MaxHq píše:Caute chalani. Neviete mi niekto poradit prosim plexi alebo neviem ci tam dat deflektor pripadne plexi stitok na Piaggo Beverly 350 ten original mi je maly a zas to najvecsie sa mi vobec nepaci. Neviete ci je niejaky stred ktory by tam pasoval splnal ucel a aby to aj nejako vyzeralo. Mam vysku 185cm. Dakujem.
čao, už jsem to tady trošku psal. Mně to malé plexi vůbec nevyhovovalo - ukrutný akustický šum do prostoru přilby. Vyřešil jsem to až koupí velkého plexi. Trochu jsem zvažoval zda originál nebo variantu od Biondi. Rozhodl osobní pohovor s kámošem co má 250 s velkým štítem. Poradil mi koupit originál - jak jinak . Biondi má možná o něco menší cenu a je i trošičku menší na výšku, ale hlavně je silné 3mm a originál má sílu 4mm. Těch 25% tloušťky navíc je asi docela znát hlavně v rychlostech nad 100km/hod. Samozřejmě je na štítu napsáno, že max. rychlost je 100km/h, ale i výrobci počítají s určitou rezervou a já mohu potvrdit, že 130km/hod je pořád pohoda. Hlavně ten velký štít je perfektní ochrana proti 1) hluku 2) chladu 3) dešti 4) muškám .... Vždy když s ním vyjedu( a je to takřka denně) jsem z té koupě úplně nadšený - nic lepšího jsem pořídit nemohl. Určitě se dá řešit výfuk, vyhřívané gripy a já nevím co ještě, ale to čelní plexi je prostě bomba a dle mého názoru to skútru neubírá na kráse, ačkoli tuším, že můj názor bude menšinový.
18.7. edit:Měl jsem dotaz na mé pocity z Beverly, jelikož to možná může zajímat někoho dalšího, zkopíroval jsem svoji reakci ze soukromé pošty i sem veřejně. Dotaz byl jestli Beverly 350i nebo Yamahu 250 a mé pocity ze skůtru....
Ahoj. Bohužel tu 250 vůbec neznám, takže mohu napsat jen srovnání s Hondou SH 150i, hondou 300i a Vespou 300 sport..něco. Ze všech těchto skútrů je Beverly suverénně nejlepší. Mám ji druhý rok a závady nemám žádné - zatím najeto jen 7500km, což na nějaké hodnocení spolehlivost samozřejmě nestačí. Jezdím na ní hlavně do práce asi 34km. Na nohy fouká jako každém jiném skútru - když je vystrčíš, tak víc a když je schováš tak míň. Když prší, tak moc nejezdím, ale stalo se a díky plexi jsem měl mokré rukávy po loket a nohy do půl stehen, takže úplně se neschovají. V zatáčkách díky nízkému těžišti a nádrži na podlaze je klopení nádhera. Velmi dobře se ovládá a je hodně stabilní - v tomhle strčí do kapsy vše co jsem řídil - ale není toho zase tak moc. Se skůtry mám celkem krátkou zkušenost 3 roky a asi jen 20tis. kilometrů.
Zásuvku na 12v to má. Vůbec bych se nebál, že to s velkým plexi nevypadá dobře. Měl jsem tu samou obavu, ale je to normální designově pěkně udělané a nepůsobí to vůbec odporně, což třeba na beverly 250 vypadá vyloženě blbě.
Ke spotřebě - min. 3,1l/100km max. 3,9l/100km a normálně mám 3,5l/100km naturalu 95.
Co se mi nelíbí -
1)startovací zvuk je takový uštěkaný a sound motoru má třeba honda mnohem hezčí.
2) hlavní stojan se při sundání na kola nechce úplně vrátit a musím ho postrčit nohou -
víc mě nenapadá momentálně nic -takže spíš takové nepodstatné kraviny.
jo 3) po nastartování to chce aspoň 1/2 minuty nechat rozehřát. Pokud vyjedu hned po nastartování, tak se studené piaggio nechce rozjet - je to otázka pár vteřin, ale honda to nedělala - říkal mi to i prodejce- nejdřív nastartujte a pak si nasaďte rukavice a přilbu a jeďte.
Celkové hodnocení - velká spokojenost.