Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Cova » 13 dub 2012, 13:51

X-max mě napadl okamžitě - pokud by to bylo s tímhle (nebo jiným parametry podobným) motorem, asi by těžko hledal konkurenci (kromě ceny, samozřejmě)... I když ho už nemám, potřád si myslím, že se jedná o nejhezčí a nejkvalitnější skůtr střední třídy se sportovnějším charakterem, na kterém nejsou ani v nejmenším vidět dnes tak obvyklé snahy o "katování kostů".
Cova

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 21 dub 2011, 09:24

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Ajtov » 15 dub 2012, 17:46

Co říkáte na tuto Beverlynu? Wochomurko????
http://www.mototrade.cz/cz/piaggio-beverly-500_823/
Ajtov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2011, 20:31

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 16 dub 2012, 08:49

Tyjo, tak se leskne, jak psí kulky :)). Neee vzhledem vypadá dobře. Plasty nepopraskaný, nepoložený. Okamžitě si připočti cenu plexiskla, nemá ho. Na 30000km možná budou KO zadní tlumiče + olej v přední vidli. S těma km počítej min. kontrola brzd, výměna brzdovky, oleje v motoru (5W40), olej v převodovce, komplet výměna krku protože jsou většinou vypráskaný misky, kontrola řemene a válečků, mrknout na ventilový vůle. Prostě spotřebky. Zadní guma vypadá sjetě, ale není na ní pořádně vidět. Jako plus vidím velkej kufr, což není zrovna levná položka. Ber to co říkám jen orientačně, hlavně nevím, jak seděj kilometry. Klasika... jít, kouknout, projet a zkusit houpnout cenu o nějakou korunu dolů, nebo ať přihoděj plexi, nebo novou gumu.
Cenově je někde uprostřed toho, co se Beverlyny prodávaj.

Já mám najeto 33000km a nahoře se dočteš, co jsem s Beverlynou vyváděl já a jaký problémy tě popř. mohou potkat. To platí i pro všechny ostatní motory Piaggio Master 400/500.

Jinak moje reakce k 350ce. Osobně... pro nás maxikáře zbytečná věc, protože vše pod 500ccm ti přestane zachvilku stačit a budeš to za velkou ztrátu prodávat. Cena je cca stejná, jako 500 a jak jsem koukal na změnu vyhlášky, tak od roku 2013 se bude dát pětikilčo řídit i s řidičákem Ao (vemte mě za slovo, pokud kecám). Nejvíc mi vadí, že to není pětikilo, a to, že z předchůdkyně 200/250ccm nepodědila 16" kolo. Vzhledově se mi nelíbí, ale to je věc vkusu.
Naposledy upravil wochomurka dne 16 dub 2012, 09:06, celkově upraveno 1
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 16 dub 2012, 09:32

A za kolik jezdíš s 500 ? Nepředpokládam že to bude za 3 -3,5 litru.... počítam tak 4-5 ? Kdo chce úspornej a výkonej skútr,myslim že tohle by bylo řešení a ne každej 500 ccm využije. Tohle od ní výkonem nemá zase tak daleko a spotřebu to má jak 200-250ka. Ano Nm budou znát ale určitě bych se s tim nebál jet i po dálnici ve dvou a na překračování rychlostních limitů to bude stále stačit ;-) Dyzajn neni muj šálek kávy,ale pořád se mi líbí víc,než předchozí model s těma hnusnejma 20ti paprskama :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 16 dub 2012, 10:03

Trefil si to přesně 3,3-4,1L. 3,3 když jedu šudlačku 80km/h v koloně aut a nechce se mi předjíždět (normální nedělní provoz, když jedu z chalupy) a 4,1 jsem měl na šňůře narvanej s bočákama a ve dvou. Nejsme muší váhy.
Tu spotřebu jsem tu psal už po xtý. Stačí si to tu prošku pročíst. Pokud s pětikilčem jezdíš za 4-5L, je něco špatně. Buď jezdíš po dálnici 160, máš kouslý ložiska, nebo není seštělovanej motor.
Jo jezdil jsem ke konci sezony za 5 litříků, ale jak jsem při rozborce zjistil, bylo totálně kouslý ložisko na pravý straně v předním kole a taky bylo kouslý ložisko v převodovce, co kouká ven na zadní kolo. Toť můj názor k úspornosti.
Jinak v TP mám napsanou spotřebu při ustálené 90km/h 3,3L.
Na úsporný ježdění jeto prašť jako uhoď jestli 350, nebo 500. Jóó, někdo může mít strach s přebytkem výkonu, nebo s váhou, ale když si na to zvykla i moje manželka a ta by neměnila...
Spotřeba není překážka.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 16 dub 2012, 11:03

Aha,tak to máš fajn úsporku a všici ostatní na spritmonitoru maj asi něco špatně ;-) Neříkam že ta spotřeba není možná,ale určitě to bude podprůměr,než za co jezdí s takovym motorem i v jiných skútrech ostatní. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 16 dub 2012, 11:13

Ještě je možná jedna věc. Mám euro dvojku, bez lambda sondy a tak mi elektronika do jízdy míň kecá. Čím novější motor, tím je to horší.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Ajtov » 19 dub 2012, 17:13

Ajtov píše:Co říkáte na tuto Beverlynu? Wochomurko????
http://www.mototrade.cz/cz/piaggio-beverly-500_823/

Tak sem ji dneska skoukl,projel a nenadchla mě!Plasty nesedí,porejpaný v mýstech okolo světel atd.....odpich supr,ale kroutí se jak svina.Po přidání se stáčí,do zátáček sem jí nutil jak prase.Při ubrání něco rachotí ve varci.Zklamanej sem se zbalil a jel dom.Fotky snesou všechno! :oops:
Ajtov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2011, 20:31

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 20 dub 2012, 10:59

Pokud nesedí plasty trošku, tak je to klasická italská fušařina, to mám taky. Pokud víc, tak byla nejspíš položená, nebo prásklá na komoru. To že se pereš s moto do zatáčky může bejt tím, že buď byla padlá a opravená, blbě sjetý gumy, vymlácený misky krku řízení nebo vymačkaný uložený motoru (ne Nex, ten je na tvrdo). S tím stáčením je to divný, to by dělat neměla a kroutit by se neměla alespoň do cca 130km/h. To rachocení taky špatný. Dobře si udělal, že si do toho nešel.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod snowboardin » 27 dub 2012, 15:20

Prodám beverly 500 Je zakoupena v cz jsem druhy majitel ale tepr 3 mesice předchozí majitel ji vlastnil od nové. Rok výroby 2003 najeto 20000 motor kompletně po go. jinak plasty sedi není to žádny dovoz ani kilometry nejso ustočené! přidám zadní kufr na dvě přilby cena 45 000kč. Skůtr byl 3 roky v depozitu. Proto tak málo najeto. Stříbrná barva.
snowboardin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 22 srp 2011, 21:09
Skútr / moto: PIAGGIO BEVERLY 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 27 dub 2012, 15:55

Snowboardin, to patří jinam:
viewforum.php?f=14
A dělá se to takto:
viewtopic.php?f=14&t=4997
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod kocak » 16 kvě 2012, 08:38

Zdravím,
chtel bych se zeptat jakou máte spotřebu na beverly 200?
Uživatelský avatar
kocak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 18 dub 2012, 09:11
Bydliště: Praha
Skútr / moto: piaggio beverly 200

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod magi » 20 kvě 2012, 16:46

zdravim,sektal se nekdo z vas,s tim ze mu prestaly fungovat hodiny na pristrojovce??Neni to nic bez ceho se neda jezdit,ale i tak mne to stve slusne receno :D
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 23 kvě 2012, 22:06

Mrkni na pojistky, nebo na kontakty v přístrojovce. Je to napájený z baterky.

kocak: tady seš ve velkejch, spíš se ptej tady viewforum.php?f=4
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod magi » 24 kvě 2012, 10:23

to jsem pochopitelne udelal,leda zeby tam byla nekde solo na hodiny...ona pristrojovka sviti,ukazuje i je podsvicena....asi to bude kontak,napadlo mne ze kdyz jsem menil lozisko v krku rizeni a sundaval pri tom plasty,vsiml jsem si na pristrojovce neco jako "opravu"...nejaky fachman tam odpor pripajel silikonem... :D :)
Uživatelský avatar
magi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 24 bře 2012, 20:52
Bydliště: Jihlava

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků