Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
14 srp 2015, 14:31
Dobrý den ve spolek, rád bych se zeptal, zda tady někdo pilotuje Beverly 350 a byl by tak hodný a sdělil mi nějaké své zkušenosti. V neděli mám jednu kupovat, ale člověk to za tu půlhoďku vše nepobere. Našel jsem ve vyhledávači jen jeden postřech a několik odkazů na testy, ale zajímá mě spíše dlouhodobější zkušenosti s tímto strojem. Jinak mám Hondu SH300i, ale momentálně je nepojízdná a už když jsem ji kupoval, tak mě srdce víc táhlo k 350, jen žádná zánovní zrovna nebyla na prodej. Mimo to bych okamžitě řešil výfuk, variátor, ŘJ apod., já to tak rád, když to trochu jede:-) Děkuji za pozornost a odpovědi! Richard
14 srp 2015, 15:26
Měl jsem Beverly 200 s výkonem 14.6 kW a když jsem zjistil, že mi výkon nestačí, pořídil jsem si 500 ccm IE...výkon je dvojnásobný bez tuningových úrav a už nikomu kvůli nedostatečnému výkonu v provozu nepřekážím...
Moje rada je, připlatit si a místo peněz investovaných do tuningu investovat do objemu...tedy koupit 500 ccm...
Když jsem na 500 ccm kontroloval variátor a řemen, zjistil jsem, že je tam neoriginální řemen, o něco delší a asi o 2 mm užší...Luigi asi experimentoval...dal jsem tam řemen RMS o 2 mm širší (originální rozměr) a otáčky motoru jsou nižší, rozjezdy jsou kliděnjší a maximálka vyšší...
Bohužel jsem nenašel žádnou solidní recenzi na válečky dr. pulley pro tento typ motoru s originálním variátorem...Projev 500 ccm motoru master je trochu drsnější než sametový chod staré dvoustovky, kdyby se s válečky dr. pulley trochu zklidnil, šel bych do toho...
14 srp 2015, 21:20
Ahoj Beverly 350 ST vlastním už 3 roky. K dnešnímu dni najevo 18750 km. Takže už nějakou malou zkušenost mám. Jednoduše skvělý stroj s famózním motorem. 500 je úplně zbytečné. I vzhledem k poměru výkon, spotřeba. Plusy - nenápadný design, požitek z jízdy velmi podobný motorce s výhodami mrštneho skútru. Spotřeba 3,5 l/ 100km. Nevýhody originální dodávané plexi je tak akorát k ničemu- odklání vítr rovnou do přilby a z toho hluku se jeden může zbláznit buď sundat nebo koupit velké a pak je to jiná jízda. Další nevýhoda jsou poměrně silné vibrace do řidítek.
Pro pohodlnější posez jsem
odmontoval opěrátko na sedačce - u nových už tam není - asi ví proč ...
Dalo by se psát dlouho...
Měl jsem Hondu SH 150 i 300, ale tohle je vážně lepší stroj.
Borci s motorkami vždycky nechápou, když se jich bez problémů držím do tachometrových 160 ! S tím velkým plexi se má jezdit do 100 km/h ale jak jsem zjistil, vydrží i víc
Budeš jednoduše nadšený. Předjíždění kopec nekopec je hračka.
15 srp 2015, 08:12
Perfektní! Díky moc za zajímavé a přínosné informace, už se na ni začínám těšit! Bude bez ABS a ASR, ale myslím, že se obejdu, když velké mašiny se 150PS+ co jsem měl protiprokluz taky neměly a zvládnout se to dalo... jinak dobré info, že se dá ten hříbek ze sedla sundat, měl jsem obavy, že by mi mohl také překážet. Ještě jednou díky, pak poreferuji, jak jsem dopadl.
15 srp 2015, 09:08
Ahoj, taky ho mám bez ABS a ASR a nikdy mi to nechybělo. Naopak i to má své výhody při totálně razantním brzdění ( před přechodem se auto přede mnou rozhodlo pustit chodce. Asi 50 cm před přechodem to zašlápl a já šel málem přes řidítka, ale naštěstí jsem to ustál - sice mi ohromně blikal na omluvu, ale už by bylo pozdě - mít ABS, tak bych brzdil na delší dráze a skončil bych nejspíš v nárazníku.
Trochu problém nastane po odšroubování té opěrky jak zacpat tři otvory po šroubech - přelepil jsem je elektrikářskou páskou - zatím mě nic jiného nenapadlo.
Zadní pneu jsem měnil v 10.000 km a přední v 15.000km. jelikož se mi blíží 20.000km, budu zase měnit tu zadní. Jednou jsem měnil žárovku v předním světlometu a v asi 6000km jsem dolil tak 1dl oleje jen pro jistotu. Teď při kontrole pořád v poho. Vůbec nechápu, že tenhle skvělý motor nedávají do dalších modelů jako je třeba MP3, atd. Myslím.. že i zarytí fandové Vespy to nechápou. Já si tenhle stroj vybral vyloženě kvůli tomuto novému motoru. Tak dobře vyber a dej vědět,jak to dopadlo.
02 zář 2015, 21:13
...takže najeto zatím jen 500km, ale první dojmy už jsou na světě a nutno říct, že je to velice povedená motorka. Ve srovnání s etalonem sh300i vychází celkově opravdu lépe. SH je přesnější a skladnější do zatáček, o něco více hravá, ale Beverly to vyvažuje jistotou a stabilitou, celkově vyzrálejšími vlastnostmi, praktičností a dokonce i kvalitou zpracování. No a přijde mi rozhodně větší štramanda než zoufale obyčejná Honda. Včera jsem namontoval variátor Malossi Multivar, vzducháč také vyměněn za Malossi, iridiová svíčka NGK a zrychlení, agilita i zvuk je zase o stupeň výše! Ještě čekám na výfuk o Creptusu a pak dodám přímé srovnání s sh300i se stejnými úpravami! Tedy až po GO motory u Hondy... Pěkný večer přeji!
5.9. edit:
Dnes srovnání zrychlení Honda SH300i vs. Beverly 350, na Hondě Malossi MHR Multivar, filtr KN a výfuk Akrapovič, na Beverly Malossi 2000 Multivar a filtr Malossi, výfuk serie, z 0 na 100km/h vyhrála pokaždé o cca tři až čtyři metry BV350 za necelých 7 sekund (tachometrová stovka).
Naposledy upravil
KYBLOS dne 18 říj 2015, 01:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
17 říj 2015, 21:02
500 ccm ie take udela stovku za 7 sekund, bez jakychkoliv tuningovych uprav, jinak reci o tom ze nekdo jezdi skutrem 350 ccm stosedesatkou s motorkama beru s nadhledem
17 říj 2015, 21:55
Prečo pochybovať,ja si myslím že je to reálne ale jazda na testoch za ideálnych podmienok je niečo iné ako jazdiť normálne a hlavne keď je to moje,musel som na to robiť a plus hcem aby mi to aj niečo vydržalo
13 lis 2015, 09:30
To poznáš podle stavu na místě,podle fotek ti to těžko někdo řekne....
13 lis 2015, 12:14
Na to, že je prakticky 11 let starý, se leskne jak psí kulky. Určitě je potřeba to zkouknout osobně.
13 lis 2015, 12:50
To je jasne že sa leskne ako funglač samosebou že by som ho ešte poriadne prevetral, ja som skor myslel či to bude po motorickej stranke dostačujuce v primestkom a mestkom cykle pri mojej vahe teste pod metrak,
na dialky mám už iny stroj BMW boxer. No a 500 je už zase pre dany učel zbytočne tažšia a vykonovo nevyužitelna aj ked cenovo na kauf su v prijatelnej cene, na druhej strane možno ešte tak 350 by mohlo byť to prave orechove, ale to sú už pomerne novšie a trocha aj drahšie!
14 lis 2015, 13:53
Pocházím z jihozápadního Slovenska kde je dokonalá rovina a tam stačí i Stadion S11
na východě máte kopce a 250 ccm nemá dostatečný výkon, volil bych podobný model s motorem 400 ccm, zimní cena nebude o moc vyšší
16 kw do města stačí, a mimo město bezpečně nepředjedeš ani starý autobus
14 lis 2015, 22:46
ono 350-400 je sice pekne a potiahne to ego vyššie trocha vyššie, ale zas take kopce ako v Liberci tu na vychode v mestach snad ani nemame,
to už lacnejčie vyjde rovno pollitrak v cene podobnej štvrťlitraka. Treba brať aj v zreteľ že 350-400 sú relativne novšie ročniky okolo 2008-2012 a ich cena je v jazdenkach asi o 100% vyššie ako postaršia štvrtka a polka, a ja som aj finančne limitovany určitou sumou ako aj vyhodnym PZP-čkom, čo u politraka neviem ake to bude?
Nevieťe pani z česka na koľko vyjde prihlasenie mašiny zo zahraničia na česke špz-ky, myslim zo všetkym komplet.
http://moto.brick7.it/search/what.piagg ... 500/page.7
16 lis 2015, 23:56
Pritrafil sa mi jeden kandidát Tourer 300ccm model 2010 čo sa mi ľubi asi najviac u Beverly ale som jeleň z toho aký to ma vôbec výkon, na nete som našiel zväčšia ten istý ako ma 250 čiže 16kw a google nevie žiaľ inač pomôcť.
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/55269 ... e-2010.php alebo tiež jedna zaujimava 400 z identickym fejsom ale neobľubenou farbou ale už na špz-kach
http://www.autobazar.sk/foto/piaggio-be ... 9070609/#1
Naposledy upravil
JRM66 dne 03 úno 2016, 10:38, celkově upraveno 1