Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mamaha » 08 črc 2013, 10:09

ahoj memo, baterka je před nosičem pod tím deklem na dva křížáky,,,,,,,,,,,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod oldik » 08 črc 2013, 10:16

Hlavně si změř, jestli vůbec skůtr dobíjí. Já takhle zbytečně vyhodil prachy za novou aku.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod memo » 09 črc 2013, 09:06

Díky pánové, baterku jsem našel, dobil a vše je ok :) V pátek dělám teprv řidičák - neuvěříte, jaký je to utrpení mít tohle v garáži a nemoct jezdit.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod oldik » 09 črc 2013, 09:30

Dobíjí?
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod memo » 13 črc 2013, 22:07

Zatim vše funguje jak má, tak snad jo. Baterka je asi stará, tak kdyžtak časem kupim novou.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod magi » 14 črc 2013, 16:39

Ahoj beverlisti.Po vymene oleje (nalil jsem cca 1,6-1,7l) a ujeti 300 km jsem si povsimnul par kapek oleje pod skutrem.Po umyti motoru jsem si vsimnul,ze olej vytika z malinkeho otvoru za vodni pumpou jak je na obazku.Co je to za otvor a k cemu slouzi?(je to nejaky "kontrolni" otvor pro pripad,ze je oleje o neco vic,nebo to je nejaka porucha??)tady ten stejny problem resil na steance 27 kedalch,ale bez reakce...predem dekuji za radu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mamaha » 14 črc 2013, 21:02

magi máš SZ,,,,,,,,,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod MaxHq » 16 črc 2013, 11:51

Caute chalani. Neviete mi niekto poradit prosim plexi alebo neviem ci tam dat deflektor pripadne plexi stitok na Piaggo Beverly 350 ten original mi je maly a zas to najvecsie sa mi vobec nepaci. Neviete ci je niejaky stred ktory by tam pasoval splnal ucel a aby to aj nejako vyzeralo. Mam vysku 185cm. Dakujem.
MaxHq

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:52
Bydliště: Slovensko
Tuning / úpravy: Givi Monolock 47l, Plexi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod memo » 16 črc 2013, 12:55

magi píše:Ahoj beverlisti.Po vymene oleje (nalil jsem cca 1,6-1,7l) a ujeti 300 km jsem si povsimnul par kapek oleje pod skutrem.Po umyti motoru jsem si vsimnul,ze olej vytika z malinkeho otvoru za vodni pumpou jak je na obazku.Co je to za otvor a k cemu slouzi?(je to nejaky "kontrolni" otvor pro pripad,ze je oleje o neco vic,nebo to je nejaka porucha??)tady ten stejny problem resil na steance 27 kedalch,ale bez reakce...predem dekuji za radu.

Mám stejnej problém a taky nevim k čemu to slouží???
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod oldik » 16 črc 2013, 13:41

je tu toho miliony, ve vlakne X9 a Atlantic. Výměna gufera vodní pumpy. Jsou 2 varianty rozměru identifikovatelné až po rozebrání. Po rozebrání uvidíš, jak je na tom oska, jestli půjde taky nebo ta výměna zůstane pouze u těsnění. Jinak přímá odpověˇd je, že je to otvor, ze kterého když teče voda neb olej je špatně a identifikuje nutnost výměny těsnění.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod morfeus1 » 17 črc 2013, 22:28

MaxHq píše:Caute chalani. Neviete mi niekto poradit prosim plexi alebo neviem ci tam dat deflektor pripadne plexi stitok na Piaggo Beverly 350 ten original mi je maly a zas to najvecsie sa mi vobec nepaci. Neviete ci je niejaky stred ktory by tam pasoval splnal ucel a aby to aj nejako vyzeralo. Mam vysku 185cm. Dakujem.

čao, už jsem to tady trošku psal. Mně to malé plexi vůbec nevyhovovalo - ukrutný akustický šum do prostoru přilby. Vyřešil jsem to až koupí velkého plexi. Trochu jsem zvažoval zda originál nebo variantu od Biondi. Rozhodl osobní pohovor s kámošem co má 250 s velkým štítem. Poradil mi koupit originál - jak jinak . Biondi má možná o něco menší cenu a je i trošičku menší na výšku, ale hlavně je silné 3mm a originál má sílu 4mm. Těch 25% tloušťky navíc je asi docela znát hlavně v rychlostech nad 100km/hod. Samozřejmě je na štítu napsáno, že max. rychlost je 100km/h, ale i výrobci počítají s určitou rezervou a já mohu potvrdit, že 130km/hod je pořád pohoda. Hlavně ten velký štít je perfektní ochrana proti 1) hluku 2) chladu 3) dešti 4) muškám .... Vždy když s ním vyjedu( a je to takřka denně) jsem z té koupě úplně nadšený - nic lepšího jsem pořídit nemohl. Určitě se dá řešit výfuk, vyhřívané gripy a já nevím co ještě, ale to čelní plexi je prostě bomba a dle mého názoru to skútru neubírá na kráse, ačkoli tuším, že můj názor bude menšinový.

18.7. edit:
Měl jsem dotaz na mé pocity z Beverly, jelikož to možná může zajímat někoho dalšího, zkopíroval jsem svoji reakci ze soukromé pošty i sem veřejně. Dotaz byl jestli Beverly 350i nebo Yamahu 250 a mé pocity ze skůtru....

Ahoj. Bohužel tu 250 vůbec neznám, takže mohu napsat jen srovnání s Hondou SH 150i, hondou 300i a Vespou 300 sport..něco. Ze všech těchto skútrů je Beverly suverénně nejlepší. Mám ji druhý rok a závady nemám žádné - zatím najeto jen 7500km, což na nějaké hodnocení spolehlivost samozřejmě nestačí. Jezdím na ní hlavně do práce asi 34km. Na nohy fouká jako každém jiném skútru - když je vystrčíš, tak víc a když je schováš tak míň. Když prší, tak moc nejezdím, ale stalo se a díky plexi jsem měl mokré rukávy po loket a nohy do půl stehen, takže úplně se neschovají. V zatáčkách díky nízkému těžišti a nádrži na podlaze je klopení nádhera. Velmi dobře se ovládá a je hodně stabilní - v tomhle strčí do kapsy vše co jsem řídil - ale není toho zase tak moc. Se skůtry mám celkem krátkou zkušenost 3 roky a asi jen 20tis. kilometrů.
Zásuvku na 12v to má. Vůbec bych se nebál, že to s velkým plexi nevypadá dobře. Měl jsem tu samou obavu, ale je to normální designově pěkně udělané a nepůsobí to vůbec odporně, což třeba na beverly 250 vypadá vyloženě blbě.
Ke spotřebě - min. 3,1l/100km max. 3,9l/100km a normálně mám 3,5l/100km naturalu 95.
Co se mi nelíbí -
1)startovací zvuk je takový uštěkaný a sound motoru má třeba honda mnohem hezčí.
2) hlavní stojan se při sundání na kola nechce úplně vrátit a musím ho postrčit nohou -
víc mě nenapadá momentálně nic -takže spíš takové nepodstatné kraviny.
jo 3) po nastartování to chce aspoň 1/2 minuty nechat rozehřát. Pokud vyjedu hned po nastartování, tak se studené piaggio nechce rozjet - je to otázka pár vteřin, ale honda to nedělala - říkal mi to i prodejce- nejdřív nastartujte a pak si nasaďte rukavice a přilbu a jeďte.
Celkové hodnocení - velká spokojenost.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 črc 2013, 01:07, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod MaxHq » 22 črc 2013, 09:36

...
Naposledy upravil MaxHq dne 17 bře 2015, 12:44, celkově upraveno 1
MaxHq

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:52
Bydliště: Slovensko
Tuning / úpravy: Givi Monolock 47l, Plexi

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Myschan » 22 črc 2013, 12:06

To: Morfeus1. Dík za každý nový postřeh o B 350. Chápu, že vzhledem ke "stáří" tohoto stroje asi nebude mít nikdo moc zkušeností, ale myslím, že by si tenhle skútr zasloužil samostatné vlákno. Kdyby nestála tolik peněz, už by byla v garáži. Jel jsem na ni jen kousek, ale motoricky podle mě lepší než moje Sh300. Takže si dovolím říct, že alespoň co se týče mototru je to logicky jinde než yamaha 250. Gratuluji ke krásnému stroji 8)
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod morfeus1 » 22 črc 2013, 12:26

Dík :D , mám takový pocit, že se tu právě už jednou samostatné vlákno s B350 i započalo, ale nějak se to moc nerozvíjelo. Loni jsem tam myslím psal úplně první zkušenosti hned po koupi. Cena bez ABS a ASR ( myslím, že to není potřeba - dokonce sršeň tvrdí, že vždy zabrzdí bez ABS rychleji než s ABS) no tak tenhle stroj mě vyšel na 125000,-. Žena sice dost dlouho remcala, že to je hrozné, ale nakonec si zvykla. Mě to ale stálo spoustu dalších výdajů, protože když něco chtěla ona, tak zaargumentovala ." Ty jsi si koupil motorku, tak já si snad můžu dopřát taky něco.....) Bavilo ji to celkem docela dlouho :-).

edit:
Tak jsem to hledal a asi jsem s tím solo vláknem kecal. Nic jako beverly 350i jsem nenašel. Stejně je asi zatím těm skútrú tak málo, že obecné vlákno Beverly stačí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 črc 2013, 01:10, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod MaxHq » 22 črc 2013, 17:29

....
Naposledy upravil MaxHq dne 17 bře 2015, 12:44, celkově upraveno 1
MaxHq

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:52
Bydliště: Slovensko
Tuning / úpravy: Givi Monolock 47l, Plexi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků