Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod kamilkoo » 18 srp 2014, 19:41

Chci davat komplet variator. Prodavaji Multivar se 6ti i s 8mi valeckama. Nevim jaky je mezi tim rozdil. Budu to muset nejdriv asi rozebrat. Doufal jsem ze to bylo dany rokem vyroby ze treba do 2005 davali 6ti a od 2005 8mi.
kamilkoo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 kvě 2012, 12:23
Skútr / moto: Piaggio Beverly 125

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 19 srp 2014, 07:35

Variátory 6/8 válečků jsou záměnné. Navíc když budeš kupovat nový set,tak je jedno co vybereš...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 19 srp 2014, 09:33

Ahoj stáva se mi občas že se mi rozsvítí kontrolka porucha motoru a motor za jízdy zhasne,znova nastartuju a naskočí,ale někdy se stane že nechce chytit tak chvíli počkám vypnu klíček a následně zapnu a nastartuju,zvažuji to napíchnout na diagnostiku,příčin asi může být více...



Odesláno z mého Nekken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 19 srp 2014, 10:47

Už jse to tu psal. Zkontroluj si kontakty na baterce. Nejspíše máš uvolněný drát.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod kamilkoo » 19 srp 2014, 10:51

TUNER píše:Variátory 6/8 válečků jsou záměnné. Navíc když budeš kupovat nový set,tak je jedno co vybereš...

Super to jsem chtel vedet. Dik
kamilkoo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 kvě 2012, 12:23
Skútr / moto: Piaggio Beverly 125

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 19 srp 2014, 12:52

Kontakty jsou dotažené to jsem už kontroloval při prvních příznacích,tím že nelze nastartovat bylo míňeno že startér točí motorem ale ten nenaskočí,(normálně chytá na brnknutí),až po chvilkové pauze a preventivně vypnutém klíčku,při dalším pokusu naskočí,třeba při dnešní cestě do práce se mi to stalo 2x a to je úsek cca 7km

Odesláno z mého Nekken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 20 srp 2014, 10:16

Že by špatný benzín? Zkus do něj dát aditivum nebo, ho vypusť a dej Čepro bez bio složky. Já takhle dal před měsícem benoš sekačky a po 14 dnech už jsem ji nenastaroval. Čištění ultrazvukem mě stálo 500kč.... Manuálně to nešlo vyčistit.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 20 srp 2014, 12:15

Tankuju pouze na stanicích Benzina,takže tam problém nepředpokládám,ale jinak díky za tip,a co takhle ukostření?? Nevím kde se to přesně nachází ale napadlo mě to dnes ráno když jsem jel po hlavním tahu do Nj a zase motor přestal pracovat jel jsem cca 100km/h rosvítila se porucha motoru a za okamžik motor sám naskočil.

Odesláno z mého Nekken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 20 srp 2014, 13:11

Jo, kostrou to bejt může. Šel bych potom.
Imho... Benzina u mě před pár lety definitivně skončila. Nabral jsem Verva diesel, abych neměl problém se zimníma startama. Bral jsem plnou a ona ta mrcha při -9°c zamrzla. Po rozmrznutí jsem do ní musel nalít drahý aditivum a než jsem naftu vyjel, tak to hulilo, nejelo a spotřeba byla skoro 10L. Po načerpání obyč nafty u Makra bez problémů. Mám Escorta TD, takže mechanickej traktor co toho přechroustá hodně, žádnej commonrail. Prostě mě podvedli a chlap na Benzině se mi jen vysmál a poslal mě ...víte kam. Benzina pro mě není etalon kvality... stejně jako Shell a OMV. Rozhodně pokud bereš u Benziny, zrovna u nich bych ten problém očekával... lumpové.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lukees » 08 zář 2014, 21:29

Tak jsem zpět z dovolené,u té kvality benzínu je to asi závislé na prodejci a je jedno za jakou značku se schovává,každopádně po všech možných zkouzkáš a měření včetně výměny benzínu se ukázalo že problém je v malém tlaku palivového čerpadla,měli jsme k dispozici čerpadlo z pětistovky a na něm jsme najeli cca 50 km a naprosto bez problému tak teď čekám na nové,snad se do konce týdne zadaří

Odesláno z mého neken N3 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wochomurka » 14 říj 2014, 09:26

Zdar frajeři. Tak po delší odmlce zas řeším takovej detail. Potřeboval bych v kufru nabíjet interkom. Mám Sharka, takže není odepínací a je to všechno integrovaný v helmě. Nedělal někdo v kufru zásuvku, popř. netahal USB kabel? Zajímalo by mě, kudy jste to v Beverlyně táhli a jak jste to do kufru dostali. Hlavně aby čouhaly dráty minimálně, a aby to nelákalo.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Ramses » 27 lis 2014, 13:07

Zdravím všechny,
pořídíl jsem si Beverly 125 2006 a mám menší problém. Když je motor studený, tak při rozjezdu najednou spadnou otáčky. Prostě přidám, skútr se rozjede a pak, i když držím plyn, se zastaví (jaky by se motor uchlastal). Nicméně motor nechcípne. Tohle se děje několikrát, dokud výrazně nepřidám, nebo se motor neohřeje. Nevíte někdo prosím co by to mohlo být.

Děkuji všem za případné rady.
Ramses

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 23 lis 2014, 12:32
Skútr / moto: Piaggio Beverly 125

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 27 lis 2014, 16:04

Zkontroluj sytič,nejspíš bude vadný.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Ramses » 13 pro 2014, 14:58

Zdravím, především díky za pomoc.
Má někdo ponětí, kde je na piaggio beverly 125 2006 přípojka na alarm(pokud vůbec) a jak se k ní případně dostat.
Díky za rady

-- 13 pro 2014, 13:58 --

Zdravím, především díky za pomoc.
Má někdo ponětí, kde je na piaggio beverly 125 2006 přípojka na alarm(pokud vůbec) a jak se k ní případně dostat.
Díky za rady
Ramses

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 23 lis 2014, 12:32
Skútr / moto: Piaggio Beverly 125

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod joko » 13 led 2015, 19:58

Prosim vas znamej chce koupit 500 piaggio našel si toto co na to řikate http://www.tipmoto.com/motorky/piaggio/ ... bidka.html
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron