02 dub 2014, 09:20
26 kvě 2014, 13:23
wochomurka píše:Mno postup je takovej:
Vyndáš vidli z krku, vyšroubuješ "zátky" z noh, pak povolíš na obou stranách šrouby na můstku a vyndáš nohy. Vyndáš pružinu a vyleješ tu kaši, co kdysi bývala olejem. Vidle je dost těžká a se samostatnou nohou se lépe manipuluje. Pokud budeš chtít rozebírat celou, tak si rovnou objednej gufera. To se pak vyďoubne prachovka, oddělá se ségrovka co drží gufero, a to se vyndá. Na 100% gufero vyndáváním zničíš, alespoň mě se to vždy povedlo . Jinak na utahování vřele doporučuju momenťák a utahovat to podle manuálu. Měla by tam patřit SAE 7,5w a zatím nejlepší funkci jsem dosáhl s Motorexem a objemem 197cc. Olej ve vidli měním každý tři roky, a je fakt, že to co z toho vyteče, je už dávno po smrti.
Dílenskej manuál si stáhni odemě z profilu na motorkari.cz ,než se do něčeho pustíš .
UP: kde je ten příspěvek s tou vidlí? Než jsem to dopsal, tak zmizel... asi ho unesli ufoni
02 čer 2014, 08:40
02 čer 2014, 08:59
02 čer 2014, 09:32
02 čer 2014, 11:54
TUNER píše:7,5W je taky celkem řidký olej. Pokud jsi chtěl tvrdší,měl jsi nalít 15-20-25W
02 čer 2014, 20:37
02 čer 2014, 22:36
03 čer 2014, 12:15
05 čer 2014, 19:21
05 čer 2014, 19:26
05 čer 2014, 19:40
petr311 píše:Jejda, moje barva, akorát ty ho máš v 350 že? To musí už jezdit velmi dobře Můžeš popsat své zkušenosti se strojem?
05 čer 2014, 20:07
05 čer 2014, 20:12
05 čer 2014, 20:34