super, já jedu zítra pro auto, v sobotu oslava a v neděli... Pokusím se ukázat, ale bude doma dusno :?
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Mirus1 » 15 zář 2016, 22:34

Hej chlapi, jestli něco plánujete na víkend, tak mrkněte na předpověď počasí. Pokud jim to vyjde, tak je po vyjížďkách... :cry:
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 16 zář 2016, 23:57

Poručíme větru, dešti ...... a jak tak koukám, tak pojedeme :? natankoval jsem aditivované palivo, které "má zaručovat" 2x více aditiv než-li běžné aditivované benzíny po ČR a tankoval jsem u Č.S. Mol - té italské mrše se to nelíbí, asi to není Cinzano a v nízkých otáčkách sebou jebe a drkotá - takže zůstaneme u klasické 95 natural.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod macman » 28 zář 2016, 19:27

Zdravím vespolek... koupil jsem Beverly 500 r.v.2004 dovezenou z IT s tím, že je v naprosto perfektním stavu, vyměnil jsem tedy regulátor, baterku a dodal kontrolku diagnostiky (byla vyndaná, aby nehlásila závadu regulátoru).. Skůtr jezdí, funguje, startuje.. Sice na volnoběh cinká spojka, ale jak jsem se dočetl - je to normální...

Drobný problém vidím v podvozku.. Vyšší rychlosti jak rovina, tak zatáčky jede super.. Pustím-li řidítka jede rovně a neklepou se.. Ale cítím z něj nejistotu do mírných zatáček v nízkých rychlostech.. jako by se mu nechtělo klopit... Je to vlastností podvozku, nebo bude někde schovaná nějaká vůle?? Pneu bačkory nemají...

Dále mi přijde, že při přejezdu příčných nerovností dost kope do řídítek.. Porovnávám s X9 500, která má ale podvozek konstrukčně jinak...

Také když brzdím jen jednou brzdou, tak brzdný účinek nic moc.. Brzdí to až když zmáčknu obě brzdy.. Předpokládám daň za duální brzy??

Už jenom pár dotazů.. mezi polořemenicemi variátoru je dostanční kroužek.. Něco jako restrikce u malých skůtrů... Zkoušel jste jí někdo vyndat??

Kde hledat zádrhel v elektrickém ovládání sedla??? Funguje tak nějak náhodně a otevře tak 1x z deseti pokusů.. U zámku aležádná možnost štělování není...

macman
macman

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 01 čer 2013, 07:38
Skútr / moto: Honda SCV100 Lead/Piaggio Skipper 150/Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 29 zář 2016, 21:35

cinkající spojka je běžný jev, obložení je sice jako nové ale spojka cinká...jsou tam vůle, místo doporučované !opravy! přivařením těch vodících kolíčků jsem koupil novou na ebay, asi za 1300 + cca 23 eur poštovné, ale kupoval jsem v Itálii ještě další tretky které jsou u nás předražené, tak se to vyplatilo.....u nás chtějí za RMS spojku asi 3 litry

já mám problém do zatáček i ve vyšších rychlostech, litrovým Varaderem jsem se nebál ale Beverly není pravá cestovní motorka ani sportovní stroj, sedí se na ní vzpřímeně ( někdy si připadám jako na kancelářské židli) a to není nejlepší poloha na klopení zatáček...při pomalejším průjezdu zatáček běží motor v relativně nízkých otáčkách a jednobuch se chová jinak než 2 a víceválec..na to se dá zvyknout...tak ve 30 - 35 km/h "odpojí" spojka zadní kolo a skůtr se chová opět jinak...jede na "neutrál".....Chce to pevně držet řidítka, držet motor v dostatečných otáčkách a nebát se Ale přesto bych netvrdil že je to nejistý stroj, tak do 120 km/h je vše v pohodě, pak se začínám trochu bát a někdy mám i subjektivní pocit nejistoty...bude to i tím, co se děje na našich silnicích...ale jsou střelci co si na Beverly v zatáčkách škrtnou stojánkem a nebojí se.....

po 2 letech ježdění na našich tankodromech ( silnice 2. třídy) budu muset zkontrolovat spodní ložisko v hlavě řízení, všichni tady píší že jim vydrží cca 1 - 2 sezony , kopání na příčných nerovnosti může způsobit tato vůle, případně starý nebo špatně zvolený hydr. olej v předních tlumičích, mám vyzkoušeno že nejlepší specifikace je ta daná výrobcem

zkontroloval bych 3 ložiska předního kola, nebo hned vyměnil, vytahovákem ložisek s reverzním kladivem to jde jako po másle

u zadního kola nejsou, ale je tam větší ložisko v tom hliníkové bloku na pravé straně, pokud se zadní kolo neprotáčí volně a dostatečně dlouho, vyměnil bych toto ložisko, bývá vymlácené

na duální piaggio brzdy si stěžují asi všichni, může to být subjektivní pocit, doporučuji výměnu kapaliny a důkladné odvzdušnění, vyčištění třmenů, pístků (dělám to tak jak to popisuje Sršeň, zubní kartáček a teplou vodu + jar v poměru 1:1), vydrbat, opláchnout a vysušit..., vyčistí to stejně dobře jako čistič brzd ...předtím jsem měl BV 200 a ta měla jen 1 přední kotouč a brzdila lépe, ale moc nejela...tak teď to mám obráceně...brdzové destičky také dělají své

origo distanční kroužek pod vnější položemenicí nemám, původní majitel - Ital laboroval a kroužek tam nedal, při laborování s válečky dr. Pulley jsem tam dal 2 nebo 3 kusy x 0.5 mm podložek, tedy celkem 1 - 1.5 mm ... bez podložek je "stálý" převod na řemenicích trochu těžší protože polořemenice u variátoru drží řemen ve vyšší poloze a logicky se pak vzadu "zařízne" víc...pozná se to při rozjezdu ve dvou do kopce a logicky při prudké akceleraci, ale motor to zvládne....mírně se sníží otáčky a při sólo jízdě je to pro klidného jezdce v pohodě

u zámku bych zkontroloval kontakty a kabeláž, ten můj cvaká a otevírá pokaždé...tedy když nanarvu pod sedlo bundu a 600 g mikinu a sedlo se řádně uzamkne
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TomHorn » 03 říj 2016, 10:50

Ahoj, po několika letech jsem si splnil svoji touhu po Beverly a v pátek jsem ho přivezl, Beverly 300 i.e., r.v. 2011, najeto 7850 km. 170 km dlouhá cesta vcelku žádný problém, zastavil jsem na pumpě jenom proto, že jsem měl chuť na kafe a potřeboval se vyvenčit. Trochu bych poladil variátor, protože na můj vkus se zbytečně točí při rozjezdu. Máte někdo prosím zkušenosti s tímhle skůtrem? Nějak se mi nedaří najít váhu origo válečků. Nevím jestli jsem tady zrovna správně, protože jste asi všichni 400 a 500. Bohužel téma pro mého scootera nemůžu najít. Díky za reakce Tom
TomHorn

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2013, 18:50
Bydliště: Motol
Skútr / moto: Aprilia SRmax300 MadAss125 Beverly300 KYMCO Xc400i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sebior » 03 říj 2016, 15:52

Ahoj, v jedné tabulce jsem viděl 21x17mm, 13,8gr., 6ks, ale ruku do ohně za to nedám.

Možná se ti bude hodit i http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Beverley/BV%20Tourer%20300%20ie/
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Pížo » 04 říj 2016, 16:55

Tak jsem tu nový, jezdím druhou sezonu Bv. 350. Skutr lze hodnotit po7000km. kladně, záleží co od něj očekáváte, zpracování je velmi dobré. Ale už mi čeká ůdržba jako ošetření vzduch. filtru, je tam molitan a ten se musí prát a následně napustit olejem. Někdo jej máčí v igelitu, jiní jen vlhčí postřikem.
V návodu se udává ošetření po 10000km.
Další věčné téma je jaký olej? 5W-40 nebo 10W-40, píše A Sprint. Origo návod 15W-50
Na skutru táhne za jizdy jak svina, za deště mám k tomu mokrá kolena. Mám objednaný set na prodloužení kapotáže.
Pro Toma: dej měkčí pružiny na spojku, ale může být rozjezd problém ve dvou do kopce.Samo můžeš ladit varec ale skutr má dost výkonu a výrobce to má vychytaný
Pížo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 02 říj 2016, 19:50
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: žádné

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 04 říj 2016, 17:55

Tome. klidně ten variátor rozeber, letos už toho moc nenajezdíš, zkontroluj válečky na digitální mini-váze z čínského e-shopu
https://www.aliexpress.com/snapshot/765 ... 6885619731
například tato je za necelou stokorunu a funguje bezvadně
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 17 návštevníků