Huráá, a je to tady, konečně jsem si dovezl Beverly domů!!! Je to 300-kilo, bílá, až se trochu vzpamatuji a bude pěkně hodím foto.
Jinak první dojmy: krásný stroj!!! - a to stačí, není dál co řešit
a toho místa!!!!!!
Hodně se mi líbí ta vychytávka na páčce blinkrů, kdy do strany dávám blinkr a pak na to jen zmáčku a blinkr se vypne - praktická věcička (hlavně v rukavicích)
A teď otázka, poraďte, jak mám zajíždět, prodejce říkal, že to nemám řešit, jen jezdit max. 80% výkonu, ale když já nevím??? Nemám s tím zkušenosti a vzhledem k tomu, že každý říká něco jiného, tak v tom mám "guláš".
23.4. edit:
Mám na Beverly odjeto cca. 500km (za týden
) tak napíšu pár poznatků:
+ pro mě super vzhled, je to krasavec
+ výkon, zatím jezdím připosraně, ale kdykoliv za to trochu vemu tak se dere dopředu jak blázen, jasný je to 300ccm
+ nádherně propracovaná přístrojová deska, fakt super
+ na LCD mimo jiné celková vzdálenost + 2x trip (takže Trip 1 používám na měření km od tankování a Trip 2 na denní ujetou vzdálenost) super věc!!!
+ první měřená spotřeba 3,1, ale jezdím hodně připosraně a plynule
+ jízda v noci, hezký viditelný panel přístrojovky, krásně barevný - luxus, světlo super svítí a hlavně krásně osvětluje silnici i do boku, je to super, krásně osvícená celá cesta, ne jen proužek předemnou, no a LED na stroji pod světlem krásně svítí a když jsem jel tak 9/10 koukalo co že to letí za UFO
+ mega prostor pod sedlem, když přičtu přední schránku + případně kufr, tak by to mohl být i stěhovací vůz
+ v 90km/hod pohodová jízda, žádne plavání, třepání či jakékoliv rušivé elementy, prostě jak ve 40km/hod
+ momentálně příznivá cena v porovnání s konkurencí
+ nemá CBS - pěkně každá páčka ovládá svou brzdu
- dodali mi to na pneu SAWA, moc tomu nevěřím, těšil jsem se na Pirelli, či Mišulína a ona na tom taková ......
- na bočním stojanu zhasne motor (chápu bezpečnost atd., ale když se jde člověk jen ..... na malou
, tak je to opruz házet na stojan a vypínat motor pro pár vteřin....)