Ahoj, baterka má být 12V a 14Ah pokud je tam klasická. U Cruiserů už je myslim gelovka (která by šla sem taky napasovat po odřezání plastíků v kaslíku) a ta je silnější. Jinak tady je odkaz na manuál kde se to dočteš
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act= ... stahnout&s[motorka]=Piaggio%20Beverly%20500 ale myslim, že už tady ten odkaz někde je stejně jako info o baterce.
Jinak jsem taky majitelem Beverly 500 a teď v zimě jsem skočil šipku do rozebírání a vylepšování stavu skůtra. Tímto všechny majitele zdravim a a hlavně podávám ruku Skůtr-kutilovi Wochomůrkovi... Závidim, že už to máš za sebou.
Čeká mě toho docela dost (teď se chystám na přední vidlice - na fotce je vidět jak je ta levá pochcaná, rozeberu brzdiče a vyčistim pístky - je vidět jak tlačí jen jeden akorát budu muset dát asi nový gumičky, ložiska v krku dám preventivně nový - jsou tam ještě originál ale nechce se mi to znovu rozebírat, přemýšlím i o tom alarmu ale možná koupim jen zámek na kotouč s alarmem od Xeny uvidim, brzdy jak psal Wochomůrka překopat na předek a zadek zvlášť taky přemýšlim ale uvidim, ještě jsem se nepodival ani na variátor, řemen a spojku - měl by tam být Malossi - naštěstí žádný problém s cinkáním nebo škubáním nemám. No bude to ještě hodně vysrkanejch káviček než to budu mít komplet v kupě. Už mám asi 100 fotek krs rozebírání abych to dal zas do kupy - alespoň vím kde přesně vše hledat...
2.jpg
764269_8.jpg
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.