Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 28 čer 2011, 13:44

Bohužel, co jsem sháněl, tak u motorek pod 10 - 10 pojišťovny nejdou ;-)

edit: Necituj předchozí příspěvky. Tom

29.6. edit:
Dneska jsem trochu detailněji zkoumal Beverly....

kouknul jsem pod dekl v kufru na motor, na baterku, pod boční krycí plasty a tak....

1) černý krycí plasty jsou velice kvalitní, pružný, nemáš pocit, že to praskne
2) zpracování v motorovém prostoru je naprosto perfektní, všude příkladně zasvorkovaný a přychycený drátky a hadičky, na pohled žádnej chaos, krásnej strojek
3) řídící jednotka je MagnettiMarelli
4) na výrobním štítku skútru v kufru je Made in Italy (žádná čajna)

...celkově je to na tom sakra znát, že to není budgetovej low cost model, neplatíš tu jen za značku, ale taky za poctivě udělanej stroj...

...před tím jsem měl Kymco Super8 50, to je proti tomu doba kamenná

pak byla levná 125, Aprilka, to byla doba bronzová, ale už byla znát lepší technologie a technika

a Beverly, to je současnost, moderní pojetí....

celkově velmi milé překvapení a zvýšení již tak velké důvěry

co se týče jízdy, gumy už mají jen cca 3 mm neojetého ke kraji, tam jsem se u kymca nedostal nikdy (zůstaly 2 cm) a u aprilie asi po 10 měsících
u beverly po 14 dnech, vede se příjemně a předvídatelně, Pirellky Diablo Scooter samozřejmě jen pomáhají
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 04 črc 2011, 09:06

Ahoj, na svou Beverly jsem se rozhodl, že si pořídím velké plexi dopředu, protože jsem měl to malé, které je vzhledově velice hezké, ale bohužel u mne všechen vítr směřuje na hlavu a to rozhodně pohoda není.
Začal jsem tedy hledat a mimo originál velkého plexi se nabízeli ještě dvě alternativy: Givi a Biondi. Oslovil jsem tedy dodavatele za kolik jsou schopni plexi dodat.
Givi odpovědělo, že plexi včetně montážní sady stojí 2.652,- (což oproti originálu 4 300,- je super), Biondi neodpovědělo dodnes a to jsem plexi poptával 1.5.!!!!!!!
Tedy i když se mi plexi Givi moc nelíbilo, nebyla jiná možnost, ale pozor termín dodání cca. 4 týdny! 4 týdny, co to je? Společnost, která se věnuje prodeji moto doplňků dodává doplňky za cca. 4 týdny? To mi ho jako budou dělat přesně na míru? Já ho objednám, Givi ten den napíše objednávku, pošlou ji někam do malé čínské vesničky, kde za sedmero rýžovými poli a sedmero bambusovými lesy je malá továrnička plná 6-ti letých dětí (kluků nebo holek to je jedno – otrokářský svět si na pohlaví zas tak nepotrpí), kam pošťák jezdí na kole na holích ráfcích bez pneumatik jednou za 14-dní, tam děti během dopoledne odlijí mé na míru vyrobené plexi a čeká se až zase pošťák za 14-dní přijede, plexi vyzvedne a za tři dny je v ČR?
To mi tam ty děti nemohli rovnou svými malými prstíky vyrýt monogram, když už bylo děláno speciálně pro mě??
Mimochodem plexi přišlo až za 7 týdnů od objednání, …… zřejmě měl pošťák ještě dovolenou 
A to chcete říkat, že italské skútry mají dlouhé dodací doby?? co je pak 7 týdnů na blbé plexi???

Ale je potřeba říct, že komunikace s českým dodavatelem na jedničku, on mohl také jen čekat, a samotný výrobek mne nakonec taky mile překvapil, hezký kus plastu, hezké zpracování, příjemná funkčnost.

P.S. za plexi jezdím s otevřenou výklopkou i v 100km/hod a pohoda. Dokonce jsem se minulý týden když bylo 27C na motorce poprvé v životě ve 100km/hod potil (kraťasy, triko, otevřená výklopka)

P.S.II je zvláštní, že za velkým plexi najednou jezdím pomaleji, při předchozím plexi všecho kolem hlavy svištělo, foukalo, hučelo a tak jsem jezdil jak závodník, ale najednou když je klid, otevřená výklopka, slyším motor, crrčky kolem silnice, tak jedu 80-90km/hod a stačí to, je to pohoda.

P.S.III je pravdou, že holá Beverly bez plexi je hezká, když se na ni dá malé plexi, je přenádherná, je stylová je super, ale když se na ní dá velké plexi, najednou už není tak hezká – je prostě s velkým plexi, ale ta funkčnost.
A ještě jedna věc, plexi je přes vrchní část světla, nechápu, kousek světla svítí do plexi ale hlavně tak krásný, velký světlo okolo chromované a výrobce plexi ho takto schová, hanba
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 04 črc 2011, 09:39

docauapia: pěkná cena, jen ta dodací doba ;-)

Který z nich máš?

P.S. co budeš dělat s malým plexi? Možná bych měl zájem.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 04 črc 2011, 10:02

Ten vrcní je malý a ten s kouřovým spodkem je velký. Co s malým ještě nevím, zatím jsem ho zabalil do bublinkového obalu

ad P.S. díval jsem se, tak Givi to malé prodává za cca. 1680+poštovné, já mám originál za 2 600,- nechci tě tedy nějak ovlivňovat :) ale bude lepší, pokud netrváš na originál Piaggio, to Givi.
Naposledy upravil docauapia dne 15 črc 2011, 13:53, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 04 črc 2011, 11:30

No jo, ale mě se víc líbí ten originál a má i lepší uchycení, se mi zdá...

Kdes ho koupil za 2600 ? ;-)
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 04 črc 2011, 12:34

Ano to je pravda, má uchycení na třech místech, dvě stejně jak Givi a třetí je nad světlem, což bude určitě pevnější. Já měl asi nějakou zvýhodněnou cenu při nákupu Beverly :), kolik jinak stojí?
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 04 črc 2011, 12:46

No normálně snad stojí 3200, já ho mám nabídnutý k beverlyně za 2800, tak tobě nabídli ještě lepší cenu.....

Asi do něj půjdu, až budu mít zbytečný peníze....
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod kedalch » 16 zář 2011, 14:16

Zdravím, na mém skůtru Beverly 500, r.v. 2004 se vyskytl problém s únikem oleje z malého kanálku na bloku motoru na pravé straně za vodní pumpou hned nad olejovým filtrem, viz. foto.
Při nastarovaném motoru se z toho malého kanálku řine olej. Nemáte náhodou někdo zkušenost s touto závadou???
Předem dík za pomoc či Vaše názory
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
kedalch

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 23 lis 2010, 00:09
Bydliště: Roudnice n.L.
Skútr / moto: Yamaha Bw`s 125
Tuning / úpravy: no

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 29 zář 2011, 11:30

http://ilikebike.cz/?year=2011&week=7

někde kolem 14-té minuty
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 29 zář 2011, 14:47

Jen ten test by končila moje manželka slovy "dámy, kašlete na tříkilčo a jděte rovnou do pětikilča" :mrgreen: .
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 29 zář 2011, 21:11

:-) záleží kam to chceš, do města se rozdíl 300 vs 500 na dynamice neprojeví, na spotřebě, hbitosti a zavazadelníku ano ;-)

Za mne volím ideální kombinaci Beverlynu 300 do města se spotřebou 3,5 a na vyjížďky mášu ;-)

Jinak Beve 500 10 let anniversary je nádherná ;-)

a k TV testu, namluvenej děsně, ještě že beverlyna je tak nádherná ;-)
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 01 říj 2011, 20:32

Zavazadelník má samo nová 300 větší, nemožnost montáže origo bočáků beru jako velký mínus, spotřebu mám 3,5l po městě a samozřejmě dynamika je u pětikila lepší, ikdyž je o nějakejch 20kg těžší. 23 poníků ku 40 je hodně velkej rozdíl. Mrzí mě, že nová Beverly přišla o zadní 16" kolo, protože to z ní dělalo ideál do rozbitého města. TV test je opravdu hroznej :roll:
Jinak v TP mám napsanou při ustálené 90km/h spotřebu 3,3l a většinou jezdím město a příměstský provoz.
Náklady na provoz mám menší, než u Vespy ET4 125 s LEADER motorem, co jsem měl předtím.
300 je krásná, ale osobně už bych do ničeho menšího než 500 nešel a manželka taky.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 22 lis 2011, 00:16

Piaggio zapracovalo :) a vyslalo do světa Beverly ST (sport touring), na přístrojové desce změnily grafiku :), přibylo ABS, ASR.
Co beru jako mínus vzhledu, tak zrcátka už nejsou chromovaná a paprsky kol jsou černé a jen "tři" - jasný je to sport :)
No a plexi je standardem. No nekup to!!!!! :)

docauapia píše:Piaggio zapracovalo :) a vyslalo do světa Beverly ST (sport touring), na přístrojové desce změnily grafiku :), přibylo ABS, ASR.
Co beru jako mínus vzhledu, tak zrcátka už nejsou chromovaná a paprsky kol jsou černé a jen "tři" - jasný je to sport :)
No a plexi je standardem. No nekup to!!!!! :)

Edit:
Pardon, kolo je pětiparskové, sedlo už není koženkově hnědé, ale přitrouble načervenalé a je jiný výfuk.
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Dom999 » 22 lis 2011, 17:49

a foto?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Josef Tvrdík » 12 pro 2011, 19:06

Ahoj skútraři. Pořídil jsem si beverly 500 na cesty do práce ale i na toulání krajinou. Je to ročník 2005. Protože jsem chtěl vědět skutečný stav skútru,hlavně variatoru a spojky, tak jsem variator rozdělal. Všechno je jak nové včetně řemenu, obložení, vodítek ,talířů a pod.Než to ale dám zase dohromady, tak bych chtěl vyměnit klasické válečky za válečky Dr. Pulley. Má s tím někdo zkušenosti u tohoto motoru a hlavně jakou gramáž použít ?Předem děkuji za vaše rady a názory Josef.
Josef Tvrdík

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 12 pro 2011, 18:08
Skútr / moto: Skútr
Tuning / úpravy: Tuning

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 10 návštevníků