Aleš555 píše:Ahoj. Potřebuji poradit. Koupil jsem Beverly 500 2008. při nastartování se skútr začal dusit. tak jsem demontoval palivové čerpadlo kde je součástí i filtr a pořádně jsem filtr vyšplíchal čističem na brzdy a tekl z něj černý sajrajt, po vyčištění složil a skútr jel perfektně, po najetí par km se motor začal zase dusit, tak jsem čištění opakoval ale už to nepomohlo. prosím o radu co mam dělat. nemůže být špatné palivové čerpadlo? kde se dá koupit i s tým filtrem, nemůžu ho nikde najít. moc dík za rady.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předpokládám že je to stříkačka, pokdu by měl být problém v palivové soustavě, začal bych kontrolou hadičky, která spojuje palivové čerpadlo s filtrem, je douhá asi 6 cm a pokud není zajištěna hadicovou sponou na obou koncích je nutné jí tam doplnit, měla by stačit sponka na 13 mm průměr
Jinak palivové čerpadlo je slyšet když běží, pak logicky funguje
Já měl horší starty a motor se dusil, nedržel na volnoběh otáčky a když jsem několikrát plyn tak chcípnul, opatření hadička sponou zajistilo hladké starty a konstantní otáčky na volnobeh vyčištění škrtící klapky, škrtící klapka se zanese především ze strany vzduchového filtru, pokud se pravidelně nemění a neimpregnuje olejem, je klapka brzy špinavá , stačí jí vystříkat sprejem na čištění karburátorů nebo čističem brzd bez acetonum obojí maji v autokelly za cca 70 Kč Nejsložitější operace je odstiojení plastů a uvolnění gumové spojovací hadice mezi klapkou a filtrboxem, klapku drží jen 2 šrouby a čietění jde jako po másle, podloží se vhodnou nádobkou do které pak stéká špína
také bych vyčerpal benzin z nádrže do průhledné PET lahve a podíval se zda tam neplave špína, já to vyčerpal asi 10x, profiltroval papírovám filtrem s jemným sítem co používají autolakýrníci , natankovat benzin od benziny nebo eurooilu a přidat čistič vstřiků nebo aditivum VIF super benzin
k tomu doporučuji seřídit ventily a vyměnit svíču za origo se 2 elektrodami nebo za Brisk silver
Palivové čerpadlo bych řešil jako poslení
-- 20. 7. 2016 18:59 --
xPet píše:Ložisko asi bude v pořádku.
Měl jsem přední kolo ve vzduchu a cloumal s vidlí. To jsem udělal jako první, páč už když jsem to kupoval, tak se řídítka sama rozkmitala po jejich puštění. Zjistil jsem, že problém je v hadičkách a drátech u krku - jsou tam natěsno a nutí směřovat řídítka doleva.
Už jsem s tím "cvakáním" najel 1500 km, a ještě to furt jezdí a ani nepozoruji žádné změny v chování.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pak je nutné demontovat plasty nad a pod světlem a uložit vzorně kabely a hadičky, já tam mám takové plastové brýle kam jsme to musel pečlivě naskládat a zajisti stahovací páskou, protže mi klepal jeden bowden o plast, kabelové svazky také překáží při otáčení řidítky...zjisitl jsem že mi "drncá" i přední světlo, když jsem věchno rozdělal tak jsem zjsitil že předchozí majitel, když měnil parkovací žárovku a brzdovou kapalinu, někde vytratil asi 4 šroubky z plastů a složil to jenom jako...
Bude to určitě jen nějaká podobná mechanická kravina