Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod p@t » 12 dub 2011, 16:49

Dost vyčerpávající :D dík. Samozdřejmě vysoké plégo je nejlepší, asi nejvíc se mi zamlouvá : http://www.superauto.it/biondi/dettaglio.asp?ID=1353
nová beverly co je teď v prodeji, ( 10°Anniversario 500 ie ), tak je v cruiser verzi, takže jsou tam jiné přístroje ... a štít má asi jiný úchyt. Potom by možná přicházalo v úvahuhttp://www.fabbriaccessori.com/Ebeverlycruiser.htm ( F.fabbri moje oblíbená značka, už mám od ní dvě pléga :D )
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 12 dub 2011, 18:59

Já půjdu do Issoty http://www.scootland.cz/zbozi/isotta-pl ... 00-deluxe/ . Měl jsem Issotu na Vespě a byl jsem s ní spokojenej.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 12 dub 2011, 23:40

Taky Vam pri decentnim rozjezdu, pripadne v jizde okolo 30km/h a mirne pridanym plynu beverly vibruje? rekl bych ze je to ve chvili kdy si remen sedne a motor nedokaze pobrat nizky otacky. uz jsem o tom nekde cetl, myslim ze to bude tak trochu vlastnost 500 motoru. Co je ale zajimavy, kdyz rozeberu variator, slozim ho a vyjedu, chvilku je to uplne super, ani naznak trepani. Prijde mi to ze se na kladky dostane trochu mastnoty a zaber neni tak ostrej. Tak me napada ze by to mohla resit vymena remene za jiny (od jineho vyrobce a jineho slozeni - malossi myslim dela s kevlarem). Nemate s tim nekdo zkusenost?
Dela mi to temer stejne jak s malossi variatorem tak s originalem.
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 13 dub 2011, 08:07

Všechny jednoválce z principu v nízkých otáčkách vibrují. Tenhle vibruje díky vyvažováku o něco míň. Co vodítka a válečky, nejsou včudu? Když se motor hodně třepe, můžou bejt vymletý kluzný ložiska na klice. Na jakej olej to jezdilo? Já mám originál řemen, kolem 30tky se to klepe jak osika a přestane někde kolem 50tky. Po rozebrání a složení variátoru se nic nemění, furt se to klepe stejně.
Řemen by měl mít standartně 26,2mm a minimum je 25mm dle manuálu.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 14 dub 2011, 22:13

Neni to nic hroznyho, jen lehce, ale zaujalo me ze po te demontazi to byva uplne super, ale jen par kilometru. tak me laka odstranit vibrace naporad. Variator, voditka, valecky, remen, vsechno mam novy protoze jsem prechazel na multivar.
Vicemene je to jak rikas, do 50 to neni ono, nad 50 uplne klidny.

Uvedomil jsem si ze to zlepseni bylo pri rozebrani spojky, ne variatoru. Vcera jsem to jeste vecer rozhodil a 400 smirkem lehce vzal povrch remenic u spojky aby nebyly tak olesteny a remen se na ne tak nelepil. Zatim jsou rozjezdy a pohyb v nizkych rychlostech absolutne sametovy. Asi to dlouho nevydrzi, ale mam aspon overeny cim to je.
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 15 dub 2011, 21:43

Huráá, a je to tady, konečně jsem si dovezl Beverly domů!!! Je to 300-kilo, bílá, až se trochu vzpamatuji a bude pěkně hodím foto.
Jinak první dojmy: krásný stroj!!! - a to stačí, není dál co řešit :) a toho místa!!!!!!
Hodně se mi líbí ta vychytávka na páčce blinkrů, kdy do strany dávám blinkr a pak na to jen zmáčku a blinkr se vypne - praktická věcička (hlavně v rukavicích)

A teď otázka, poraďte, jak mám zajíždět, prodejce říkal, že to nemám řešit, jen jezdit max. 80% výkonu, ale když já nevím??? Nemám s tím zkušenosti a vzhledem k tomu, že každý říká něco jiného, tak v tom mám "guláš".

23.4. edit:
Mám na Beverly odjeto cca. 500km (za týden :D ) tak napíšu pár poznatků:
+ pro mě super vzhled, je to krasavec
+ výkon, zatím jezdím připosraně, ale kdykoliv za to trochu vemu tak se dere dopředu jak blázen, jasný je to 300ccm
+ nádherně propracovaná přístrojová deska, fakt super
+ na LCD mimo jiné celková vzdálenost + 2x trip (takže Trip 1 používám na měření km od tankování a Trip 2 na denní ujetou vzdálenost) super věc!!!
+ první měřená spotřeba 3,1, ale jezdím hodně připosraně a plynule
+ jízda v noci, hezký viditelný panel přístrojovky, krásně barevný - luxus, světlo super svítí a hlavně krásně osvětluje silnici i do boku, je to super, krásně osvícená celá cesta, ne jen proužek předemnou, no a LED na stroji pod světlem krásně svítí a když jsem jel tak 9/10 koukalo co že to letí za UFO :)
+ mega prostor pod sedlem, když přičtu přední schránku + případně kufr, tak by to mohl být i stěhovací vůz :)
+ v 90km/hod pohodová jízda, žádne plavání, třepání či jakékoliv rušivé elementy, prostě jak ve 40km/hod
+ momentálně příznivá cena v porovnání s konkurencí
+ nemá CBS - pěkně každá páčka ovládá svou brzdu

- dodali mi to na pneu SAWA, moc tomu nevěřím, těšil jsem se na Pirelli, či Mišulína a ona na tom taková ......
- na bočním stojanu zhasne motor (chápu bezpečnost atd., ale když se jde člověk jen ..... na malou :), tak je to opruz házet na stojan a vypínat motor pro pár vteřin....)
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 25 dub 2011, 21:39

Koupil jsem si stit letos v zime, ale nakonec jezdim bez nej. Se stitem je to pohoda, nefouka na me, neprsi, ale je to nuda, pripadam si jak v aute :-)

Kdyby jste nekdo meli o nej zajem, necham ho za 1400Kč, ujel jsem s nim jen cca 20km, je to tady tento:

http://cgi.ebay.com/PARABREZZA-KIT-BION ... 2726wt_829
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 26 dub 2011, 09:56

Na Savy dej bacha, na suchu je to dobrý, ale za mokra kloužou. To že tam nemáš CBS je super, ale pro mě je nepochopitelný, že většina novejch skútrů přišla, nebo nemá vepředu dva kotouče. Na těch 189kg suchý váhy, co má moje Beverly je to akorát. 165kg suchý co má Beverly 300 by taky slušely dva kotouče.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 26 dub 2011, 15:15

maravy píše:Koupil jsem si stit letos v zime, ale nakonec jezdim bez nej. Se stitem je to pohoda, nefouka na me, neprsi, ale je to nuda, pripadam si jak v aute :-)

Kdyby jste nekdo meli o nej zajem, necham ho za 1400Kč, ujel jsem s nim jen cca 20km, je to tady tento:

http://cgi.ebay.com/PARABREZZA-KIT-BION ... 2726wt_829

Ahojda a je to včetně držáků?
Díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 27 dub 2011, 22:33

stumbauer: sorry, plégo od maravyho si beru já :wink: Na manželku už od příštího tejdne nebude foukat :mrgreen:
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Ajtov » 30 dub 2011, 09:34

to wochomurka:Jakto že prodáváš kufry?Přece sis je tak chválil? :roll:
Ajtov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2011, 20:31

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 30 dub 2011, 13:49

Protože mám domluvený větší originály na pětikilčo a nemám na ně peníze. Buď prodám ty co mám a koupím větší originály, nebo nechám upravit ty, co mám aby se vešly.

Edit: Protože mi i přes slib ten itoš nepočkal a kufry prodal (asi bych udělal to samý :roll: ), odvezl jsem dneska kufr do firmy na opravy plastů a nechal jsem jej upravit, aby mi pasoval na pětikilčo. Dále tedy kufry nenabízím. Až bude upravenej, hodím sem fotku, aby jste měli představu, co je s ním potřeba udělat.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 11 kvě 2011, 15:45

Ták, včera jsem dal s Beverly první prohlídku (po 1000km) dali tomu nový olej do motoru i do převodovky? (prostě píšou převodový olej :) ), nějaký kontroly dotažení atd. Celkem 1,5 hod práce a platil jsem 1.450,-

Mimochodem ráno jsem spěchal tak jsem to vzal po dálnici (poprvé) a jsem úplně unešen, zvyk z auta vidím značku otáčím plyn, v helmě to šustí, ale jinak pohoda, kouknu na rychlost 120km/hod (všechny údaje budou tachometrových :) ) první překvapení, myslel jsem, že jedu lehce nad 100km/hod, no hezký stabilní, pohodlný, jen tak zkuzmo jsem přidal a okamžitě 135km/hod a šlo by to i dál. Pohoda, ale nechtěl jsem hoku nějak honit. Takže jsem si to tak šupal kolem 120km/hod a pohodová jízda. Co je super, že při 120km/hod když chce člověk předjet auto (ano na skutru na dálnici se předjíždí auta :) ) přidám a stroj živě a nádherně zrychlí, žádný ploužení, hezká agresivní jízda. Takže nakonec jsem jel celou cestu tam po dálnici (Mohelnice - Hranice) ač jsem z toho měl ze začátku strach a chtěl se tomu vyhnout, měl jsem obavu s moto na dálnici a nakonec jsem tam zapadl, jak v autě.
P.S. když si vzpomenu, že jsem původně vybíral 125ccm, jsem rád, že jsem nakonec přišel k rozumu!!!! a musím dát za pravdu všem, co říkají, že objem ničím nenahradíš!
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 11 kvě 2011, 15:56

V převodovce jsou tři většinou šikmý ozubený kola a je potřeba to tam občas vyměnit a zkontrolovat. Nediv se, udělali to správně, kor u novýho kousku.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 19 kvě 2011, 11:12

Nazdárek all, už jsem se rozhodl, že si koupím to plexi a hned mám dotaz:
1. jak vysoké by mělo být? Měřím 175cm a jde mi hlavně o komfort.
2. Givi http://www.givi.cz/103a-plexi-cire-piaggio-beverly-500-03-07-vxs-435x700-mm-pouzij-montazni-sadu-a-103a-20771.html nebo http://www.givi.cz/106a-plexi-cire-piaggio-beverly-tourer-125-250-300-400-08-09-vxs-325x615-mm-pouzij-a-106a-20772.html a nebo jinou značku?
Díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 11 návštevníků

cron