Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 24 led 2012, 22:10

Jo jako v Bobulích... máte tam nový chlazení, hadičky, těsnění, ale akorát nevím, kam patří tohleto. :lol:
Na mou exVespu to ale stejně ještě nemá.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Repka13 » 24 led 2012, 23:07

Wochomurko,tak pod gumy se ti podepíšu...Goldstandardy mi jezdili stejně blbě jak tobě...dík už jsem si myslel že jsem trouba když neumím jezdit na gumách za 2500,- teď mám nový Diablo a už se těším....
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Ajtov » 18 úno 2012, 15:11

wochomurka píše:Zimní kvíz... copak to je za skútr? :mrgreen: a neb opravy v plném proudu.

Ahoj přidej prosím další fotky.Co ložiska v krku?
Ajtov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2011, 20:31

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 21 úno 2012, 10:55

Takže vyměněno: komplet krk, zadní tlumiče Malossi, ložiska v převodovce a okolo, ložiska v předním kole, udělaný ventily, vyměněn olej ve vidli + kompletní rozebrání a vyčištění. Nový řemen a válečky Malossi, vodítka do varia, vzduchový filtr. Výměna objímek u brzdové pumpy za nové, měly obě víceméně stržené závity na zrcátka od předchozího majitele.
Ještě mě nemine výměna oleje, ale to udělám až bude pěkně a variátor má už vybroušený plošky u vodítek, takže tahle sezona bude jeho poslední. destičky ještě něco najedou, ale mám připravený nový RMSka.
Vůbec mě nepřekvapilo, že ložiska byla každávesjinejpes, z toho jedno v převodovce a jedno v předním kole bylo přidřené. To vysvětluje, proč mi to ke konci sezony začalo tak žrát. Stejnej ložiskovej maglajz jsem už zažil u Vespy ET, kde jsem víceméně dělal to samé. Vyměněno za SKF (varuju, není to vůbec levná záležitost).
U spodních uchycení tlumičů je potřeba trošku vybrousit úchytkku, aby tam vůbec tlumič šel namontovat, jinak tam nepasuje. Chtělo to asi 15 minut práce s kulatým pilníkem.
Z přední vidle mi vytekla pěkná kaše, můj názor že v každé noze byl jinej olej, alespoň měl jinou barvu. Dole byla hromana usazenýho svinstva a strašně to smrdělo. Je to poměrně jednoduchý, jen si dejte pozor, abyste to poskládali, jak to bylo předtím. Samo musíte mít nová gufera, ta stará zničíte. Sranda je, že mi tam pasovala origa ze Suzuki. Mám najeto necelých 33000km, tak si přeberte, jestli se na to nekouknete taky. To co bylo vevnitř nevypadalo zrovna pěkně.
Do krku se podle manuálu dává nějaká hustčí vazelína, já jsem použil originální ruskou vazelínu na mazání tanků T55 :mrgreen: , je to asi to nejlepší, co mám v garáži k dispozici z hlediska odolnosti. Pokud se někdo rozhodne měnit krk, kupte si celou sadu. Je to včetně ložisek, misek, spodních podložek a upevňovacích kroužků. Při vyklepávání spodního ložiska stejně podložky zničíte. Na misky použijte vyražeč ložisek. Já ho už neměl, ale vyrobil sejm si vlastní vyražeč.
Fotky už asi nedám, už to dva večery skládám dohromady a dneska mě čeká jen srovnání řidítek a smontování plastů na řidítkách. Ostatní už mám hotový.

edit:
Takže komplet poskládáno, nezbyl mi jedinej šroub :mrgreen: při startu se třikrát protočila a chytla, a to tři měsíce stála. Má někdo zkušenost s tím novým čtyřvodítkovým a osmiválečkovým variátorem? Je v tom nějakej rozdíl oproti staršímu modelu s šesti válečky a třemi vodítky?

23.2. edit:
Che, čupr závada. Mám zpuchřelý gumový těsnění pod šrouby a když motor víc točí a je tam větší tlak, tak mi olej přes ty vymačkaný těsnění teče. Těsnění mezi víkem a hlavou už taky není v nejlepší kondici. Takže opět rozebráno a čekám na díly. Bohužel jsem to nezjistil, když jsem to měl rozebraný v zimě, protože jsem to zkoušel jen na volnoběh.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod eva » 10 bře 2012, 14:09

ahoj, :( Bohuzel,neprecetla jsem si manual ...mela jsem v zasobe olej IPone SAE 10w40 a cela natesena na sezonu jsem ho nalila do Beverly 500 kde ma podle manuau byt SAE 5W40...poradte,prosim,nechat to uz byt nebo radej vymenit za predepsany?? dik za kazdou radu
eva

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 bře 2011, 19:44
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KOHY 78 » 10 bře 2012, 15:06

Já bych vyměnil,pokud si nechceš zadělat na generálku motoru.Na klice jsou kluzná ložiska a tyto motory potřebují olej 5w-40.
KOHY 78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2011, 23:10
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod mijuna » 10 bře 2012, 17:14

když naleje a jezdí s 10w40 tak pak se vrátit na 5 w 40 není nej nápad ne???obráceně ano ale takhle?
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 12 bře 2012, 09:29

Vypusť to, vyměň filtr a dej tam 5W40, nebo budeš kvůli kluznejm ložiskám na klice zachvíli dělat generálku motoru.
S tím vracením bych to neviděl tak černě. Takhle to na to vrčelo asi chvilku. Problém by byl, kdyby to bylo dlouhodobě.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod tommiks » 12 bře 2012, 21:57

Ahoj,prosím o radu:na kolik nahustit kola na Beverly 500? Díky!
tommiks

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 25 pro 2011, 20:07
Bydliště: Radlík
Skútr / moto: Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 13 bře 2012, 10:02

2,2 bar. předek i zadek a se spolujezdcem přifouknout zadek na 2,3.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod snowboardin » 19 bře 2012, 20:36

Čau všichni taky už jsem majitelem tohoto skůtru Beverly 500 ale mám ho celý rozebraný dělám kompletně nový motor ale nevím jaký dát do něj variátor ? Vím že jich je více druhů ale netusím který bude ten pravý četl sem že někteří do něj dali multivar ale zas ho vyměnili za seriový tak nějakou radu do začátku? Děkuji za všechny rady.
snowboardin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 22 srp 2011, 21:09
Skútr / moto: PIAGGIO BEVERLY 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 13 dub 2012, 07:20

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... ?kid=19649

Ten motůrek by se mi líbil,na ten bude i Honda s SH třístovkou krátká :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod oldik » 13 dub 2012, 13:28

Já osobně si myslím, že tak jak je to v sérii je to vyhovující, nehledě na poloviční cenu sériovky a nějakýho lepšího. Právě kvůli tomu jsem kupoval pětikilo, abych se tomuto vyhnul. Řekl bych optimální výkon, dávkování a spotřeba. Max bych po oježdění origo válečků dal Dr. Pulley a hotovo. Sportovní skůtr to není, tak bych to nehrotil a radši ty 3 litry investoval někde jinde, škoda jich.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Cova » 13 dub 2012, 13:33

TUNER píše:http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/piaggio/piaggio-beverly-350-sporttouring-21109.html?kid=19649

Ten motůrek by se mi líbil,na ten bude i Honda s SH třístovkou krátká :)

Mně by se líbil taky, ale v jiném kabátě... :wink:
Cova

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 21 dub 2011, 09:24

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod TUNER » 13 dub 2012, 13:45

Jj,to mě taky....Ambice a výkon motoru to předurčujou do něčeho sportovního....a to nejen názvem. ;-) Kdyby to bylo třeba v menšim balení T-Maxu nebo Nexusu,tak myslim dokonalá kombinace výkon/spotřeba/vzhled.... 8)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků