Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod rinaldino » 14 srp 2015, 14:31

Dobrý den ve spolek, rád bych se zeptal, zda tady někdo pilotuje Beverly 350 a byl by tak hodný a sdělil mi nějaké své zkušenosti. V neděli mám jednu kupovat, ale člověk to za tu půlhoďku vše nepobere. Našel jsem ve vyhledávači jen jeden postřech a několik odkazů na testy, ale zajímá mě spíše dlouhodobější zkušenosti s tímto strojem. Jinak mám Hondu SH300i, ale momentálně je nepojízdná a už když jsem ji kupoval, tak mě srdce víc táhlo k 350, jen žádná zánovní zrovna nebyla na prodej. Mimo to bych okamžitě řešil výfuk, variátor, ŘJ apod., já to tak rád, když to trochu jede:-) Děkuji za pozornost a odpovědi! Richard
rinaldino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 12 črc 2015, 19:04
Skútr / moto: sh300i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 14 srp 2015, 15:26

Měl jsem Beverly 200 s výkonem 14.6 kW a když jsem zjistil, že mi výkon nestačí, pořídil jsem si 500 ccm IE...výkon je dvojnásobný bez tuningových úrav a už nikomu kvůli nedostatečnému výkonu v provozu nepřekážím...
Moje rada je, připlatit si a místo peněz investovaných do tuningu investovat do objemu...tedy koupit 500 ccm...
Když jsem na 500 ccm kontroloval variátor a řemen, zjistil jsem, že je tam neoriginální řemen, o něco delší a asi o 2 mm užší...Luigi asi experimentoval...dal jsem tam řemen RMS o 2 mm širší (originální rozměr) a otáčky motoru jsou nižší, rozjezdy jsou kliděnjší a maximálka vyšší...
Bohužel jsem nenašel žádnou solidní recenzi na válečky dr. pulley pro tento typ motoru s originálním variátorem...Projev 500 ccm motoru master je trochu drsnější než sametový chod staré dvoustovky, kdyby se s válečky dr. pulley trochu zklidnil, šel bych do toho...
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Morfeus » 14 srp 2015, 21:20

Ahoj Beverly 350 ST vlastním už 3 roky. K dnešnímu dni najevo 18750 km. Takže už nějakou malou zkušenost mám. Jednoduše skvělý stroj s famózním motorem. 500 je úplně zbytečné. I vzhledem k poměru výkon, spotřeba. Plusy - nenápadný design, požitek z jízdy velmi podobný motorce s výhodami mrštneho skútru. Spotřeba 3,5 l/ 100km. Nevýhody originální dodávané plexi je tak akorát k ničemu- odklání vítr rovnou do přilby a z toho hluku se jeden může zbláznit buď sundat nebo koupit velké a pak je to jiná jízda. Další nevýhoda jsou poměrně silné vibrace do řidítek.
Pro pohodlnější posez jsem
odmontoval opěrátko na sedačce - u nových už tam není - asi ví proč ...
Dalo by se psát dlouho...
Měl jsem Hondu SH 150 i 300, ale tohle je vážně lepší stroj.
Borci s motorkami vždycky nechápou, když se jich bez problémů držím do tachometrových 160 ! S tím velkým plexi se má jezdit do 100 km/h ale jak jsem zjistil, vydrží i víc :)
Budeš jednoduše nadšený. Předjíždění kopec nekopec je hračka.
Morfeus

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 20 srp 2012, 14:05
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod rinaldino » 15 srp 2015, 08:12

Perfektní! Díky moc za zajímavé a přínosné informace, už se na ni začínám těšit! Bude bez ABS a ASR, ale myslím, že se obejdu, když velké mašiny se 150PS+ co jsem měl protiprokluz taky neměly a zvládnout se to dalo... jinak dobré info, že se dá ten hříbek ze sedla sundat, měl jsem obavy, že by mi mohl také překážet. Ještě jednou díky, pak poreferuji, jak jsem dopadl.
rinaldino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 12 črc 2015, 19:04
Skútr / moto: sh300i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod morfeus1 » 15 srp 2015, 09:08

Ahoj, taky ho mám bez ABS a ASR a nikdy mi to nechybělo. Naopak i to má své výhody při totálně razantním brzdění ( před přechodem se auto přede mnou rozhodlo pustit chodce. Asi 50 cm před přechodem to zašlápl a já šel málem přes řidítka, ale naštěstí jsem to ustál - sice mi ohromně blikal na omluvu, ale už by bylo pozdě - mít ABS, tak bych brzdil na delší dráze a skončil bych nejspíš v nárazníku.
Trochu problém nastane po odšroubování té opěrky jak zacpat tři otvory po šroubech - přelepil jsem je elektrikářskou páskou - zatím mě nic jiného nenapadlo.
Zadní pneu jsem měnil v 10.000 km a přední v 15.000km. jelikož se mi blíží 20.000km, budu zase měnit tu zadní. Jednou jsem měnil žárovku v předním světlometu a v asi 6000km jsem dolil tak 1dl oleje jen pro jistotu. Teď při kontrole pořád v poho. Vůbec nechápu, že tenhle skvělý motor nedávají do dalších modelů jako je třeba MP3, atd. Myslím.. že i zarytí fandové Vespy to nechápou. Já si tenhle stroj vybral vyloženě kvůli tomuto novému motoru. Tak dobře vyber a dej vědět,jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod rinaldino » 02 zář 2015, 21:13

...takže najeto zatím jen 500km, ale první dojmy už jsou na světě a nutno říct, že je to velice povedená motorka. Ve srovnání s etalonem sh300i vychází celkově opravdu lépe. SH je přesnější a skladnější do zatáček, o něco více hravá, ale Beverly to vyvažuje jistotou a stabilitou, celkově vyzrálejšími vlastnostmi, praktičností a dokonce i kvalitou zpracování. No a přijde mi rozhodně větší štramanda než zoufale obyčejná Honda. Včera jsem namontoval variátor Malossi Multivar, vzducháč také vyměněn za Malossi, iridiová svíčka NGK a zrychlení, agilita i zvuk je zase o stupeň výše! Ještě čekám na výfuk o Creptusu a pak dodám přímé srovnání s sh300i se stejnými úpravami! Tedy až po GO motory u Hondy... Pěkný večer přeji!

5.9. edit:
Dnes srovnání zrychlení Honda SH300i vs. Beverly 350, na Hondě Malossi MHR Multivar, filtr KN a výfuk Akrapovič, na Beverly Malossi 2000 Multivar a filtr Malossi, výfuk serie, z 0 na 100km/h vyhrála pokaždé o cca tři až čtyři metry BV350 za necelých 7 sekund (tachometrová stovka).
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 říj 2015, 01:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
rinaldino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 12 črc 2015, 19:04
Skútr / moto: sh300i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 17 říj 2015, 21:02

500 ccm ie take udela stovku za 7 sekund, bez jakychkoliv tuningovych uprav, jinak reci o tom ze nekdo jezdi skutrem 350 ccm stosedesatkou s motorkama beru s nadhledem
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod forester » 17 říj 2015, 21:55

Prečo pochybovať,ja si myslím že je to reálne ale jazda na testoch za ideálnych podmienok je niečo iné ako jazdiť normálne a hlavne keď je to moje,musel som na to robiť a plus hcem aby mi to aj niečo vydržalo :D :mrgreen:
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JRM66 » 12 lis 2015, 23:36

čo hovorite na toto, bude to dobry kauf? :arrow: http://motocykle.bazos.sk/inzerat/54312 ... rv2004.php
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 13 lis 2015, 09:30

To poznáš podle stavu na místě,podle fotek ti to těžko někdo řekne....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 13 lis 2015, 12:14

Na to, že je prakticky 11 let starý, se leskne jak psí kulky. Určitě je potřeba to zkouknout osobně.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JRM66 » 13 lis 2015, 12:50

To je jasne že sa leskne ako funglač samosebou že by som ho ešte poriadne prevetral, ja som skor myslel či to bude po motorickej stranke dostačujuce v primestkom a mestkom cykle pri mojej vahe teste pod metrak, :lol: na dialky mám už iny stroj BMW boxer. No a 500 je už zase pre dany učel zbytočne tažšia a vykonovo nevyužitelna aj ked cenovo na kauf su v prijatelnej cene, na druhej strane možno ešte tak 350 by mohlo byť to prave orechove, ale to sú už pomerne novšie a trocha aj drahšie!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 14 lis 2015, 13:53

Pocházím z jihozápadního Slovenska kde je dokonalá rovina a tam stačí i Stadion S11
na východě máte kopce a 250 ccm nemá dostatečný výkon, volil bych podobný model s motorem 400 ccm, zimní cena nebude o moc vyšší
16 kw do města stačí, a mimo město bezpečně nepředjedeš ani starý autobus
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JRM66 » 14 lis 2015, 22:46

ono 350-400 je sice pekne a potiahne to ego vyššie trocha vyššie, ale zas take kopce ako v Liberci tu na vychode v mestach snad ani nemame, :lol: to už lacnejčie vyjde rovno pollitrak v cene podobnej štvrťlitraka. Treba brať aj v zreteľ že 350-400 sú relativne novšie ročniky okolo 2008-2012 a ich cena je v jazdenkach asi o 100% vyššie ako postaršia štvrtka a polka, a ja som aj finančne limitovany určitou sumou ako aj vyhodnym PZP-čkom, čo u politraka neviem ake to bude? :?: Nevieťe pani z česka na koľko vyjde prihlasenie mašiny zo zahraničia na česke špz-ky, myslim zo všetkym komplet. http://moto.brick7.it/search/what.piagg ... 500/page.7
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JRM66 » 16 lis 2015, 23:56

Pritrafil sa mi jeden kandidát Tourer 300ccm model 2010 čo sa mi ľubi asi najviac u Beverly ale som jeleň z toho aký to ma vôbec výkon, na nete som našiel zväčšia ten istý ako ma 250 čiže 16kw a google nevie žiaľ inač pomôcť. http://motocykle.bazos.sk/inzerat/55269 ... e-2010.php alebo tiež jedna zaujimava 400 z identickym fejsom ale neobľubenou farbou ale už na špz-kach :) http://www.autobazar.sk/foto/piaggio-be ... 9070609/#1 :o
Naposledy upravil JRM66 dne 03 úno 2016, 10:38, celkově upraveno 1
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků