Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

23 črc 2016, 13:29

Tak to nejspíš nějaká kravina nebude. Už je slyšet i cvakání v dolní úvrati prohupnutí, a to o dost silnější. To vrchní se tam úplně ztrácí, jak je to spodní hlasité. Jako by ve vidli něco do něčeho narazilo a nechalo se to dál tím tahem vléct.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

24 črc 2016, 22:14

https://www.youtube.com/watch?v=0o5lkfWSsa8
asi ve 2 minutě videa ital rozebírá přední tlumiče, k demontáži stačí shodit kolo, přední blatník a čelní přední plast, ale je to skutečná zábava
uvnitř jsou 2 pružiny, kovové vodící pouzdro, gufero, podložka, pojistná kroužek a prachovka, dole je akorát ta kovoá čepička kterou ej vidět na videu, giovanni jí nasazuje na kluzák a dočasně zajištuje šroubkem
š

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

25 črc 2016, 08:33

Aha, tak podle toho videa, a chování vidle to vypadá, že se mi tam nahoře v jedné z vidlí asi zadrhává ta podložka co odděluje ty dvě pružiny a nebo přímo nějaká z pružin. A zdá se, že celé rozebrání a složení není nic složitého. Akorát na to nebudu mít kdy do toho jít. Díky za video.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

27 črc 2016, 20:07

není na tom nic složitého, demontáž jde podle videa jako po másle, anm ropzdíl od videa doporučuji vyjmout obě kompletní trubky, na uvolnění horní zátky jsem si koupil imbus 17 mm, pak se dá trubka vytáhnout z rámu, doporučuji den před vyjímánám uvolnit zajiššťovací šrouby a mezi trubku a rám v místě uložení nastříkat WD nebo brunox turbo sprej.....při zpětné mntáži vyěnit olej, gufera i prachovky...ty se dají u nás sehnat za pár stokorun, občas na čínském http://www.aliexpress.com asi o půl milimetru - milimetr silnější za pár desítek korun, spodní šroub který fixuje kluzák se dá povolit a především uvolnit tak, aby se neprotáčel lehkým úderem ( nasadit trubku) , při zpětné demontáži se bohuižel tento šroub nedá upevnit bez fixace kluzáku , na videu má ital jakýsi T-klíč, já si nechal podobný asi 25 cm dlouhý přípravek vyrobit
pro ulehčení, za předpokladu že 500 a 350 vidlice jsou stejné, podle mých poznámek z února je gufero vidlice 41 x 53 x 8/9.5, prachovky jsem kupoval značky SIFAM, 41 x 53 x 4,8/14, dají se vygooglit podle kódu SIF FDS 4101...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

30 črc 2016, 11:37

Zdravim, v pondělí si jedu pro Piaggio Beverly 125ccm, r.v. 2002 - na co si dát pozor a co prohlédnout? Díky za rady :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

30 črc 2016, 21:44

No, hlavně si dej pozor, jestli tu 125 opravdu chceš, když už teď máš 125. Jinak taková ta klasika jako u všech moto. Jak chytá za studena. Podezřelé zvuky z motoru jestli nejsou. Vizuální kontrola spíše jen jestli sedí barva na všech dílech, páč pojem lícování dílů Ital prostě nezná. Pak za jízdy, nejlépe z kopce zkus KONTROLOVANĚ pustit řídítka, jestli se nerozkmitají (na vině však může být pneu, závažíčka, plexi, nebo jen kabely a hadice u krku řízení).

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

31 črc 2016, 03:21

Díky za rady, no já jsem limitován sk.B takže 125ccm a 11kW je strop. Budu to mít v 90% na couračky po městě. Nikdy jsem neměl vodou chlazený skútr, takže jsem myslel jestli mám dá pozor, aby něco netlakovalo nebo tak. Měl by mít najeto 12 000 km, ale s tím tak nějak ani nepočítám, protože za 14 let najezdit jen 12 000 km je dost divný. No uvidím na místě, jak to bude vypadat - snad nekoupím špatně. Jinak díky.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

31 črc 2016, 11:15

Jo, ten vypadá pěkně. A je dokonce s kuframa. Bude to takový start, než si za 3, 4 roky koupíš Medley.
A pravděpodobně budeš muset přitáhnout objímkama benzínovou hadičku v nádrži vzhledem k tomu ročníku.
A taky co jsem vyčetl, tak většina Piaggio mají i netěsnosti na přívodu sání vzduchu a chladící kapaliny což se projeví až když je moc honíš.
Línej Ital kdejaké to dotažení a utěsnění neřeší. Stejně tak kabeláž a elektrika. Co není vidět, je jakoby to někdo doma bastlil na koleně. Ale to je tady standard už z výroby.
Pokud nebudeš jezdit nadoraz, tak se tímto nešvarem ani nemusíš zaobírat. Jen když nebudeš mít v zimě co dělat.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

01 srp 2016, 21:07

Tak jsem dorazil domů (150km) asi 20km před domovem, když jsem vzal za plyn a chtěl přidat, tak motor začal řvát na prázdno a nejelo to, když jsem přidával plyn pomalu a s citem, tak to akcelerovalo - asi 5 km od domova se začalo ozývat takové kovové cinkání od variátoru :shock: jen tak tak jsem dojel dom. Takže řeším teď servis - to se může stát jen mě opravdu, takovej poser :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

01 srp 2016, 21:16

Ahoj bude zřejmě sjetá spojka,

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

01 srp 2016, 21:19

ahoj díky - já jen doufám aby to byla spojka, řemen - nebo válečky. Nerad bych, aby to bylo na výměnu motoru :( zítra dám vědět no.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

01 srp 2016, 21:26

Ahoj. Mooooc děkuji za rady. na hadičce sponky nebyly tak jsem je tam dal a je po problému. Moc jsi mě pomohl.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

02 srp 2016, 20:53

Řemen v poho - ale to je tak jediný co je na tom v poho :( kliková hřídel je sjetá - takže musím pořešit novou + válečky + tu volnoběžku, bo co to je. Ach jo já mám na ty Italy opravdu smůlu :/ minulý majitel se nechal slyšet, že mě v tom nenechá, tak jsem zvědav, čekám na vyjádření servisu a nacenění náhr. dílů - uvidím jak se k tomu postaví minulý majitel a pokud ne zrovna moc dobře, tak bych to zkusil dovalit zase zpátky do varů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

02 srp 2016, 21:17

Ahoj Ládiku, kufry vzhled a značkaje výborná. Ta klika, ale nevypadá moc dobře :? . Pokud se bude muset měnit, raději to vrať. Na nové díly budeš čekat věčnost a použitým dílům do motoru bych se vyhnul. Držím ti palce kámo, ať to dobře dopadne...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

02 srp 2016, 21:27

Použité bych ani nedal, koukal jsem na klikovou hřídel cena je od 3800 do 6800 ta nejdražší je na scootlandu , tak uvidím jak to sečtou a jak se rozhodne prodejce - zase kdyby se podílel na úhradě, tak to bude nový. Jen je mi divná ta serviska, kde je to poctivě vyplněno až do konce (12000km) pak na tom najel 300km ten co mi to prodal, který to měl v ČR přihlášeno jen asi 2 měsíce. A že by to odešlo po 12000 km, to je divný - všude jsem četl, jací jsou piaggia držáci :? ten prodejce byl opravdu seriózní byl semnou ještě kámoš co dělá do motorek. Nevím jestli by to někdo poznal, při zkušební jízdě. Vždyť jen já ve Varech na evidenčku ven z Varů a na úřad na přepis najel přes 15 km - tak si říkám v poho, jede to dobře, startuje na drc a ....
Odeslat odpověď