není na tom nic složitého, demontáž jde podle videa jako po másle, anm ropzdíl od videa doporučuji vyjmout obě kompletní trubky, na uvolnění horní zátky jsem si koupil imbus 17 mm, pak se dá trubka vytáhnout z rámu, doporučuji den před vyjímánám uvolnit zajiššťovací šrouby a mezi trubku a rám v místě uložení nastříkat WD nebo brunox turbo sprej.....při zpětné mntáži vyěnit olej, gufera i prachovky...ty se dají u nás sehnat za pár stokorun, občas na čínském
http://www.aliexpress.com asi o půl milimetru - milimetr silnější za pár desítek korun, spodní šroub který fixuje kluzák se dá povolit a především uvolnit tak, aby se neprotáčel lehkým úderem ( nasadit trubku) , při zpětné demontáži se bohuižel tento šroub nedá upevnit bez fixace kluzáku , na videu má ital jakýsi T-klíč, já si nechal podobný asi 25 cm dlouhý přípravek vyrobit
pro ulehčení, za předpokladu že 500 a 350 vidlice jsou stejné, podle mých poznámek z února je gufero vidlice 41 x 53 x 8/9.5, prachovky jsem kupoval značky SIFAM, 41 x 53 x 4,8/14, dají se vygooglit podle kódu SIF FDS 4101...