Také mi to fungovalo, a teď to funguje dokonale. Navíc se domnívám, že stejnou hadičku bez spon mají i palivová čerpadla u modelů s karburátorem a touto úpravou lze i u karburátorové verze dsáhnout stejného efektu. Pokud majitelům Beverly nebo X9 občas motor škytne nebo střelí do výfuku, není to nic jiného než neseřízené ventily, zanesená škrtící klapka a ztráty tlaku v palivové soustavě způsobená touto netěsnící hadičkou. Než měnit za drahé peníze membránu karburátoru nebo sytič začal bych hadicovou sponou za pár korun.
Motor neškytá, má pravidlný chod, do výfuku mi to po úpravě, vyčištění klapky a seřízení ventilů nestřelilo ani jednou
Tak dnes jsem "demontoval" mosazná jádra z válečků dr. pulley, koupil jsme za 50 dolarů 25-17(8) - hmotnost 21 gramů a dělají mi dost těžký převod, proto jsem tam dal zpět původní...teď budu tunit ten tajwanský zázrak...jádra jsou tam vlisovaná bez vůlí a po dlouhém koumání jsem zvolil k jejich vyjmutí vytahovák ložisek ze slepých děr s reverzním kladivem...důležité je dobře upevnit vytahovák, aby se koncový lem dostal přesně mezi mosazné jádro a vnější obal válečku, pak stačí uchopit váleček pracovní rukavicí a kladivem párktát klepnout a jádro je venku bez poškození. Vypadá to jako mosaz a je to dost měkký materiál Na čínském aliexpressu jsm si koupil malou digitální váhu za 3 dolary s přesností na setiny gramu. Zjistil jsem že válečky - posuvníky z výroby neváží stejně, nejlehší má 21.04 g a nejtěžší 21.19g, navíc jednotlivá jádra po demontáži nejsou stejná, některé jsou i o několik desetin milimetru delší a ty dešlí pak mají trochu víc "sražené" hrany na okrajích, možná to tajwanec také před vlisováním vážil, nebo mají nepřesné stroje...Pokusím se vnitří část jádra jemně stočit na soustruhu o jeden gram, obaly bez jader mají od 4.3 do 4.6 gramu a jádra kolem 16.6 g, pak je zkombinuji tak že budou vážit stejně. Předpokládm že to bude lepší než 21 g a otáčky motoru se o moc nezvednou, v městkém provozu bude skůtr živější a mimo město se motor zklidní...Možná ještěš přidám 0,5 mm distanční podložku pod polořemenici, teď tam mám jen 1 mm podložku. Zpět je budu vlisovávat přípravkem, kterým vkládám do motoru ložiska.
Ušetřil jsem 50 dolarů, Jupíííííííííííí
-- 19. 5. 2016 17:40 --
http://modernvespa.com/forum/wiki-bv500-fuel-clampnechci strašit ale podívej se na tento odkaz, tak dlouho jsem to četl až jsem to nevydržel
-- 19. 5. 2016 17:49 --
Pokud jde o palivovou nádrž, doporučuji koupit na čínském e-shopu za dolar a něco podtlkaovou průhlednou pumpičklu s hadičkou a trubičkou a vyčerpat obsah nádrže do průhledné nádoby, podívat co je tam...na dně jsem našel kávovu lžičku vody a několik nečistot, vypadalo to jako sušená rozdrcená moucha, k tomu pár semen z pampelišky...když se to dostane do vstřiku nevím co to udělá...od kamaráda v autoservisu jsem vyfasoval papírový trychtýř s jemným sítkem 190 mikronů který používá k filtraci barvy před lakováním aut...nádrž jsem asi 5x vypumpoval a vždy doplnil s použitím tohoto sítka, nakonec jsem použil asi 4 víčka VIF benzin aditivum a až vyjedu nádrž začnu tankovat už jen benzin u eurooilu nebo prémiovou vervu u benziny. Opakuji že motor nestřelí do výfuku ani neškytne, ani občas, beží plynule.