Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Luthar » 20 srp 2013, 09:58

Piaggio group chysta pouzit svoj novy 350cc motor do nejakej maxi Vespy a este do nejakeho skutra. Takze sa mame naco tesit :-)
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod morfeus1 » 20 srp 2013, 10:48

Pěkné postřehy na tak krátkou projížďku - asi už máš s čím srovnávat. :-) Jen bych upřesnil ty brzdy. Pokud nemá skútr ABS a ASR, tak má právě kombinované brzdy - čli při mačkání zadní brzdí i jeden pístek z třípístkového třmenu přední brzdy. No a přední pak dokoná zbytek. Pokud je skútr vybaven těmi pomocníky ABS a ASR tak jsou brzdy skutečně samostatné. VYmontovat tu opěrku sedla mě nenapadlo - zkusím :)
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 20 srp 2013, 10:53

Kdyb byl ten motor v nějakém malinko sportovnějšim stroji,vůbec bych se nezlobil.....ale než budou ojeté stroje s tímto motorem za dostupnější cenu se ještě načekáme.... :(
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod morfeus1 » 20 srp 2013, 11:08

To je fakt, tento motor je novinkou roku 2012 a tudíž teprve rok a něco málo na trhu. Zatím snad jen v Beverly a X10, což je ovšem stroj na sportování absolutně nevhodný. S tou Beverly to ještě trochu jde, ale itaky spíš na pohodové cestování. Jsem zvědav na ty Vespy - myslel jsem si, že už letošní modely ho budou mít a zatím nic.
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod HonzaR » 20 srp 2013, 11:22

Jo, ten motor by vysloveně slušel SRMaxu, nebo Nexusovi.
Morfeus - Jezdil jsem celé dopoledne, cca 100km, mělo to ABS/ASR - to ASR se mi na tom právě líbí, třeba v Praze na kostkách a kolejích, když je mokro, tak SH300 dovede taky ustřelit. Ta opěrka se triviálně odmontuje třemi matkami na spodku sedla.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Luthar » 20 srp 2013, 12:05

Presne ako pises, ten motor si doslova pyta aby ho osadili do srmax. To by potom bola zaujimava ponuka
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Piaggio Beverly 500 r.v.2004

Příspěvekod Noggin » 23 srp 2013, 17:10

Zdravím dnes jsem koupil Piaggio Beverly 500 r.v. 2004. Ujel jsem na něm 120 km a po příjezdu domů jsem zjistil, že z místa vodní pumpy, ze zadní části, co je takový malý otvor, vytéká nějaká tekutina. Je to dobře, má to tak být? Skútr jede úplně normálně. Ještě by jsem se chtěl informovat, zda jsou i z jiných skútrů zrcátka na tento model, mám rozbité levé. :( Děkuji za odpověď.
CAM00401a.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Noggin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 24 kvě 2009, 21:41
Skútr / moto: Triumph Sprint ST 1050, Piaggio BV 500, Honda @150

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod MaxHq » 24 srp 2013, 12:52

:)
Naposledy upravil MaxHq dne 22 říj 2013, 16:46, celkově upraveno 4
MaxHq

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:52
Bydliště: Slovensko
Tuning / úpravy: Givi Monolock 47l, Plexi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Luthar » 24 srp 2013, 13:05

Pri 16 mrznut stehna? Lol ved to je na kratase :-D asi si este nejazdil pri 0.
A co inak vravis na motor? Vsetci pochvaluju tu novu 350 ze to taha paradne
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod MaxHq » 24 srp 2013, 13:16

...
Naposledy upravil MaxHq dne 17 bře 2015, 12:42, celkově upraveno 1
MaxHq

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:52
Bydliště: Slovensko
Tuning / úpravy: Givi Monolock 47l, Plexi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod HonzaR » 25 srp 2013, 11:21

Motor brzdí silně, díky velké kompresi, to dělá i SHáčko. Stačí si zvyknou citlivěji dávkovat, resp. ubírat plyn. Stejně tak mi táhne na kolena a stehna škvírou mezi řídítky a přední kapotáží, to je řešitelné jedině celistvou kapotáží, jako mají velké maxíky, nebo Nexus, SRmax, atd. Nebo tou dekou.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod magi » 25 srp 2013, 21:02

IMAG0280 [1600x1200].jpg
IMAG0278 [1600x1200].jpg
IMAG0276 [1600x1200].jpg
Zdar ... no ja ted momentalne 900 km od domova resim netesnost u vstrikovani.Po cca hodinovem laborovani a domluve nohama rukama mi domorodec venoval za 5 zlotych "specialne" tvarovanou podlozku pod sroub co drzi vstrik...a zatim ok.Doufam ze zdylych cca 1000 km s tim vydrzim.Problem je ze patrne o krouzek netesni a pri utazeni prez podlozku "made in poland" se vstrik malinko vyosi a netesnist utesni.ps foto podlozky po stastnem dojezdu z vypravy "Apalucha" doplnim.drzte mi palce beverlisti
30.8
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil magi dne 30 srp 2013, 20:51, celkově upraveno 7
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod TUNER » 26 srp 2013, 08:14

Vůle na plynu 10°rozhodně neni OK...měl by jsi si to seštelovat a vůli eliminovat. Řeči typu když někdo nedá pozor a pootočí plynem.......pokud někdo chce jezdit a nedávat pozor,tak ať raději nejezdí. Toť moje doporučení ;-) ....nesnášim jakoukoliv vůli na plynu grrr ))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod wilili » 27 srp 2013, 17:35

Mam rovnaky problem ako Noggin . Mne netecie olej ale voda .viem ze to je gufero vodnej pumpy. neviete neikto kde zozeniem nejaku repas sadu a este nejake skusenosti niekoho kdo to uz robil . na co dat pozor a tak . dik za kazdu radu.
wilili

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2012, 02:45
Skútr / moto: piaggio beverly 500
Tuning / úpravy: ...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod boboh » 28 srp 2013, 11:57

To wilili+noggin:
Objednával jsem vše na: partsdepot.cz s tím že dnes si můžeš věci objednat i přes ebay.com, wemoto.cz, scotland.cz. porovnej ceny dílů, dopravy a dodacích lhůt. Dají se sehnat i kopletní sady - gufera+hřídelka+vrtulka+těsnění pod plastový dekl vodní pumpy např: http://www.wemoto.cz/bikes/aprilia/atla ... epair_kit/
:)
Jo jinak stačí pročíst vlákno o AA500 tuším od strany 136, bez záruky :mrgreen:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků