Tyjo, tak se leskne, jak psí kulky
). Neee vzhledem vypadá dobře. Plasty nepopraskaný, nepoložený. Okamžitě si připočti cenu plexiskla, nemá ho. Na 30000km možná budou KO zadní tlumiče + olej v přední vidli. S těma km počítej min. kontrola brzd, výměna brzdovky, oleje v motoru (5W40), olej v převodovce, komplet výměna krku protože jsou většinou vypráskaný misky, kontrola řemene a válečků, mrknout na ventilový vůle. Prostě spotřebky. Zadní guma vypadá sjetě, ale není na ní pořádně vidět. Jako plus vidím velkej kufr, což není zrovna levná položka. Ber to co říkám jen orientačně, hlavně nevím, jak seděj kilometry. Klasika... jít, kouknout, projet a zkusit houpnout cenu o nějakou korunu dolů, nebo ať přihoděj plexi, nebo novou gumu.
Cenově je někde uprostřed toho, co se Beverlyny prodávaj.
Já mám najeto 33000km a nahoře se dočteš, co jsem s Beverlynou vyváděl já a jaký problémy tě popř. mohou potkat. To platí i pro všechny ostatní motory Piaggio Master 400/500.
Jinak moje reakce k 350ce. Osobně... pro nás maxikáře zbytečná věc, protože vše pod 500ccm ti přestane zachvilku stačit a budeš to za velkou ztrátu prodávat. Cena je cca stejná, jako 500 a jak jsem koukal na změnu vyhlášky, tak od roku 2013 se bude dát pětikilčo řídit i s řidičákem Ao (vemte mě za slovo, pokud kecám). Nejvíc mi vadí, že to není pětikilo, a to, že z předchůdkyně 200/250ccm nepodědila 16" kolo. Vzhledově se mi nelíbí, ale to je věc vkusu.