Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 lis 2013, 13:38
Dělá to i za studena i za tepla. Nejhorší je to třeba dokopce, když jedu kolem 30 kmh. Za pomalý jízdy to neni pravidelný, ale zato jsou skoro už rány věčí než na volnoběh při kterym jsou pravidelný, ale zase je to spíš takový klepání.
V servisu při poslechu a krátkym svězení podezřívaj variátor, ale nevylučujou klikovku za ním. Příští týden to tam musim šoupnout. Nevypadá to dobře. Dám vědět.
16 lis 2013, 09:25
ahoj,nevite nekdo kde se da sehnat regulator napeti na beverly 500?mi dava 17 voltu a patrne odpalil ridici jednotku....
18 lis 2013, 15:12
Jsem totální lama. Tak jsem měl čupr chybku. Jedu a najednou vypadne zapalování, skútr přestane jet, rozsvítí se kontrolka imobilizéru a diagnostika motoru. Během vteřinky se zase chytil. Tohle mi za cestu udělal několikrát. Pak jsem ho chtěl zaparkovat, chci ho nastartovat, normoš po otočení klíčku vše vpoho a když jsem zmáčkl startér tak skútr zhasl a nic. Tak mě popadaly mrákoty, že je v řiti imobilizér, nebo elektrika (dělali ji itoši ne, maňana voe ne?), už jsem plánoval odstrojení, abych prošel komplet elektriku... Du za sousedem automechanikem, popíšu mu závadu a on se usmál, jako že jestli to myslím vážně a že je to uvolněnej kontakt na baterce, nebo uklepaná kostra. No samo to byl povolenej šroubek na baterce. Takže pokud vám začne dělat mašina tohle, chybka je jasná.
19 lis 2013, 11:31
Jedu si to takhle včera po Plzeňský a řikám si, jak zítra zajedu do servisu vyřešit můj klepací problém a najednou mi prdnul řemen. Tak dlouho se chodí s džbánem pro vodu........................... Teď už s vo*erem jménem sehnat vozejk, auto s koulí a ještě jsem to nechal stát na dobrý slovo u jednoho dobrého člověka v garáži poblíž. Se mi to nějak celý sype pod rukama
21.11. edit:Problém vyřešen a už jezdim. Vyměněn variátor, klatka, řemen a svařená spojka, která cinkala - pojezd jeda báseň a na pár kiláku zase klid
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 led 2014, 20:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 led 2014, 15:13
Zdravim mam piaggio beverly 500 a neviem kolko Ah ma byt baterka nevie mi niekto poradit ?
03 led 2014, 10:44
Ahoj, baterka má být 12V a 14Ah pokud je tam klasická. U Cruiserů už je myslim gelovka (která by šla sem taky napasovat po odřezání plastíků v kaslíku) a ta je silnější. Jinak tady je odkaz na manuál kde se to dočteš
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act= ... stahnout&s[motorka]=Piaggio%20Beverly%20500 ale myslim, že už tady ten odkaz někde je stejně jako info o baterce.
Jinak jsem taky majitelem Beverly 500 a teď v zimě jsem skočil šipku do rozebírání a vylepšování stavu skůtra. Tímto všechny majitele zdravim a a hlavně podávám ruku Skůtr-kutilovi Wochomůrkovi... Závidim, že už to máš za sebou.
Čeká mě toho docela dost (teď se chystám na přední vidlice - na fotce je vidět jak je ta levá pochcaná, rozeberu brzdiče a vyčistim pístky - je vidět jak tlačí jen jeden akorát budu muset dát asi nový gumičky, ložiska v krku dám preventivně nový - jsou tam ještě originál ale nechce se mi to znovu rozebírat, přemýšlím i o tom alarmu ale možná koupim jen zámek na kotouč s alarmem od Xeny uvidim, brzdy jak psal Wochomůrka překopat na předek a zadek zvlášť taky přemýšlim ale uvidim, ještě jsem se nepodival ani na variátor, řemen a spojku - měl by tam být Malossi - naštěstí žádný problém s cinkáním nebo škubáním nemám. No bude to ještě hodně vysrkanejch káviček než to budu mít komplet v kupě. Už mám asi 100 fotek krs rozebírání abych to dal zas do kupy - alespoň vím kde přesně vše hledat...
2.jpg
764269_8.jpg
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 led 2014, 12:08, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
03 led 2014, 17:02
Sorry došlo k chybě. Ta baterka je 10Ah teď jsem na to koukal v garáži. Ta 14 Ah je myslim gelovka.
02 bře 2014, 12:38
Tak předsezoní údržbu mám zasebou. Chachá, přerezlo mi lanko na otevírání benzínového hrdla. Italové tentokrát zasloužej velkou jedničku s hvězdou. Lanko je rozebiratelný. Na jedný straně redukce, do který pasuje koncovka řadícího lanka z kola, a na druhý straně je montovatelná koncovka. Tady někdo u Píža přemejšlel. Jinak po 38000km je přepínač blinkrů po smrti. Už je tam novej. U Vespy ET jsem ho kdysi měnil taky. Ještě vymění olej v převodovce a v motoru a můžu vyjet.
02 bře 2014, 13:56
Ahoj,
dej sem prosím odkaz na to lanko, taky ho mám v čudu a nechce se mi rozdělávat plasty .
02 bře 2014, 18:38
Bohužel budeš muset rozebrat plasty minimálně kolem nádrže a předek. Lanko je obyčejný řadící na kolo. Stačí kratší na přesmykač.
02 bře 2014, 19:26
tak to nechám na větší údržbu, díky
07 bře 2014, 23:25
Ahojte pani aké intervaly výmeny oleja ma Beverly 300ie 2012 prosím ? Dik
07 bře 2014, 23:37
Ahoj, interval výměny oleje je klasicky 5000 km, jen 350- tká má 10000km. Tedy přesněji u nového skútru po prvních 1000km a pak už co těch 5000 km.
07 bře 2014, 23:39
Aha takze klasika ako aj pri Honde. Lebo Yamaha X-max 250 ma po 3000 čo je strašne krátky interval (pozrel som si v manuale). Diesel.