Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 úno 2015, 12:53
Tak to měl víc štěstí než já, také jsem ho tam hledal
15 úno 2015, 18:25
Tak jsem se dnes projel, cca 35 km, asi 6-7 st. Teplota se nedostala přes polovinu, spíš dva dílky před polovinou, je to normální,nebo je to málo? Nemám plexi a tak si říkám, že by možná stačilo originál malé kouřové, nebo se pletu? Máte ho někdo? Koupím! A opravdu nikdo nevíte, zda na origo plotnu nejde nasadit nějaký jiný kufr než origo? A ještě dotaz na vzduchový filtr - je tam jen molitan, ale je čistý, měl bych ho naolejovat olejem na filtry? Díky!
16 úno 2015, 10:27
Ručička v třetině u B500 je normálka. Ventilátor spíná cca. dílek po polovině.
Na plotnu se nedá nasadit jiný kufr než origo. Musíš mít redukci, která vypadá třeba takto
http://www.epona.fr/13870-thickbox_defa ... et-400.jpg Pak na to nacpeš prakticky cokoli.
Vzduchový filtr by měl být vždy nastříkaný olejem na vzduchový filtr. Molitan není schopen zachytit mikroskopické částečky prachu, a od toho je tam olej, aby se na něj nalepily. Suchý molitan pochytá jen hrubé nečistoty. Pokud ho nemáš stříklej, jde ti veškerej malej bordel do válce. Filtr by se měl čistit minimálně jednou měsíčně, a osobně ho peru v teplé jarové vodě, a pak ho nechám uschout a stříknu ho. Vyhodím ho nejpozději po dvou letech, ikdyž vypadá dobře.
16 úno 2015, 12:37
S tou teplotou to mám stejně,akorát ventilátor mi spíná těsně před červeným polem,filtr mám suchý taky,informace o impregnaci je pro mě nová,díky za ni ješťe že Wochomůrka je taková chodící encyklopedie na beverly
Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
16 úno 2015, 13:07
tak když vím, tak poradím...
Jinak u DR350tky, co jsem ji měl předělanou na 445tku, tak jsem filtr pral po každý vyjížďce. Někdy na něm bylo tolik hlíny, že suza nechtěla jet. Většinou to by takovej jen hlinitej prach, jako mouka. Jestli filtr funguje poznáš podle toho, jak vypadá část plastu pod filtrem s vchodem do vstřikování. Zajeď si tam bílým hadrem a uvidíš, jestli je špinavej, nebo čistej...
16 úno 2015, 16:47
No super, a já měl strach, že se ptám blbě. Olej na filtr používám u rc modelů, ale tam mi stačí pidilahvička na sezonu.
16 úno 2015, 17:04
Však já mám Motorex 750ml a mám ho už desátým rokem a ještě jsem ho nevyplácal.
16 úno 2015, 17:37
A kolko ide toho spreju na filter?Staci len spravit taky tenky film?
16 úno 2015, 19:45
Stačí film, lehce stříknout po celý ploše, ne že se na ten filtr naráz vypotřebuje kilový sprej....
17 úno 2015, 22:44
to Beatlejuice
Nevím zda je to ještě aktuální, ale tady někdo nabízí to malé plexi -
http://motorky.bazos.cz/inzerat/4453858 ... ly-500.php
18 úno 2015, 11:12
to hstanislav
Díky, teď jsem se nedíval, to by mi asi stačilo, ale asi je určeno jako nástavec k tomu origo kouřovému. Tak nevím.
27 úno 2015, 10:51
Plexi jsem nakonec vzal. Snadná montáž, jen ho musím malinko snížit. Po pár projíždkách ovšem konstatuji, že Beverly dost poskakuje. Není to jen tou nízkou teplotou a zatuhlým olejem v tlumičích nebo je to prostě tak?
28 úno 2015, 22:10
Nevim jak moc ti poskakuje, ale pokud to srovnavas s klasickou motorkou tak tam je velky rozdil.
Alespon u mne to bylo pri prechodu ze Scarabea 500 na Manu , kdy Scarabeo je mene pohodlne a je tam vse mnohem vice citit .
Myslim, ze je to skoro u vsech skutru ve vetsi ci mensi mire. Ale kdyz jsem na Scarabeu jezdil tak jsem to tak nevnimal, ovsem pri primem porovnani s Manou to bylo znat.
01 bře 2015, 13:56
Já jsem žádné poskakování u sebe nikdy neměl,ale pokud parkuješ venku může být olej ztuhlejší jak píšeš,co stav pneumatik pokud máš letní je přilnavost v nízkých teplotách mizerná a to se pak může projevovat celkovým neklidem stroje.
Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
02 bře 2015, 09:50
Mrkni se na stav přední gumy a zkontroluj, jestli je guma vyvážená. Jde to docela jednoduše, jen musíš sundat kolo. Může to být taky tvrdším olejem. Měla by tam bejt 7,5w.
Jinak rozebíral někdo někdy zadní světlo? Potřeboval bych ho vyčistit a vypadá to, že je to nalisovaný na hulváta.