Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Beatlejuice » 12 úno 2015, 12:53

Tak to měl víc štěstí než já, také jsem ho tam hledal
Beatlejuice

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 06 led 2013, 14:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha T-max/BMW R1100RT

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Beatlejuice » 15 úno 2015, 18:25

Tak jsem se dnes projel, cca 35 km, asi 6-7 st. Teplota se nedostala přes polovinu, spíš dva dílky před polovinou, je to normální,nebo je to málo? Nemám plexi a tak si říkám, že by možná stačilo originál malé kouřové, nebo se pletu? Máte ho někdo? Koupím! A opravdu nikdo nevíte, zda na origo plotnu nejde nasadit nějaký jiný kufr než origo? A ještě dotaz na vzduchový filtr - je tam jen molitan, ale je čistý, měl bych ho naolejovat olejem na filtry? Díky!
Beatlejuice

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 06 led 2013, 14:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha T-max/BMW R1100RT

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 16 úno 2015, 10:27

Ručička v třetině u B500 je normálka. Ventilátor spíná cca. dílek po polovině.
Na plotnu se nedá nasadit jiný kufr než origo. Musíš mít redukci, která vypadá třeba takto http://www.epona.fr/13870-thickbox_defa ... et-400.jpg Pak na to nacpeš prakticky cokoli.
Vzduchový filtr by měl být vždy nastříkaný olejem na vzduchový filtr. Molitan není schopen zachytit mikroskopické částečky prachu, a od toho je tam olej, aby se na něj nalepily. Suchý molitan pochytá jen hrubé nečistoty. Pokud ho nemáš stříklej, jde ti veškerej malej bordel do válce. Filtr by se měl čistit minimálně jednou měsíčně, a osobně ho peru v teplé jarové vodě, a pak ho nechám uschout a stříknu ho. Vyhodím ho nejpozději po dvou letech, ikdyž vypadá dobře.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 16 úno 2015, 12:37

S tou teplotou to mám stejně,akorát ventilátor mi spíná těsně před červeným polem,filtr mám suchý taky,informace o impregnaci je pro mě nová,díky za ni ješťe že Wochomůrka je taková chodící encyklopedie na beverly

Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 16 úno 2015, 13:07

;) tak když vím, tak poradím...
Jinak u DR350tky, co jsem ji měl předělanou na 445tku, tak jsem filtr pral po každý vyjížďce. Někdy na něm bylo tolik hlíny, že suza nechtěla jet. Většinou to by takovej jen hlinitej prach, jako mouka. Jestli filtr funguje poznáš podle toho, jak vypadá část plastu pod filtrem s vchodem do vstřikování. Zajeď si tam bílým hadrem a uvidíš, jestli je špinavej, nebo čistej...
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Beatlejuice » 16 úno 2015, 16:47

No super, a já měl strach, že se ptám blbě. Olej na filtr používám u rc modelů, ale tam mi stačí pidilahvička na sezonu.
Beatlejuice

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 06 led 2013, 14:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha T-max/BMW R1100RT

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 16 úno 2015, 17:04

Však já mám Motorex 750ml a mám ho už desátým rokem a ještě jsem ho nevyplácal.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod speedway » 16 úno 2015, 17:37

A kolko ide toho spreju na filter?Staci len spravit taky tenky film?
Uživatelský avatar
speedway

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 41
Registrován: 07 zář 2011, 16:51
Skútr / moto: piaggio x8 200ccm
Tuning / úpravy: seriova vyroba

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 16 úno 2015, 19:45

Stačí film, lehce stříknout po celý ploše, ne že se na ten filtr naráz vypotřebuje kilový sprej.... :mrgreen:
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod hstanislav » 17 úno 2015, 22:44

to Beatlejuice

Nevím zda je to ještě aktuální, ale tady někdo nabízí to malé plexi - http://motorky.bazos.cz/inzerat/4453858 ... ly-500.php
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Beatlejuice » 18 úno 2015, 11:12

to hstanislav

Díky, teď jsem se nedíval, to by mi asi stačilo, ale asi je určeno jako nástavec k tomu origo kouřovému. Tak nevím.
Beatlejuice

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 06 led 2013, 14:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha T-max/BMW R1100RT

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Beatlejuice » 27 úno 2015, 10:51

Plexi jsem nakonec vzal. Snadná montáž, jen ho musím malinko snížit. Po pár projíždkách ovšem konstatuji, že Beverly dost poskakuje. Není to jen tou nízkou teplotou a zatuhlým olejem v tlumičích nebo je to prostě tak?
Beatlejuice

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 06 led 2013, 14:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha T-max/BMW R1100RT

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod hstanislav » 28 úno 2015, 22:10

Nevim jak moc ti poskakuje, ale pokud to srovnavas s klasickou motorkou tak tam je velky rozdil.
Alespon u mne to bylo pri prechodu ze Scarabea 500 na Manu , kdy Scarabeo je mene pohodlne a je tam vse mnohem vice citit .
Myslim, ze je to skoro u vsech skutru ve vetsi ci mensi mire. Ale kdyz jsem na Scarabeu jezdil tak jsem to tak nevnimal, ovsem pri primem porovnani s Manou to bylo znat.
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 01 bře 2015, 13:56

Já jsem žádné poskakování u sebe nikdy neměl,ale pokud parkuješ venku může být olej ztuhlejší jak píšeš,co stav pneumatik pokud máš letní je přilnavost v nízkých teplotách mizerná a to se pak může projevovat celkovým neklidem stroje.

Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 02 bře 2015, 09:50

Mrkni se na stav přední gumy a zkontroluj, jestli je guma vyvážená. Jde to docela jednoduše, jen musíš sundat kolo. Může to být taky tvrdším olejem. Měla by tam bejt 7,5w.
Jinak rozebíral někdo někdy zadní světlo? Potřeboval bych ho vyčistit a vypadá to, že je to nalisovaný na hulváta.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků