Tož,nalil jsem do něj 5l 100okt. benzínu+ čistič vstřiků. Ráno jsem připojil(přes noc odpojenou) batt. vše nechal načíst,nastartoval,nechal zahřát-po 40s. zdechl... pak se oblékl,nastartoval a jel (udržujíc plyn na křižovatkách mirně pootevřen) do servisu do Hlučína 18,5km, a když jsem přijel k servisákovi a už se nesnažil udržovat otáčky, pustil grip motor zpomalil a držel volnoběh. Při krátkém proturování (předtím ihhed zhasl) se o5 sklidnil do volnoběhu. Servisák mi tedy aspoň proměřil Regulátor dobíjení-skrz úbytku Ah v batt.U kázal své skvosty v garáži,pokecali o moto a srazech. Pak jsem jel na odpolední a nechaval při dojezdech volnoběh a vše OK
Tak, stroj už běží o5 nádherně. Dík za rady od těch co poradili. Házením skůtra někomu na hlavu se neopravi...
Majitel mi totiž každé rano psal,volal jaká je situace a nabídl díly z druhého kompletního motoru... Někdo bývá od přírody nedůvěřivý, Já (zatím) jsem vždy nedůvěryhodnou osobu poznal...
No a o Víkendu má být krásně, tak si ho užijme-Na Štěrkovně u Hlučína, Na skůtru po Valašsku, a nebo třeba kdekoliv,kde bude dobře