od mzxy » 29 zář 2016, 21:35
cinkající spojka je běžný jev, obložení je sice jako nové ale spojka cinká...jsou tam vůle, místo doporučované !opravy! přivařením těch vodících kolíčků jsem koupil novou na ebay, asi za 1300 + cca 23 eur poštovné, ale kupoval jsem v Itálii ještě další tretky které jsou u nás předražené, tak se to vyplatilo.....u nás chtějí za RMS spojku asi 3 litry
já mám problém do zatáček i ve vyšších rychlostech, litrovým Varaderem jsem se nebál ale Beverly není pravá cestovní motorka ani sportovní stroj, sedí se na ní vzpřímeně ( někdy si připadám jako na kancelářské židli) a to není nejlepší poloha na klopení zatáček...při pomalejším průjezdu zatáček běží motor v relativně nízkých otáčkách a jednobuch se chová jinak než 2 a víceválec..na to se dá zvyknout...tak ve 30 - 35 km/h "odpojí" spojka zadní kolo a skůtr se chová opět jinak...jede na "neutrál".....Chce to pevně držet řidítka, držet motor v dostatečných otáčkách a nebát se Ale přesto bych netvrdil že je to nejistý stroj, tak do 120 km/h je vše v pohodě, pak se začínám trochu bát a někdy mám i subjektivní pocit nejistoty...bude to i tím, co se děje na našich silnicích...ale jsou střelci co si na Beverly v zatáčkách škrtnou stojánkem a nebojí se.....
po 2 letech ježdění na našich tankodromech ( silnice 2. třídy) budu muset zkontrolovat spodní ložisko v hlavě řízení, všichni tady píší že jim vydrží cca 1 - 2 sezony , kopání na příčných nerovnosti může způsobit tato vůle, případně starý nebo špatně zvolený hydr. olej v předních tlumičích, mám vyzkoušeno že nejlepší specifikace je ta daná výrobcem
zkontroloval bych 3 ložiska předního kola, nebo hned vyměnil, vytahovákem ložisek s reverzním kladivem to jde jako po másle
u zadního kola nejsou, ale je tam větší ložisko v tom hliníkové bloku na pravé straně, pokud se zadní kolo neprotáčí volně a dostatečně dlouho, vyměnil bych toto ložisko, bývá vymlácené
na duální piaggio brzdy si stěžují asi všichni, může to být subjektivní pocit, doporučuji výměnu kapaliny a důkladné odvzdušnění, vyčištění třmenů, pístků (dělám to tak jak to popisuje Sršeň, zubní kartáček a teplou vodu + jar v poměru 1:1), vydrbat, opláchnout a vysušit..., vyčistí to stejně dobře jako čistič brzd ...předtím jsem měl BV 200 a ta měla jen 1 přední kotouč a brzdila lépe, ale moc nejela...tak teď to mám obráceně...brdzové destičky také dělají své
origo distanční kroužek pod vnější položemenicí nemám, původní majitel - Ital laboroval a kroužek tam nedal, při laborování s válečky dr. Pulley jsem tam dal 2 nebo 3 kusy x 0.5 mm podložek, tedy celkem 1 - 1.5 mm ... bez podložek je "stálý" převod na řemenicích trochu těžší protože polořemenice u variátoru drží řemen ve vyšší poloze a logicky se pak vzadu "zařízne" víc...pozná se to při rozjezdu ve dvou do kopce a logicky při prudké akceleraci, ale motor to zvládne....mírně se sníží otáčky a při sólo jízdě je to pro klidného jezdce v pohodě
u zámku bych zkontroloval kontakty a kabeláž, ten můj cvaká a otevírá pokaždé...tedy když nanarvu pod sedlo bundu a 600 g mikinu a sedlo se řádně uzamkne