Nikto nič?JRM66 píše:Borci kto z vás ma na beverline vzadu pod nosičom zámok na prilbu? Potrebujem nejake informacie ohľadom toho madla č.10! http://www.en.easyparts.nl/showdrawing/ ... -rack.html
no to ano, ale plati to iba pre novšie ročniky, napr. BV-250carb 04 to žiaľ ešte nemá, jednoducho je to poznať podľa verzie vodnej pumpy, ta čierna plastova to ešte nema ale ta novšia z alu. obalom vodneho čerpadla v striebornej-alu. farba tak ta už ma ten odzvdušnovak. Pravdepodobne to bude obdobne aj u celého Piaggio group. Ja som u karbošky z čiernou plastovou VP odzvdušnoval tak že som povolil sponu hadice pri termostate a nechal zmáčknutim hadice pri vypnutom motore trocha vyfučať vzduch ktorý sa tam nahromadi a zdržiava, zopakoval som to asi 2-3x po kratkom naštartovani motora. Väčšinov nahle pri takych to blbnutiach môže isť aj o poruchu termostatu alebo pritomnosť vzduchu ale ten tam zase len tak bezdôvodne nieje, vačšinou pri nejakej oprave ked sa spúšta voda zo systému.mzxy píše: nastartovat a šroubek opatrně povolit, chvilku půjdou možná malé bubliny a pak poteče už jen čistá chadící kapalina, chce to vytrvalost, odvzušnoval jse to asi 10 minut než jsem se zbavil bublin....
Dostat se k chladiči znamená minimálně demontovat plasty po pravou nohou a na pravé spodní straně chladiče odpojit gumovou hadici ( při výměně kapainy)....
Odvzrušňovací šoubek je přístupný po demontáži plastového krytu pod sedlem
.
Tak na drcnutie mi to rozhodne nechyta ale skôr asi ako u karbiku že to 2-3x pretoči motor a šup, ale pri studenom motore nemôžem sa náhle rozjet bez toho aby mi to nedusilo motor, ten potrebuje asi minutku na jemne zahriatie aby šiel ako tak, potom už ide normálne. Napokon aj ked kolegova 250karboška mi vždy riadne naseka pri akceleracii a to doslova o jednu triedu, mysliš že tento prejav mojej BV-čky je ten istý ako u ťeba aj ked mi nesvieti ta kontrolka?mzxy píše:Tak výraznou odezvu na plyn jsem nečekal...starty jsou o 100 procent lepší, a to mi stříkačka chytla na první protočení startéru...teď chytá na první drcnutí a rozjezd se studeným motorem je úpně stejný jako s teplým...Prostě tam docházelo ke ztrátě tlaku v palivové soustavě vinou nedostatečně těsnící hadičky...občas se mi stalo že když jsem pořádně zabral za plyn, rozsvítila se mi na několik sekund kontrolka motoru...Po nastarování studeného motrou svítila asi 5 sekund. Ted po nastarování zhasíná okamžite
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 21 návštevníků