Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
07 čer 2015, 17:57
Máš smlouvu? Co v ní je o stavu vozidla? Co ti o tom řekl ex majitel? Tohle je jinak skrytá závada. Jelikož máš B400 a je tam jiný motor, může být jednotka z B400 motor z B500 a bůh ví, co všechno je tam zbastlený. Pak tenhle kočkopes nemusí fungovat. Ať to dá předchozí majitel dohromady. Já bych mu to hodil na hlavu. To co tu píšeš mi připadá skútr v klinické smrti, co někdo načančal na prodej, a ať se s tím trápí někdo jiný.
08 čer 2015, 08:23
Zkusil bych vyčistit klapku a případně nastavit volnoběh. Pročti si téma o AA 500,tam se myslim klapka řešila.
Ale pokud není něco OK,tak jsi to neměl kupovat a řešil bych to napřed s prodejcem...
08 čer 2015, 12:20
Ten malý torx šroubek je na seřízení klapky a bez diagnostiky do toho vůbec nehrabej,jinak odpojením baterky tomu nijak neublížíš,ale v případě tvojí přestavby těžko soudit co všechno je předěláno,jak psal wochomurka obrať se na minulého majitele anebo to dej do servisu s patričným vybavením.
Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
08 čer 2015, 13:16
Dík, z majitelem jsem to řešil i s jeho servisákem, taky se mi nechtělo do toho torxu vrtat, když se jen vyndala batt. Teď jen sehnat nějakou firmu v okoli Ostravy na Piaggia do pátku, ať ho poléčí.Vedle mě v Bravanticích je Motobar u Hanky. takové forum na živo,třeba něco seženu...
08 čer 2015, 14:48
A co takhle Vespa Morava v Hranicích,dost zkušený člověk s patričným vybavením.
Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
11 čer 2015, 01:09
Tož,nalil jsem do něj 5l 100okt. benzínu+ čistič vstřiků. Ráno jsem připojil(přes noc odpojenou) batt. vše nechal načíst,nastartoval,nechal zahřát-po 40s. zdechl... pak se oblékl,nastartoval a jel (udržujíc plyn na křižovatkách mirně pootevřen) do servisu do Hlučína 18,5km, a když jsem přijel k servisákovi a už se nesnažil udržovat otáčky, pustil grip motor zpomalil a držel volnoběh. Při krátkém proturování (předtím ihhed zhasl) se o5 sklidnil do volnoběhu. Servisák mi tedy aspoň proměřil Regulátor dobíjení-skrz úbytku Ah v batt.U kázal své skvosty v garáži,pokecali o moto a srazech. Pak jsem jel na odpolední a nechaval při dojezdech volnoběh a vše OK
Tak, stroj už běží o5 nádherně. Dík za rady od těch co poradili. Házením skůtra někomu na hlavu se neopravi...
Majitel mi totiž každé rano psal,volal jaká je situace a nabídl díly z druhého kompletního motoru... Někdo bývá od přírody nedůvěřivý, Já (zatím) jsem vždy nedůvěryhodnou osobu poznal...
No a o Víkendu má být krásně, tak si ho užijme-Na Štěrkovně u Hlučína, Na skůtru po Valašsku, a nebo třeba kdekoliv,kde bude dobře
11 čer 2015, 12:11
No sláva,tak aspoň že se to vyřešilo,ale nevyčetl jsem s tvého příspěvku konkrétní příčinu závady,byl tedy na vině špatný benzín či snad znečistěný vstřik?? Každopádně přeju ať to valí
Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
19 čer 2015, 18:49
No právě,že nevím?kce se stala chyba. Já myslím tou odpojenou batt. A že se ta Ř.J. nastaví sama delší jízdou... No a ten čistič vstřiků tomu třeba taky pomohl. nic víc jsem s ní nedělal.
Jinak, Skůtrsraz byl fajn - plné náměstí, pak projížďka na Balaton-koupání a z5. V neděli taky menší okruh a cíl ve skanzenu-obídek,spol. foto a rozlučka. Pak jsme se projeli na Pustevny a přes Bílou směr Ostrava.a už ani jednou neprotestovala. Tak baterku budu už nabíjet jen ve skutru a snad nebude problém a nebo do zapalovače pod sedlem dát záložní zdroj (9V batt.) při delším odpojení...
06 črc 2015, 08:35
Zdravim ve spolek, koupil jsem pred 2 mesici Piaggio Beverly 500 rok 2003, ceka me par servisnich veci jako olej, pneu, brzdy kontrola tlumicu atd. Ovsem dnes pri ranni jizde jsem si vsiml, ze me sviti ta LED dioda co indikuje Imobilizer. Kdyz jsem dojel do cile tak jsem znovu nastartoval a uz nesvitila. Otazka je zda tato LED ukazuje zavadu? Nebo nejaky servisni iterval? Nic jenoho me s tou LED nesvitilo. Diky za radu
06 črc 2015, 13:54
Zkontroluj čidlo tlaku oleje. Na tomhle vláknu jsem to už probíral. Pročti si ho, jsou tu i fotky.
14 črc 2015, 08:35
Ahojte, poradte mi prosim, kde zohnat original stredne plexi Piaggio na Beverly (2009) za normalnu cenu (cca 90e s postovnym). Cislo dielu 655179. Resp. nemate niekto na predaj?
Skusal som taliansky ebay, uz som mal objednane, ale nakoniec to bolo bez uchytov. Hladal som aj na talianskej obdobe bazosu, tam idu po 60e, ale postovne by bolo 85e
Dakujem.
Naposledy upravil
scypho dne 16 črc 2015, 20:39, celkově upraveno 1
15 črc 2015, 15:23
ahoj kluci,nechtel by nekdo plexi i s rampickou,je to original co se pridelava do predni kapoty,klidne za neco vymenim
16 črc 2015, 20:47
Tento příspěvek již byl smazán
kým
scypho v 20 črc 2015, 08:42.
Důvod: problem nieje aktualny.
28 črc 2015, 08:26
Zdravim....
prichazim s dotazem ohledne Beverly 250 karbec... mam tam mensi problemek a to pri startech za studena nebo i po stani cca hodinu nechce chytit, toci toci toci a pak treba chytne ale jeto takove ze spis chcipne, kdyz startuju a pridam plyn tak chytne ochotneji... karburator je celej vycistenej asi trikrat, elektronickej sytic je tam koupenej novej a funguje (vylejza -zalejza), zadna hadicka neni nikde pricpana... a ja uz nevim kde by mohla bejt chyba :(..
Prosim o nejakou radu.... predem diky moc :)
31 črc 2015, 13:15
Jak si ho čistil? Beverlyna stála přes zimu s benzínem v karbeci? Bylo v benzínu přes zimu nějaký aditivum na odbourání rostliných srágor?
Mě se postupně ucpala sekačka, že jediná možnost bylo vyčištění karbece ultrazvukem. Nepomohlo ani vyfoukání, ani vypláchnutí aditivem. Pokud nevíš čím by to mohlo být, zkus ultrazvuk. Svíčka je OK? Zkus novou. Fajfka je taky dobrá?