od wochomurka » 26 led 2015, 10:56
Co se týče B500 používám...
- motorový olej Mogul Moto 4T 5w40, převodový Mogul Trans 80w90
- svíčku Brisk Silver AR14YS
- klíč ti udělaj kdekoli, kde dělaj klíče a mají kódovací mašinu. Klíč je stejnej jako na Alfu Romeo a pasuje na ostatní koncernovky Piaggio. S dělaným klíčem jsem už B500 koupil, ale ten samý na Vespu mě stál 1400kč.
Co se týče B200
koukni jestli máš správnou váhu válečků a jestli jsou vpořádku pružinky u spojky. Při stání ti totiž spíná spojka a zabírá vario. Pružinky můžou bejt unavený a válečky si dával ty, nebo si to snima koupil? Můžou bejt jiný váhy (lehčí), než je doporučeno výrobcem.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)