Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 08 čer 2011, 20:36

Boční kufry mám upravený, takže na SŠ fičím v plný polní.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 10 čer 2011, 18:19

Zdravím beverláky,

v úterý nebo ve středu jdu pro novou Beverlynu 300ie, tak se zapojím mezi vás :-)

už se nemůžu dočkat... bude to Bronze Espresso...

H
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod joko » 10 čer 2011, 18:32

:!: :!: :!: funglovka je nej :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Blondie » 11 čer 2011, 20:32

To zní moc dobře, šoupni foto :-).

Koukám do svého návodu k použití, mám 250ie (2009) a mám předepsáno: přední 2,0 a zadní 2,5 bar. Koukám taky na 400ie a u ní je 2,2 předek a 2,3 zadek.


docauapia píše:Ahoj, konečně mi přišel kufr (co do těch loďáků budu dávat nevím - ale ke skůtru to patří), vypadá nádherně v barvě stroje a dost mě dostala opěrka zad která je protažena až na vrchní část kufru a hlavně je v ručně šité kůži, stejně jako sedlo, což budí dojem velmi luxusní věci (no když o tom teď přemýšlím, tak ona to je luxusní věc :) )

Co mě ale zarazilo a jistě mi to někdo vysvětlí, v návodu i v přiložené samolepce je psáno, že mám hustit přední kolo na 2,5, já si myslím že musí jít o nějakou chybu a jedná se o zadní kolo?? (pro upřesnění normální tlak je předek 2,2 a zadek 2,4), nebo je v tom nějaká finta?
Uživatelský avatar
Blondie

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 19 dub 2010, 20:58
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 Anniversario 2013

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod mamaha » 11 čer 2011, 21:02

Ahoj,,Blondie,,,tak jsem se díval do manuálu na tlaky a jsou. předek 2,1,,,,zadek 2,3 a jedou li dva tak zadek 2,5 toť v mém manuálu,,,,,, A anl jsem tě ne zahlédl na tej sjavné šňůře?
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 12 čer 2011, 12:04

blondie a mamaha: předpokládám, že jste reagovali na mě, asi jsem to špatně napsal, oficiálně na skutr je předek 2,2 a zadek 2,4 to je OK, ale těch 2,5 na předek je napsáno na kufru, takkže do lidské řeči převedeno :), když nainstalujete kufr, nafoukněte předek na 2,5 a to mi vrtá hlavou. Bral bych, kdyby řekli po instalaci kufru foukněte víc zadek ..... no nevím, asi to nebudu řešit a udělám nějaký kompromis :)
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 13 čer 2011, 09:48

Na SŠ jsem plácl do gum na předek 2,4 a na zadek 2,5 a bylo to vpohodě. Počítám že v tu chvíli ta Beverly měla určitě přes 4 metráky. Dneska sem už vyloženej solo na těhle tlakách jel do práce a připadalo mě to živější, než na foukání podle manuálu.

Zkoušel někdo repasovat zadní tlumiče? Ty moje sou hotový a řeším, jestli je nechat zrepasovat a nebo koupit nový originály. Malossi nebo Bituba skoro za desítku jsou zatím mimo mé možnosti. V sobotu jsem občas tahal stojan po zemi.

Vysoký plexi Biondi prošlo prvním větším testem a obstálo. Žádné stížnosti ze strany manželky nebyly. Jedinej problém jsem u něho zjistil při dešti, kdy mi voda, která odkapávala z boční hrany padala přímo na rukávy a zachvíli jsem je měl promáchaný. Tohle mi Issota u Vespy nedělala.

Boční kufry obstály na jedničku, večer hodím foto, aby bylo vidět, jak je to potřeba upravit.

Na SŠ zazněly stesky některých uživatelů Beverlyn nad vibracema řidítek při vyšších rychlostech. Všiml jsem si, že narozdíl od mojí Beverlyny byly na ostatních kusech malá závažíčka v řidítkách. Já mám velký půl kilový a vibrace necítím ani při rychlostech nad 160km/h. Pokud tento problém máte, mohlo by být těžší závaží řešení.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 15 čer 2011, 20:55

Beverlyna doma, první dojem... nadšení...
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 16 čer 2011, 09:03

a následující dojmy: čím dál větší NADŠENÍ !!!!! :lol:
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 16 čer 2011, 18:23

Přesně :mrgreen: Mám dotaz na beverlynáře s 300, jak to má BV s přesností palivoměru? Dva předchozí skútry nic moc :-)
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 17 čer 2011, 14:12

U mě všechno dobrý, dokonce už jsem si odpočítal, kolik asi ujedu na jeden dílek a vše souhlasí a matematicky vychází, takže se na palivoměr můžeš 100% spolehnout. Jen pozor trošku ručička přidává, či ubírá když jedeš do většího kopce, či z většího kopce. Ale pohne se jen o nepatrný kousek, ale to je dáno plovákem v nádrži který reaguje na hladinu benzínu, která není samosebou tak jak na rovině, takže to nemá smysl řešit :) (ale jen pro úplnost)
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod 12honzade » 17 čer 2011, 21:10

Zdravim vsechny,
v minulém týdnu jsem prodal po 3 letech své piaggio X8 125ccm. Shrnu-li v kostce spokojenost maximální, jen to byla 125ka. No a vzhledem ke spokojenosti s Piaggiem, nepadla ani další volba daleko od stromu a dnešek se tak zapíše do mého deníčku s velkým D. Složil jsem zálohu za Beverly 500 - jetinu, takže se budu moc těšit na příští týden, až ho po prvé osedlám 8)

Jinak Vám všem děkuji za vlákno, dopředu jsem nasbíral spoustu důležitých informací.
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 19:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 17 čer 2011, 21:40

Takže sem se konečně dokopal k tomu, abych udělal fotky upravenejch kufrů. Stálo mě to 1500kč a je to svařený ze stejnýho plastu, jako jsou ty kufry. Přez zimu jim akorát hodím novej lak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Honzus » 18 čer 2011, 23:14

Tak zatím aspoň jedna fotka mojí Beverly....


Obrázek
Je: Moto Guzzi Griso 850 - jedinečnost s V-Twin pod zadkem

Bylo: Piaggio Beverly 300ie - Aprilia SportCity One 125 - Kymco Super8 50
Uživatelský avatar
Honzus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 03 kvě 2010, 22:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Blondie » 19 čer 2011, 19:19

Moje Beverlyna letos ještě nevyjela. Jsem v "požehnaném stavu" :-), takže radši neriskuju a místo toho jenom leštím :D :D . Už to mám ale opravdu "za pár"a doufám, že půlku sezóny ještě stihnu :D.

mamaha píše:Ahoj,,Blondie,,,tak jsem se díval do manuálu na tlaky a jsou. předek 2,1,,,,zadek 2,3 a jedou li dva tak zadek 2,5 toť v mém manuálu,,,,,, A anl jsem tě ne zahlédl na tej sjavné šňůře?
Uživatelský avatar
Blondie

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 19 dub 2010, 20:58
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 Anniversario 2013

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 8 návštevníků

cron