Tady je dobře vidět důvod prodeje:-)
Toto se nemohlo stát při dojezdu domů,muselo to být už předtím,akorát to drželo pokupě dotažením matice a na torzu tisícihranu.Škoda,myslel jsem stejně jako ostatní,že ta klika bude v pohodě a protočilo se to jen ve styku hliník-ocel,ale bohužel to vzal i ten kotouč s vodítky:-(
Nějak jsem pochopil,že to asi nemáš sám kde udělat,nebo se na to necítíš.Ale osobně bych uvažoval,jestli vrazit takovou dardu do opravy motoru s nejistým náběhem a dle toho,co čtu VELMI nejistým stavem nebo levnější varianty-sehnat nějaký jetý SLUŠNÝ motor a vyměnit ho jako celek
Druhá možnost by tě přišla celkově i se zaplacením člověka,který by ti motor dobře zkontroloval co do stavu+servisem(výměna motoru) podstatně levněji
Už jen ten čas mechanika strávený kucháním motoru
Navíc bys měl hromadu ND k motoru z původního=dlouhá doba provozu bez výrazných investic
Na toho německého vidláka bych se asi nezlobil,těžko se v tom hrabal osobně,spíš měl "solidní" servisní neumětely a ten,kdo to dotáhl o tom taky nejspíše více než dobře věděl
Pokud by ti zaplatil polovinu nákladů na opravu=jiný motor,tak není ani o čem uvažovat,škoda