Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
07 říj 2012, 19:24
zdar vsem....mam takovy dotaz ci zadost o radu.Kopil jsem si ted origo kufry na beverly 500,ale nenapada mne nic jak vyresit jejich pripevneni na skutr.Problem je v tom ze nemam (zatim) takove ty ohnute plisky do kterych se da maticka a ceke se to vsune na patricne misto.Podobneplisky se pouzivaji i na plasty ale tam jsou vruty...Bohuzel to nedokazu vic popsat
Da se to nekde koupit ci vyrobit neco podobneho??
08 říj 2012, 08:41
Tak na kufry musíš mít specielní rám. Zeptej se wochomurky,ten je má.
Matice myslíš takovéto ?
http://fabory.cz/cs/product/zpl-rychlom ... 50001.html
08 říj 2012, 09:02
Pokud myslíš to připevnění bočáků, jak jsou tam v rámu přichycený plechový matky, tak si zajdi do AutoKelly, a tam si navymejšlej. Maj tam všelijaký rozměry. Šrouby na přichycení kufrů jsou desítky a plechová matka musí bejt se závitem na šroub, ne samořezná. Kufry jsou dva druhy, na starou 125/200/250 a pak na 500. Všechny pasujou na všechno, akorát ty na malej objem se musí na pětikilčo upravit... viz. pročti si tohle vlákno, je to tady i s fotkama.
08 říj 2012, 10:51
diky za radu....uz bezim do Kelly
je to presne ono
05 pro 2012, 03:04
Pozdravujem priaznivcov tohto skutra. Prednedavnom som si jedem zaobstaral . je to ročnik 2003 a je to dovezene z talianska . po prihlaseni som sa pustil do oprav . vymenil som vstrek ,kotuče ,doštičky ,olej +filter, valčeky, remen no a pozrel som aj chladiacu kvapalinu a termostat bol vykuchany proste vkuse to chladilo a motor za nezohrial na pracovnu teplotu. tak som vymenil aj termostat. No a tu nastal moj problem pretože to neviem odvzdušnit . viem ze odvzdušnovak je na hlave valca . vodna pumpa sa toči . no a viem ze objem chladiacej kvapaliny je 1,7 l. vyšruboval som odvzdušnovak uplne nalial asi liter a nič potom postupne dolieval . ked začala kvapalina tiect dotiahol odvzdušnovak a dolial na max . problem je ten že tam vošlo asi iba oklo 1,3 l. ak povolim odzvdušnovak tečie iba kvapalina. ale ked naštertujem tak sa prehieva. teplota stale stupa a hadica velkeho okruhu a chladič je stale stydeny. potom zapne saharu ale chladič stale studeny. PS : termostat funguje som ho skušal v hrnci z vriacou vodou.Preto by som sa chcel opytat skusenejsich co s tym može byť . a ako to odvzdušnujete ..??? diky za každu odpoved .
22 led 2013, 16:55
Nazdar skutristi, mal by som na Vas prosbu o osobne info z prvej ruky uzivatelov.
Chcel by som si zakupit svoj prvy skuter Piaggio Beverly a velmi ma zaujimaju osobne postrehy. Konkretne sa zameriavam na Beverly 250 alebo Beverly 400
Ide mi konkretny postreh majitelov jedneho alebo druheho stroja a to ci je 250tka vohodna na, obcasny odvoz dvoch ludi a ci vladz oe, ci je mozne s nou absolvovat nudzovy presun po dialnici cca 100km/h aby sa motor netrapil, ?
Hodlam masinku pouzivat v sezone na jazdu do prace - 50km cca 2-3 krat za tyzden. Vynimocne s priatelkou sa povozit okolo komina a mozno neaky vylet.
Osobne si myslim ze by mi mohla 250tka stacit ale necham si poradit.
500vku nechcem
este ma zaujala 400vka ktorej je ako safranu, Beverly alebo Carnaby.
Samozrejme budem riesit jazdenku , takeho milacika na vsetko - do potravin aj na vylet.
Mozete ma trochu usmernit ci je vhodna tato motorizacia pre moje potreby?
Dakujem za kazde info
23 led 2013, 13:10
Pokud chceš jezdit do práce delší štreky, tak ber rozhodně pětikilo. Nevím v čem by byla 250 lepší, než pětikilo. Jinak 400 má naprosto stejnej motor, jako pětikilo, jen má jiný vrtání a menší píst. Prostě objem a výkon ničím nenahradíš.
28 led 2013, 11:26
Wochomurka - musim si asi vyskusat oba modely, nakolko ja si myslim ze by mi 250tka stacila, mozno po odskusani budem mat iny pocit. Neviem ci 25km do a 25km z prace je dlhsia streka skorej len take priblizenie. Ale ide mi aj o obcasne prevezenie sa vo dvojici a vylety.
Neviem, jednoznacne mi to napovie az ked ho asi vyskusam
28 led 2013, 15:10
No tak cim vic tim lip! Ale na 25km ti v bohate staci 250. A pokud ty vylety ve dvou nebudou mit 1000km za vykend tak to taky dostacuje. Jen to predjizdeni nebo nedej boze dalnice ve dvou uz nebude ono.
28 led 2013, 16:07
250 na to "stačí". Ale jak si na ni zvykneš, zjistíš, že by se občas navíc nějakej koník hodil. A dál se už jen budeš užírat, proč sis tenkrát nekoupil raděj 500
. Alespoň u mě to takhle funguje
28 led 2013, 19:37
Přesně tak, s 250tkou ti dám tak dva roky a začneš pokukovat po pětikilu a pak budeš s problémama tu 250 prodávat.
28 led 2013, 20:19
Pani a kolko papka taka 500vka? Neak okolo 5-5.5?
28 led 2013, 21:00
Okolo 4 litříků.
28 led 2013, 22:21
To wilili:
Ahoj, přečetl jsem si tvůj příběh a vzpomněl jsem si že ač já mám atlantika 500 se stejným motorem, tak odvzdušňování u tebe jak jsem četl tady na fóru kapánek jiný,. Ty zam máš mít údajně dva odvzdušňováky. Jeden je v místě nad hlavou. teď jsem hledal na fóru to vlákno kde se to řešilo a nemůžu to za boha najít
Jo jinak jsem natrefil na odkaz:
http://www.scootermanuals.us/manuals/Be ... Manual.pdf kde si lze stáhnout manuál ke tvé beverly 500.
11 úno 2013, 15:01
Pani prosim Vas este ma zaujima, pri vybere jazdenky, je lepsie sa priklonit k verzii i.e. ? predpokladam ze ide o striekacku?
V com je rozdiel oproti karburatoru? odpada nastavovanie karburatora , meni sa aj spotreba? pripadne ci je pri kupe lepsie si trochu priplatit za novsi model alebo nie su tam velke zmeny?