Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 24 kvě 2012, 10:37

Hm, pokud se v tom někdo hrabal, tak je to blbý. Kabely s kontakty jsou tam dva. Jinak pojistky jsou vepředu v kastlíku a vzadu na levý straně pod tou boční okrasnou krytkou. Pak jedině zkusit nějakou jinou palubku.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod magi » 24 kvě 2012, 13:48

ahoj,pises dva....mam dojem ze byli tam tri svazky,dva s vicero draty + jeden tak 3-4 vodice,ten sel odpojit nejlip :) proto si to pamatuji.Mrknu jeste na pojistky vzadu jak pises,ale zeby hodiny mely samostatne jisteni????nahoda je blbec to asi jo....aje pro jistotu omrknu.Na novou se vykaslu...dival jsem se po netu a chcou za to +- 1200,promluvim s nekym kdo se rad vrta v takovych prkotinach a v zime mu ji necham omrknou,pripadne opravit.
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod mzxy » 24 kvě 2012, 19:56

Včera jsem na Beverly 200 r.v. 2004 ( karburátor) najel 306 km a spořřeboval jednu nádrž až do probiknutí rezervy, rezerva jsou 2 litry, tedy necelých 8 litrů na 306 km...to je slušné
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod mamaha » 24 kvě 2012, 20:31

takže jsi spokojen,,,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Kubrt_73 » 25 kvě 2012, 12:49

maravy píše:Uvedomil jsem si ze to zlepseni bylo pri rozebrani spojky, ne variatoru. Vcera jsem to jeste vecer rozhodil a 400 smirkem lehce vzal povrch remenic u spojky aby nebyly tak olesteny a remen se na ne tak nelepil. Zatim jsou rozjezdy a pohyb v nizkych rychlostech absolutne sametovy. Asi to dlouho nevydrzi, ale mam aspon overeny cim to je.

Zdravím,
dlouho jsem váhal s registrací na fóru o Beverlynách, ale asi je potřeba občas něco prodiskutovat s ostatními
nadšenci pro italský retrodesign. Už rok vlastním pětikilčo a v zásadě na něm neshledávám žádné zásadní nedostatky.
Snažím se v rámci možností "vychytávat" různé mouchy a v rámci "dostupnosti" dílů cokoli co jde opravit. V poslední
době mě ale začíná tzv. trápit pocit ze zvýšených vibrací při sunutí se kolonami malou rychlostí a zpožděnou akceleraci při přidání plynu. Je to možná známka opotřebení konkrétních dílů nebo únava motoru? Moto má najeto 25 tis., řemen, válečky apod. vyměněny. Dík za každou zkušenost.
Uživatelský avatar
Kubrt_73

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 kvě 2012, 22:20
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 28 kvě 2012, 09:04

Pokud ti to vibruje při nízkejch rychlostech, mrkni na vodítka variátoru. Ty budou asi sjetý. Při tý příležitosti můžeš kouknout, jak je vydřenej (nebo není) variátor v místě těch vodítek a v jakým stavu je řemen, jestli není trhlej. Podívej se v jakým stavu je zadní polořemenice. Vibrace můžou taky dělat ostákaný, nebo špatně vyvážený gumy. Při 25000km pokud ses o motor staral a lil si do něj předepsanej olej, by měl bejt bez známek opotřebení. Rozhodně se nedá mluvit o únavě. Ten bude unavenej po 150000km, ne po 25.
Vibrace můžou bejt ale taky způsobeny moc těžkejma válečkama a při nízkejch rychlostech nemá motor dostanečnej točivej moment, vibruje a mlátí. Mě to dělal taky s těma co tam byly při koupi, a po výměně za Malossi 24gr. to zmizelo. Teď se dá jezdit bez vibrací prakticky krokem. Pasovalo by mi to na tu zpožděnou reakci jak píšeš
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 28 kvě 2012, 09:12

Spojka + zvon jsou ok ? Případně odmastit a zdrsnit povrch smirkem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Kubrt_73 » 28 kvě 2012, 10:36

Dík za tipy, asi budu muset rozhodit a projít zmíněný věci.
Tipuju to asi na tu spojku, možná ten spojkový zvon, už před časem se mi moc nezdál :? . Ty vodítka s válečkama budou asi ready, měnil jsem je cca před 4000 km s Malossim. Jak to vyzkouším tak dám
echo. Zatím Díkec.
Jo a ještě něco, máte tip na nákup dílů někde ze zahraničí? Když jsem prošel některý weby, zdálo se mi to dost drahý,
ale zas měli co nabídnout, tak nevím :( .
Uživatelský avatar
Kubrt_73

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 kvě 2012, 22:20
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod zik » 01 čer 2012, 22:35

Tak jsem byl taky dneska projet tuhle Beverly http://www.mototrade.cz/cz/piaggio-beverly-500_823/. Musím říct, že prakticky nic z toho, co popsal Ajtov, jsem nepostřehl. Projížděl jsem ji s přítelkyní a vůbec mi nepřišlo, že by se nějak stáčela nebo kroutila, tak jsem z toho trochu jelen, protože se mi docela zamlouvá :) I porejpání kolem světla jsem musel hledat - ano, někdo tam asi trochu netrefil šroubovákem, ale taky žádná tragédie. Takže o ní dost uvažuju, dávají půl roku záruku a celkově se s nimi jedná fakt solidně (měl jsem tam i Burgmana v servisu).

Ještě jedna technická - r. v. 2005 je stříkačka? Nějak se mi nedaří to najít.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod oldik » 02 čer 2012, 06:08

Rozhodně stříká.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Ajtov » 02 čer 2012, 06:18

zik píše:Tak jsem byl taky dneska projet tuhle Beverly http://www.mototrade.cz/cz/piaggio-beverly-500_823/. Musím říct, že prakticky nic z toho, co popsal Ajtov, jsem nepostřehl. Projížděl jsem ji s přítelkyní a vůbec mi nepřišlo, že by se nějak stáčela nebo kroutila, tak jsem z toho trochu jelen, protože se mi docela zamlouvá :) I porejpání kolem světla jsem musel hledat - ano, někdo tam asi trochu netrefil šroubovákem, ale taky žádná tragédie. Takže o ní dost uvažuju, dávají půl roku záruku a celkově se s nimi jedná fakt solidně (měl jsem tam i Burgmana v servisu).

Ještě jedna technická - r. v. 2005 je stříkačka? Nějak se mi nedaří to najít.

Ahoj zkus si taky pootočit zadním kolem na stojanu,v jednom místě pěkně dřelo,snad kotouč?
Je to každýho věc,Každá motorka najde kupce.
Ajtov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2011, 20:31

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 02 čer 2012, 20:42

Rozhodně stříkaj všechny motory Piaggio Master 400/500.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod zik » 02 čer 2012, 21:43

Ajtov píše:Ahoj zkus si taky pootočit zadním kolem na stojanu,v jednom místě pěkně dřelo,snad kotouč?
Je to každýho věc,Každá motorka najde kupce.

Kolem jsem netočil, tak nevím... Jinak to neber jako popírání toho, co jsi napsal, mě to jen docela příjemně překvapilo po přečtení tvých zkušeností. Ale třeba stáčení jsem doopravdy nepostřehl, zkoušel jsem pustit řidítka a absolutně nic - možná to taky bylo tím, že jsme jeli ve dvou. Jak říkám, docela o ní uvažuju, jen se bojím změny po Burgmanovi, to byl přece jenom cestovní koráb :)

Ostatním díky za informaci :wink:
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod petrvedra » 03 čer 2012, 21:25

Zdravím všechny,

mám dotaz ohledně koupě skůtru Beverly 500. Tento model mě dost zaujal designem a ještě jak tu píšete o výkonu 500, komfortu cestování na delší trasy, tak si říkám, že by to mohl být dobrý začátek. Jsem totiž úplný panic co se týče motorek a potřeboval bych poradit na co se zaměřit při výběru tohoto modelu. Když někam dojedu a vyzkouším si ho tak nevím na co koukat (kromě toho jestli se mi pocitově dobře jede), jak poznat "dobrý stroj", který mě hned po koupi nebude stát další prachy za výměnu poloviny dílů. Jinak je mi jasné, že něco navíc budu muset investovat.

Budu vděčný za každý názor. Díky ;-)
petrvedra

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 03 čer 2012, 21:06
Bydliště: Praha

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 03 čer 2012, 21:32

Mrkni výše, myslím si, že jsem to popisoval. Je to normoš pížo a závady jsou prakticky stejný. Projeď si forum, vše tu už bylo napsáno. Jinak o víkundu bude Šnůra, takže pokud si z okolí Prahy, tak se zastav.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků