Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 črc 2013, 07:54
Rozdíl mezi 500 a 350 je mimo jiné i v sedle, které má 500 mnohem víc odstupňované - řidič je níž než spolujezdec. 350- tka to má sice taky, ale ne tak moc. Nemůžu posoudit co je pohodlnější, protože na 500 jsem ještě nejel.
edit: tady je tedy pár fotek s velkým plexi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 črc 2013, 13:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
24 črc 2013, 11:54
Dik za foto. Celkom to ujde mozno keby bol este vecsi kufor inak ozaj pekny skuter..
24 črc 2013, 12:22
Skůtr fantastickej, kufr opticky docela malej, ale to plexi, to je pecka, strašný. Funkčnost to asi vykompenzuje.
24 črc 2013, 14:57
morfeus1: Když proti tobě prosviští kamion, nezastaví Tě to mega plexi??
24 črc 2013, 15:26
taky mam velke plexi ... neobtezuje me zadny proud vzduchu ... ale je problem napr. za slunecneho dne jet pres les, kde problikava slunce a stin ... a verim, ze vecer s protijedoucimi auty, bude mozna taky problem ... me osobne by vyvhovovalo, aby plexi bylo o 10-15 cm mensi
24 črc 2013, 15:50
Tak ho zařízni
24 črc 2013, 20:21
...
Naposledy upravil
MaxHq dne 17 bře 2015, 12:43, celkově upraveno 1
24 črc 2013, 23:20
Plexi je vymyšlené velmi dobře. Zrovna včera jsem s ním fičel 150km/hod a vše úplně vpohodě. Že by mě zastavil kamion ???
Plexi je aerodynamické - nezhoršila se spotřeba ani jízdní vlastnosti. Naopak neuvěřitelně vzrostl jídní komfort po všech stránkách. Problém s odlesky jsem zatím nepozoroval a to jsem jel i v noci. Třeba ráno, když vychází slunce, tak v lesních úsecích, kde se střídá světlo a stín nevidím nic ani v autě - prostě to plexi to dle mého nezhoršuje. Myslel jsem si, že ho budu na léto sundávat, ale ani náhodou - za mě 100% věcička. Kufr je možná menší, ale dal jsem na radu prodejce, že vypadá mnohem líp než ty větší. Helma tam vleze bez problémů. Každý si přizpůsobuje to co potřebuje. Pro mě je skútr zpestření každodenního dojíždění do práce a na poznávání okolí s manželkou. Na dovolenou se sním nechystám, leda by to byl doplněk k autu ve kterém pojede zbytek rodiny se vším potřebným, takže mi ta velikost stačí. Navíc Beverly má objem 330ccm, výkon 33HP točivý moment 33Nm no tak ten kufr přece musí být taky 33 l
To MaxHq
Blahopřeju ke skvělé volbě. Vzheledem k tomu, že mám sám červenou, tak ti i výběr barvy moc schvaluju. V téhle barvě vypadá samozřejmě nejlíp
. Ne vážně - já bych si ji v jiné barvě vůbec nekoupil, přes to nejel vlak. Budu moc zvědavý, co budeš říkat při skoro stejné výšce na to malé origo plexi. Já z něho byl vyřízený - přesněji z toho hluku, který vznikal odkloněním větru na přilbu. Proto tady do nebe vychvaluju to velké plexi, protože ten rozdíl byl pro mě neskutečný. Přišlo mi, že najednou jezdím jako v obýváku, nemusím cpát špunty do uší, nastavovat štítek přilby,.....
Ať ho máš co nejdřív a pak napiš dojmy. Budu se těšit na tvoje zkušenosti.
25 črc 2013, 08:54
Ahoj, také na velké plexi nedám dopustit.
Jenom po ránu a nevečer, když je mlha by člověk potřeboval stěrač.
Ale ty vlastnosti jako je třeba úplné krytí před větrem a deštěm to přebijou.
Ještě je docela nepříjemný hodně slabý déšť (takové to mrholení), dělají se kapky na skle a není přes ně moc dobře vidět..... na to pomůže se rozjet na 120 a kapky krásně stečou.
25 črc 2013, 09:29
...
Naposledy upravil
MaxHq dne 17 bře 2015, 12:43, celkově upraveno 1
25 črc 2013, 11:12
Ještě k tomu záběhu. V manuálu je to myslím popsáno, že prvních 1000km se nemá jezdit na plný plyn, takže do nějakých 120km/h, potom klasika pro každý motor - nenechávat dlouhodobě stejné otáčky- spíš víc měnit rychlost - já to chápal tak, že nemám najet na dálnici a jet hodinu třeba 100km/hod. Taky jsem zpočátku nezkoušel nějaké dravé odpichy. Jakou jsi zvolil variantu ? Myslím s ABS a ASR nebo bez ?
25 črc 2013, 14:30
...
Naposledy upravil
MaxHq dne 17 bře 2015, 12:43, celkově upraveno 1
03 srp 2013, 08:49
B 350 je momentálně asi jedinej stroj, za kterého bych byl ochoten vyměnit svoje Sh. Tak doufám, že se tu ty 350 začnou množit a že se tak za rok až dva přidám k vám. Co se týče plexi, ano, není to estetický vrchol, ale kdo jezdí, tak ho sakra ocení. Sám jsem měl snad na všech skútrech pokud možno největší plexi a kecy kolegy z práce, jak to vypadá blbě, mě nechávaly chladným. Zatímco on přestal jezdit protože už byla "zima" tak já s plexi relativně v pohodě. Je to prostě užitečná věc.
19 srp 2013, 21:34
To mě těší a myslím, že bys nelitoval ač je Honda má velmi oblíbená značka. Za rok a 2 měsíce mám velmi blízko k servisu v 10 tis. km, tak pomalinku narůstají zkušenosti a naštěstí zatím velmi pozitivní.
Nicméně po 9 a 1/2 tis. km mám zadní pneu jako sliku. Přední je úplně vpohodě. Kolik vám vydrží pneumatiky na skútrech? Na Hondě Sh 150i mi zadní pneu ubývala ještě rychleji, protože měla přímo vprostřed žlábek a to nebyl dobrý nápad. Na Beverly je naštěstí "plná" guma.
20 srp 2013, 09:24
V podstatě můžu podepsat to, co napsal Myschan, a to že bych SHáčko za Bev.350 nejspíš i vyměnil. Půjčil jsem si ho předminulý týden na zkušebku a moje dojmy jsou většinou pozitivní. Výhradu mám ke dvěma věcem: 1, plexi - je tam jen malé, ale velice snadno by se dalo doplnit o horní kus Givi AirFlow, prodává se i s držáky samostatně a zkoušel jsem, jak by pasovalo z mého SH. Horní díl je totiž u všech AF stejný. A za 2, pérování. Je o poznání tvrdší, než u SH300, ale snad by se zvyknout dalo, chtělo by to půjčit si skútr aspoň ještě jednou. Další věc - bederní opěrka se dá snadno vymontovat a hned je sedlo výrazně pohodlnější, aspoň pro mých 190cm, mohu si sednout víc dozadu, kde je sedlo širší. Jen nějak zaretušovat 3 dírky po šroubech... A pak opěvovaný prostor pod sedlem, skvělá zamykatelná schránka pod řídítky, geniální otevírání schránek, nádrž objemná a přístupná bez zvedání sedla, ... A přitom "úhořovitost" Sháčka ve městě to neztrácí. O motoru ani nepíšu, to je prostě bomba. Snad ještě brzdy - je docela znát, jak zadní, když brzdí samostatně, má horší účinek, než u SH, kde se částečně přidá i předek (CBS). Ale beztak se má správně brzdit oběma, a to je pak bez potíží.