Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod magi » 07 říj 2012, 19:24

zdar vsem....mam takovy dotaz ci zadost o radu.Kopil jsem si ted origo kufry na beverly 500,ale nenapada mne nic jak vyresit jejich pripevneni na skutr.Problem je v tom ze nemam (zatim) takove ty ohnute plisky do kterych se da maticka a ceke se to vsune na patricne misto.Podobneplisky se pouzivaji i na plasty ale tam jsou vruty...Bohuzel to nedokazu vic popsat :cry: Da se to nekde koupit ci vyrobit neco podobneho??
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 08 říj 2012, 08:41

Tak na kufry musíš mít specielní rám. Zeptej se wochomurky,ten je má.

Matice myslíš takovéto ? http://fabory.cz/cs/product/zpl-rychlom ... 50001.html
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 08 říj 2012, 09:02

Pokud myslíš to připevnění bočáků, jak jsou tam v rámu přichycený plechový matky, tak si zajdi do AutoKelly, a tam si navymejšlej. Maj tam všelijaký rozměry. Šrouby na přichycení kufrů jsou desítky a plechová matka musí bejt se závitem na šroub, ne samořezná. Kufry jsou dva druhy, na starou 125/200/250 a pak na 500. Všechny pasujou na všechno, akorát ty na malej objem se musí na pětikilčo upravit... viz. pročti si tohle vlákno, je to tady i s fotkama.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod magi » 08 říj 2012, 10:51

diky za radu....uz bezim do Kelly :D je to presne ono
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wilili » 05 pro 2012, 03:04

Pozdravujem priaznivcov tohto skutra. Prednedavnom som si jedem zaobstaral . je to ročnik 2003 a je to dovezene z talianska . po prihlaseni som sa pustil do oprav . vymenil som vstrek ,kotuče ,doštičky ,olej +filter, valčeky, remen no a pozrel som aj chladiacu kvapalinu a termostat bol vykuchany proste vkuse to chladilo a motor za nezohrial na pracovnu teplotu. tak som vymenil aj termostat. No a tu nastal moj problem pretože to neviem odvzdušnit . viem ze odvzdušnovak je na hlave valca . vodna pumpa sa toči . no a viem ze objem chladiacej kvapaliny je 1,7 l. vyšruboval som odvzdušnovak uplne nalial asi liter a nič potom postupne dolieval . ked začala kvapalina tiect dotiahol odvzdušnovak a dolial na max . problem je ten že tam vošlo asi iba oklo 1,3 l. ak povolim odzvdušnovak tečie iba kvapalina. ale ked naštertujem tak sa prehieva. teplota stale stupa a hadica velkeho okruhu a chladič je stale stydeny. potom zapne saharu ale chladič stale studeny. PS : termostat funguje som ho skušal v hrnci z vriacou vodou.Preto by som sa chcel opytat skusenejsich co s tym može byť . a ako to odvzdušnujete ..??? diky za každu odpoved .
wilili

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2012, 02:45
Skútr / moto: piaggio beverly 500
Tuning / úpravy: ...

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod uv-pen » 22 led 2013, 16:55

Nazdar skutristi, mal by som na Vas prosbu o osobne info z prvej ruky uzivatelov.
Chcel by som si zakupit svoj prvy skuter Piaggio Beverly a velmi ma zaujimaju osobne postrehy. Konkretne sa zameriavam na Beverly 250 alebo Beverly 400
Ide mi konkretny postreh majitelov jedneho alebo druheho stroja a to ci je 250tka vohodna na, obcasny odvoz dvoch ludi a ci vladz oe, ci je mozne s nou absolvovat nudzovy presun po dialnici cca 100km/h aby sa motor netrapil, ?
Hodlam masinku pouzivat v sezone na jazdu do prace - 50km cca 2-3 krat za tyzden. Vynimocne s priatelkou sa povozit okolo komina a mozno neaky vylet.
Osobne si myslim ze by mi mohla 250tka stacit ale necham si poradit.
500vku nechcem
este ma zaujala 400vka ktorej je ako safranu, Beverly alebo Carnaby.
Samozrejme budem riesit jazdenku , takeho milacika na vsetko - do potravin aj na vylet.
Mozete ma trochu usmernit ci je vhodna tato motorizacia pre moje potreby?
Dakujem za kazde info
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 23 led 2013, 13:10

Pokud chceš jezdit do práce delší štreky, tak ber rozhodně pětikilo. Nevím v čem by byla 250 lepší, než pětikilo. Jinak 400 má naprosto stejnej motor, jako pětikilo, jen má jiný vrtání a menší píst. Prostě objem a výkon ničím nenahradíš.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod uv-pen » 28 led 2013, 11:26

Wochomurka - musim si asi vyskusat oba modely, nakolko ja si myslim ze by mi 250tka stacila, mozno po odskusani budem mat iny pocit. Neviem ci 25km do a 25km z prace je dlhsia streka skorej len take priblizenie. Ale ide mi aj o obcasne prevezenie sa vo dvojici a vylety.
Neviem, jednoznacne mi to napovie az ked ho asi vyskusam
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Dom999 » 28 led 2013, 15:10

No tak cim vic tim lip! Ale na 25km ti v bohate staci 250. A pokud ty vylety ve dvou nebudou mit 1000km za vykend tak to taky dostacuje. Jen to predjizdeni nebo nedej boze dalnice ve dvou uz nebude ono.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 28 led 2013, 16:07

250 na to "stačí". Ale jak si na ni zvykneš, zjistíš, že by se občas navíc nějakej koník hodil. A dál se už jen budeš užírat, proč sis tenkrát nekoupil raděj 500 :D . Alespoň u mě to takhle funguje :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 28 led 2013, 19:37

Přesně tak, s 250tkou ti dám tak dva roky a začneš pokukovat po pětikilu a pak budeš s problémama tu 250 prodávat.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod uv-pen » 28 led 2013, 20:19

Pani a kolko papka taka 500vka? Neak okolo 5-5.5?
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 28 led 2013, 21:00

Okolo 4 litříků.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod boboh » 28 led 2013, 22:21

To wilili:
Ahoj, přečetl jsem si tvůj příběh a vzpomněl jsem si že ač já mám atlantika 500 se stejným motorem, tak odvzdušňování u tebe jak jsem četl tady na fóru kapánek jiný,. Ty zam máš mít údajně dva odvzdušňováky. Jeden je v místě nad hlavou. teď jsem hledal na fóru to vlákno kde se to řešilo a nemůžu to za boha najít :?

Jo jinak jsem natrefil na odkaz: http://www.scootermanuals.us/manuals/Be ... Manual.pdf kde si lze stáhnout manuál ke tvé beverly 500. :wink:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod uv-pen » 11 úno 2013, 15:01

Pani prosim Vas este ma zaujima, pri vybere jazdenky, je lepsie sa priklonit k verzii i.e. ? predpokladam ze ide o striekacku?
V com je rozdiel oproti karburatoru? odpada nastavovanie karburatora , meni sa aj spotreba? pripadne ci je pri kupe lepsie si trochu priplatit za novsi model alebo nie su tam velke zmeny?
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků