Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod xPet » 23 črc 2016, 13:29

Tak to nejspíš nějaká kravina nebude. Už je slyšet i cvakání v dolní úvrati prohupnutí, a to o dost silnější. To vrchní se tam úplně ztrácí, jak je to spodní hlasité. Jako by ve vidli něco do něčeho narazilo a nechalo se to dál tím tahem vléct.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 24 črc 2016, 22:14

https://www.youtube.com/watch?v=0o5lkfWSsa8
asi ve 2 minutě videa ital rozebírá přední tlumiče, k demontáži stačí shodit kolo, přední blatník a čelní přední plast, ale je to skutečná zábava
uvnitř jsou 2 pružiny, kovové vodící pouzdro, gufero, podložka, pojistná kroužek a prachovka, dole je akorát ta kovoá čepička kterou ej vidět na videu, giovanni jí nasazuje na kluzák a dočasně zajištuje šroubkem
š
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod xPet » 25 črc 2016, 08:33

Aha, tak podle toho videa, a chování vidle to vypadá, že se mi tam nahoře v jedné z vidlí asi zadrhává ta podložka co odděluje ty dvě pružiny a nebo přímo nějaká z pružin. A zdá se, že celé rozebrání a složení není nic složitého. Akorát na to nebudu mít kdy do toho jít. Díky za video.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 27 črc 2016, 20:07

není na tom nic složitého, demontáž jde podle videa jako po másle, anm ropzdíl od videa doporučuji vyjmout obě kompletní trubky, na uvolnění horní zátky jsem si koupil imbus 17 mm, pak se dá trubka vytáhnout z rámu, doporučuji den před vyjímánám uvolnit zajiššťovací šrouby a mezi trubku a rám v místě uložení nastříkat WD nebo brunox turbo sprej.....při zpětné mntáži vyěnit olej, gufera i prachovky...ty se dají u nás sehnat za pár stokorun, občas na čínském http://www.aliexpress.com asi o půl milimetru - milimetr silnější za pár desítek korun, spodní šroub který fixuje kluzák se dá povolit a především uvolnit tak, aby se neprotáčel lehkým úderem ( nasadit trubku) , při zpětné demontáži se bohuižel tento šroub nedá upevnit bez fixace kluzáku , na videu má ital jakýsi T-klíč, já si nechal podobný asi 25 cm dlouhý přípravek vyrobit
pro ulehčení, za předpokladu že 500 a 350 vidlice jsou stejné, podle mých poznámek z února je gufero vidlice 41 x 53 x 8/9.5, prachovky jsem kupoval značky SIFAM, 41 x 53 x 4,8/14, dají se vygooglit podle kódu SIF FDS 4101...
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 30 črc 2016, 11:37

Zdravim, v pondělí si jedu pro Piaggio Beverly 125ccm, r.v. 2002 - na co si dát pozor a co prohlédnout? Díky za rady :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod xPet » 30 črc 2016, 21:44

No, hlavně si dej pozor, jestli tu 125 opravdu chceš, když už teď máš 125. Jinak taková ta klasika jako u všech moto. Jak chytá za studena. Podezřelé zvuky z motoru jestli nejsou. Vizuální kontrola spíše jen jestli sedí barva na všech dílech, páč pojem lícování dílů Ital prostě nezná. Pak za jízdy, nejlépe z kopce zkus KONTROLOVANĚ pustit řídítka, jestli se nerozkmitají (na vině však může být pneu, závažíčka, plexi, nebo jen kabely a hadice u krku řízení).
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 31 črc 2016, 03:21

Díky za rady, no já jsem limitován sk.B takže 125ccm a 11kW je strop. Budu to mít v 90% na couračky po městě. Nikdy jsem neměl vodou chlazený skútr, takže jsem myslel jestli mám dá pozor, aby něco netlakovalo nebo tak. Měl by mít najeto 12 000 km, ale s tím tak nějak ani nepočítám, protože za 14 let najezdit jen 12 000 km je dost divný. No uvidím na místě, jak to bude vypadat - snad nekoupím špatně. Jinak díky.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod xPet » 31 črc 2016, 11:15

Jo, ten vypadá pěkně. A je dokonce s kuframa. Bude to takový start, než si za 3, 4 roky koupíš Medley.
A pravděpodobně budeš muset přitáhnout objímkama benzínovou hadičku v nádrži vzhledem k tomu ročníku.
A taky co jsem vyčetl, tak většina Piaggio mají i netěsnosti na přívodu sání vzduchu a chladící kapaliny což se projeví až když je moc honíš.
Línej Ital kdejaké to dotažení a utěsnění neřeší. Stejně tak kabeláž a elektrika. Co není vidět, je jakoby to někdo doma bastlil na koleně. Ale to je tady standard už z výroby.
Pokud nebudeš jezdit nadoraz, tak se tímto nešvarem ani nemusíš zaobírat. Jen když nebudeš mít v zimě co dělat.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 01 srp 2016, 21:07

Tak jsem dorazil domů (150km) asi 20km před domovem, když jsem vzal za plyn a chtěl přidat, tak motor začal řvát na prázdno a nejelo to, když jsem přidával plyn pomalu a s citem, tak to akcelerovalo - asi 5 km od domova se začalo ozývat takové kovové cinkání od variátoru :shock: jen tak tak jsem dojel dom. Takže řeším teď servis - to se může stát jen mě opravdu, takovej poser :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mamaha » 01 srp 2016, 21:16

Ahoj bude zřejmě sjetá spojka,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 01 srp 2016, 21:19

ahoj díky - já jen doufám aby to byla spojka, řemen - nebo válečky. Nerad bych, aby to bylo na výměnu motoru :( zítra dám vědět no.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Aleš555 » 01 srp 2016, 21:26

Ahoj. Mooooc děkuji za rady. na hadičce sponky nebyly tak jsem je tam dal a je po problému. Moc jsi mě pomohl.
Aleš555

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 črc 2016, 15:41
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: ?

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 02 srp 2016, 20:53

Řemen v poho - ale to je tak jediný co je na tom v poho :( kliková hřídel je sjetá - takže musím pořešit novou + válečky + tu volnoběžku, bo co to je. Ach jo já mám na ty Italy opravdu smůlu :/ minulý majitel se nechal slyšet, že mě v tom nenechá, tak jsem zvědav, čekám na vyjádření servisu a nacenění náhr. dílů - uvidím jak se k tomu postaví minulý majitel a pokud ne zrovna moc dobře, tak bych to zkusil dovalit zase zpátky do varů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RADEK_SL » 02 srp 2016, 21:17

Ahoj Ládiku, kufry vzhled a značkaje výborná. Ta klika, ale nevypadá moc dobře :? . Pokud se bude muset měnit, raději to vrať. Na nové díly budeš čekat věčnost a použitým dílům do motoru bych se vyhnul. Držím ti palce kámo, ať to dobře dopadne...
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 02 srp 2016, 21:27

Použité bych ani nedal, koukal jsem na klikovou hřídel cena je od 3800 do 6800 ta nejdražší je na scootlandu , tak uvidím jak to sečtou a jak se rozhodne prodejce - zase kdyby se podílel na úhradě, tak to bude nový. Jen je mi divná ta serviska, kde je to poctivě vyplněno až do konce (12000km) pak na tom najel 300km ten co mi to prodal, který to měl v ČR přihlášeno jen asi 2 měsíce. A že by to odešlo po 12000 km, to je divný - všude jsem četl, jací jsou piaggia držáci :? ten prodejce byl opravdu seriózní byl semnou ještě kámoš co dělá do motorek. Nevím jestli by to někdo poznal, při zkušební jízdě. Vždyť jen já ve Varech na evidenčku ven z Varů a na úřad na přepis najel přes 15 km - tak si říkám v poho, jede to dobře, startuje na drc a ....
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků