Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 27 kvě 2015, 09:20

Kde budeš s tím skútrem jezdit, že ti nestačí 155km/h? Z vlastní zkušenosti vím, že od cca 150 se začíná Beverly kroutit a při 170 je to konečná jak pro podvozek, tak pro motor. Víc nejede. Pokud chceš koupit čtyřkilčo, a pak s ním laborovat, tak se spíš poohlídni po něcem jiným. U takhle velkých objemů tuning už moc nefunguje, a je spíš na škodu. Nejlepší je originál, max. výměna výfuku. Ten ale přidá jen zvukovou kulisu. Pokud ti jde opravdu jen o maximálku, tak se poohlídni po nějakým Sliverwingu, Burgošovi 650, popř. GP800 nebo SRV 850. Velká Beverlyna opravdu není skútr na maximální rychlost, ale na rychlej průjezd velkýho zasekanýho města, popř. na pohodové cestování do cca. 120km/h. Pak si tu jízdu užiješ.
Jednou jsem jel ze srazu, a snažil jsem se chvilku držet partičky na B650 a radši jsem to vzdal, protože Beverlyna se v tý rychlosti opravdu trápila. Prostě jsem jim nestačil. Z ho*na bič neupleteš a objem ničím nenahradíš. Hrnek navíc taky ne.
Jinak mi tam neštimuje ta maximálka a přitom řešíš spotřebu. Počítej s tím, že pokud valíš 155, tak ti to za 4L opravdu nepojede.
Bacha taky na to, jak je koncipovaná brzdová soustava, aby si to z těch 155 bezpečně ubrzdil. Pokud máš vyhlídnutou tu verzi s jedním kotoučem vepředu, tak bych opravdu neřešil maximálku. Brzdí to slušně, ale kotvy to nejsou. Nezapomeň na to, že s tebou zastavuješ cca. 300kg hmoty.
Pokud se do toho opravdu pustíš, tak ti válečky moc nepomůžou. Spíš budeš muset překopat motor. Počítej s vačkou, pružinama na ventily, variátorem, spojkou, kontrastkou. Protože rozdíl mezi 400 a 500 je jen ve vrtání, tak je lepší dát 500ccm válec. Delší převody se na tohle nedělají. Budeš to muset ubrzdit, takže kotouče od Malossi + MHR destičky, samozřejmě tomu musí odpovídat podvozek, takže MHR tlumiče (opravdu fungujou, mám je) a obutí (Pirelli Diablo). K tomu nějaký lepší výfuk i s kolenem. Takže ve finále s úpravou, aby to mělo v maximálce nějaký smysl utratíš něco okolo 50000kč.
Pokud chceš laborovat opravdu jen s válečkama, tak bacha na to. Z vlastní zkušenosti vím, že to nefunguje. Když jsem ji koupil, tak měla těžší válečky, sice jela 170, ale zase nejela pod 40. Problematické byly rychlé rozjezdy ze semaforů, a pokud někde byla třicítka a radar, tak to byl opravdu velkej problém a motor neskutečně kopal. Když jsem tam dal správnou váhu podle manuálu, tak to šlo na papírovou 160tku a dá se s tím jet krokem.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 27 kvě 2015, 10:40

Rád bych navázal informaci Wochomurky o kopání v rychlosti pod 40,toto se dělo i u mě s origo válečkama,po přechodu na malossi multivar toto uplně odeznělo a plynulost řazení se výrazně zlepšila a co se týče podvozku,dost záleží na výběru pneumatik,já používám kombinaci michelin city grip přední a michelin power pure zadní,na tomto obutí mi to vyhovuje nejlíp ostré průjezdy zatáčkama a rychlé překlápění stroje je hračkou,někdy s tím vypráším i velké motorky,jinak s tou maximálkou není třeba laborovat beverlyna má jiné přednosti než sprint na maximálku.
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 28 kvě 2015, 00:59

díky moc,za plnohodnotné info. I když jsem asi nebyl úplně pochopen.(Upravil jsem i v předešlém příspěvku) Mě šlo jen,jestli těch 142 jde yvýšit na 155 sekundárním převodem (dražší zaležitost) Nebo pouze vhodnými válečky. Ta max 155km/h je pro mě dostaující. já jezdím na pohodu. Jen občas pokud pojedu po dálnici, nemusim jet nadoraz a je třeba předjet,tak ať to netrvá věčnost... Ale pomalá rychlost bez cukání je taky fajn,hlavně pro motor :-) Zkusím najít nějaký kompromis. Já myslel,že ta MP3 je těžší nebo hůř ovladatelná při vyšší rychlosti, tak ji snížili převodem-nebo válečky. Nebo,že by v Ř.Jednotce ?
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 28 kvě 2015, 09:16

Jestli to dobře chápu. Beverly který nejspíš klekl motor do ní někdo nacpal motor z MP3jky. Je to tak?
Pokud ano, nebude ti souhlasit číslo motoru s údajem v techničáku, a tím pádem neprojdeš evidenčkou. Můžu na 100% říci, že to kontrolujou. Pokud Beverlynu budeš kupovat, tak si zkontroluj všechny údaje, hlavně číslo motoru. Neberte mě teď prosím za slovo, možná kecám, ale co vím, tak číslo motoru je...
Beverly 400 - M343
Mp3 400 - M591
Mp3 400LT - M642
Beverly 500 2003/2006 - M341
Beverly 500 2006/2008 - M342
Beverly 500 2008 - M345
Zásadní je ale údaj TP.
Je to jen malá ukázka toho, jakej bordel může bejt s motorem jedné kontrukce, a pokud ti nebude sedět číslo motoru v techničáku tak těch problémů máš víc. Při nehodě je to automaticky průser, problém s evidenčkou a následnýma technickejma a problém při následné prodeji skútra.
Pokud má ta Beverlyna takto přehozený motor, a ten motor není zapsán řádně do TP, tak bych ho obešel velkým obloukem a hledal bych dál. Následnovně je jediné řešení, a to sehnat celý správný motor, nebo minimálně karter se správným číslem.
Hlavně nedej na hospodský experty, kteří jako maj auto voe ne? a v něm úúúúplně jinej motor a jako s tím jezděj úúúplně vpohodě. A jako maj kámoše a ten má kámoše a ten kámoš má souseda a soused má servisáka a servisák má kámoše a ten jako taky a úpe v poho voe ne... srk pivo...
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 29 kvě 2015, 20:08

Zdravím,u těch "hospodských keců" jsem se upřímě smál... takové borce naštěstí v naší hospůdce nepotkávám :-)
je to jak píšeš-je v ní motor z MP3. Zítra se jedu na ni podívat, tak si ty čísílka prolustruji. Dnes byl majitel na evidenci a při tom udělal i STK. Měla 14dní do konce.... Tak jestli bude vše OK,tak cesta na něm bude domů 72km. Tak pak zdělím pocity a dojmy.
Dnes jsem kámošovi vezl Buráka4oo 2012" asi 15km (koupil si ho dnes,ale Ř.P. teprv dělá.) tak mám aspoň nějaké porovnání... To byl klidný nevibrující "kočár" :-)
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 01 čer 2015, 17:16

Tak,skutr je doma. V technicaku ma v radku motor m345 coz Mp3 neni- tak se pak v tom vyznej. Jel jsem domu se zel.kartou a kup smlouvou. Ve stredu mi dojdou postou papiry.Prepis provede majitel. Oproti tomu Burgmanu se mi jevi sviznejsi,ale tvrdsi.Hlavne predek. A jak jsem pred tydnem precet beheh 3 dni vseh 48 stran fora, tak to bude asi tou uz kasi ve vidlich misto oleje :-D
Na Piaggiu Typhoon 125 jsem mel na prave strane rizeni prepinac :vyple svetla-parkovaci-potkavaci. Na Beverly je tam ten sam tvar, jen orig zaslepka,takze kdyz startuji,sviti uz halogenka,coz stezuje starty. Zkusim si ten vypinac sehnat a domontovat. To tam ty parkovacky nemusely byt-protoze v poloze On na klicich, porad sviti H7.:-( nebo je neco nelogicky blbe
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 01 čer 2015, 18:14

Přepínač koupíš za pár korun. http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-p ... -svetel-1/

Jinak mě udivuje kolik to ty 4 kila lítají :shock: Já na bývalé X9 se stejným motorem ale 500 ccm jel maximálně asi 150 a 4kilo jede 155 :?:

Že by to jezdilo skoro jako T-Max se mi nechce věřit.

Rozdílné rychlosti v MP3/Beverly bych viděl ve váze a aerodynamickém odporu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 01 čer 2015, 20:15

Gratulace Bobe,myslím že budeš spokojen,já tedy jsem a to maximálně,to že svítí parkovačky a h7 dohromady je normální mám to taky tak,ty bydlíš v Klimkovicích u Ostravy ?? Pokud ano občas tudyma projíždím tak můžem dát pokec.
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 02 čer 2015, 08:21

Ono je to to tom, že stará Beverly jako taková je oproti zbytku světa lehká. Taky je úzká a nemá takovej čelní odpor. Proto taky tolik jedou. Jen si nenatáhneš nohy a moc ne neschováš.
Když místo toho malýho plexi dám to fullface, že nefouká ani na spolujezdce, tak jde maximálka docela razantně dolů.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 02 čer 2015, 19:22

TUNER-dík za odkaz. Luky-bydlím v Olbramicích,dědina hned vedle,ale tu lidi z republiky neznají, tak jsem do profilu psal tu nejbližší známou.
Ještě je řešení skrze startů dát do potkávačky diodovou H7. Ale větší klid skrze POLI... bude ten přepínač... Ještě na už mé Beverly chyběl plast.kryt na baterku pod sedlem. Ten už je na cestě za 350kč ze "Skutrvrakoviště" u Brna, ještě tam kuknu na ten přepínač.
Jinak je fajn ta světelná houkačka-při nočním přejezdu z vedlejší vesnice-absolutní tma,klikata cesta,tak si ji přidržím palcem a svítí obě H7. Je pěkně vidět :-) Do kufru jsem dal diodovou sulfitku- když nechávám otevřené sedlo delší dobu někde na akci-zakecám se tak ta obyč. 10w da batt. zabrat,ta moje už není asi v kondici- Nějaká MAGNETI MARELI? nejsou na ni ani Ah. Kolik Ah máte vy?
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 02 čer 2015, 20:25

Já mám Vartu 10AH taky jsem měnil na tu původní jsem jezdil necelého půl roku od koupě a byla mrtvá.
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 03 čer 2015, 09:43

Já mám už pět let 9Ah noname, co jsem ji dostal funglovku při koupi. Dost se ale o ní starám. Jinak v manuálu je 12Ah.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 03 čer 2015, 20:44

Tu baterku vytáhnu,dam ji synovi,at ji vybije a nabije-(má nějakou chytrou nabíječku) a zjistí kolik do ní nacpal ampér,tož uvidím co ještě zvládne.
Dnes jsem jel odpo. z Klimek do Ostravy po dálnici a zkoušel jsem co teda umí a s kufrem vzadu 180km/h. a ručička by šla mimo stupnici ale bylo na cestě plno- musel jsem ubrat,pak je velky kruháč a sjíždím z dálnice... to je neskutečné,podle toho techničáku je to asi ten motor z Beverly 500- 08"
Až tama pojedu příště,zkusím to natočit tel. ještě nevím jak ho přichytit, jednou rukou ji řídit v té rychlosti,nevím jestli dám. Psali tu někteří,že se jim občas roztřepou řidítka...
Příští sobotu jedu s kámošem-on na tom jeho Burgmanu- na "PO VALAŠSKU NA SKUTRU". On pochází z Rožnova p Radhoštěm tak abych se toho dožil... Jedete někdo? Luky ty to tam máš taky za kopcem... :wink:
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 06 čer 2015, 07:46

Wow tak hlavně opatrně když máš o 4 kw výkonu navíc a co brzdy,jsou původní nebo máš dva kotouče v předu??? Jezdil jsem i na pětikilu a ten kotouč navíc je znát. Do Rožnova se nechystám,protože mám namířeno na Hlučínskou Štěrkovnu na sraz motorek,je to ve stejný den.

Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Bob71 » 07 čer 2015, 16:26

zdravím,tak po odpojení baterky, zjištění kapacity (9,6Ah-původně měla 12...) a opětovném připojení. jsem nechal asi minutu seplou spínačku ať se načte ř.j. a po startu se otáčky motoru postupně snižovaly až motor chcíp. škoušel jsem to tak 5x pořád stejné.Opět jsem odpojil batt. postup opakoval-výsledek stejný :-( jet se s tím dá, ale při ubrání plynu otáčky opet padají až motor chcípne. Takže před rozjezdem opět startuji-chytne hned,ale opět klesají,tak udržuji ot. ručně... Mám pocit,jakoby se ta ř.j špatně načetla protože je skůtr celkově nějaký zdechlý a jsou hluché místa během zvyšování otáček při jízdě. Bývalý majitel moc neví,jen že na volnoběh mu radili pod sedlem pod víkem malý TORX šroubek. na který momentálně nemám klíč, to vidím prvně. Na foru jsem se nic kloudného nedozvěděl. jelikož jezdila suprovně,tak ji snad odpojená baterka nezabila... Nějakou radu prosím,předem dík moc, Bob
Já měl doteď samé 2takty s karbíkem-toto je pro mě záhada závada :-(
Bob71

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:01
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: 25let různá moto,teď ...beverly 400ie06"
Tuning / úpravy: motor 500ie...185km/h ;-)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron