Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 01 dub 2011, 08:01

http://www.autobyznys.cz/katalog/zbozi/ ... ic_ma=7331
Tady je to čidlo. Dostal jsem ho do ruky a na vyzkoušení jsem měl cca 10 minut, než soused zavře autodílnu. Sice jsem to stihl, ale mám od vejfuku popálenou ruku z obou stran. Takže doporučuju studenej motor :D a montovat to na bočáku, pak z toho tak neteče olej. Jinak dle ofiko servisu je tohle poměrně častá závada, takže když se vám po otočení klíčkem nerozsvítí kontrolka mazání, nebo při jízdě blbne, tak je to tímhle.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 01 dub 2011, 08:35

Pánové mám dotaz, nevíte kde bych sehnal tlačítka, které by šlo pod řidítka jak jsou tam připravené ty záslepky??? Jedno bych využil asi na zapnutí všech 4 blinkrů a druhý na klíčovací tlačítko PMR.
Díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 01 dub 2011, 08:51

Možná by tam pasovalo tohle http://www.scootland.cz/zbozi/rms-spinac-klaksonu/ a na varovný blinkry tohle http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-p ... gilera-4k/ .Projeď si ten web, těch ovládacích prvků tam maj hafo.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 01 dub 2011, 09:08

Já věděl, že budeš mít nějaký tip :-)
Díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KOHY 78 » 02 dub 2011, 23:11

Zdravím všechny Beverlysty a hradečáka Wochomůrku obzvlášť.Jsem tu nový a mám hned jeden dotaz.Řešil jste někdo na 5-stovce termostat?Docela málo se to zahřívá(sotva do 1/4 stupnice).Mám to samozřejmě dovezený z Itálie,tak počítám, že to mají osazené termostaty do jejich podmínek,že prostě otvírají dřív.Jinak tento skůtr už mám skoro rok a jsem s ním nadmíru spokojený, ale toto se mi prostě nezdá.Nerad bych jezdil s podchlazeným motorem,už kvůli spotřebě a životnosti motoru.Jak se to ohřívá Vám ???
KOHY 78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2011, 23:10
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 03 dub 2011, 11:22

Nazdáár. Motor se mi ohřívá stejně, jak tobě. Když mi ale stojí jen na stojánku, ohřeje se do půlky. Když jedu, tak do 1/4. Ještě uvidíme, jak se to hřeje ostatním. Já to zatím nějak neřeším, uvidím, jak se to bude chovat ve městě, když bude 35°ve stínu. Spotřebu mám kolem 3,5l a to to nešudlám, namontáno mám skoro 30000km, motor ťape, jak má. Jám model bez lambda sondy, takže o jednoho kidala do mého ježdění míň.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KOHY 78 » 03 dub 2011, 11:52

No tak to máme stejný,na stojánku není problém zahřát na půlku stupnice,ale jak se rozjedu,tak to zase spadne pod čtvrtku.Vyzkoušeno i loni v horku.Asi do toho termostatu půjdu,je to sice šílená cifra,ale chci mít klid.Naštěstí jsem nezaznamenal problém s benzínem v oleji,jako to měli někteří atlantici tady na fo'ru,právě kvůli tomu termostatu.Toho jsem se bál nejvíc.Jinak spotřebu máš pěknou,já jsem se dostal ke 4l,ale mým stylem je to spíš 4,5l. .Já ho mám r.v. 2004,kupoval jsem ho loni v červenci s moc hezkými 15 900km na na budíku.Ale stav byl OK,narozdíl od těch 4 předešlých co jsem byl omrknout,tak kdo by řešil stočenej tacháč,kterej měli stejně všechny :mrgreen:
KOHY 78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2011, 23:10
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 03 dub 2011, 21:20

Nazdárek vítáme dalšího majitele Beverly :-), jinak co se týče ohřevu, tak teď to ohřívám taky max něco málo přes jednu čtvrtinu. Loni v létě (teplota kolem 20 až 25), tak to jelo rychle do půl a tam se drží, ale jakmile jsem jel za autobusem do kopce, nebo ve městě na semaforech, tak teplota šplhá přes půl, už jsem si říkal, to je divné, snad nebudu vařit a pak konečně zapnul ventilátor a mě se ulevilo :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Dom999 » 03 dub 2011, 22:55

tak včera jsem poprvé viděl (v praze) na živo beverly se třema kuframa a vypadát o fakt moc pěkně
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 04 dub 2011, 08:18

Takže nám to dělá všem stejně. Pokud ti neprosakuje benzín do oleje, nezlobí termostat, nevaří, nerapluje vstřikování, nespíná ventilátor bych to nechal bejt. Auto taky v normálu ohřívám na začátek zelený zóny a přes půlku se dostanu jen v hodně kopcích, nebo v zácpě. Jakmile se v tom začneš hrabat, může se to pak srát věčně, nebo to začne zlobit. Kluci se starejma Atlanticama mají starší motor a tam ty termostaty raplovaly. Novější motory, co máme my už tohle dělaly míň.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 08 dub 2011, 00:13

Jj, termostat jsem si loni taky vymenil. Kupoval jsem ho tady, vysel na cca 700Kc + dopravne. Kupoval jsem tam vic veci tak ze me to dopravny tak netrapilo.

http://www.piaggiospares.co.uk/spares/p ... gpn=848140

tady maji ty tlacitka

http://cgi.ebay.com/PIAGGIO-B-125-and-B ... 2729wt_907
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 09 dub 2011, 18:36

Ahoj, táááák radostná událost, včera zaplacena záloha na nové Beverly 300ie. Údajně jsou naskladněné ve skladě, tak jen vyčkat až prodejce skutřík doveze, zprovozní a zavolá mě, abych mohl začít, konečně, jezdit. Hurááá
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 09 dub 2011, 20:01

Až bude kočka v garáži ,hoď nějaký fotečky.

12.4. edit:
Jaksi se nemůžu poprat s tím duálním systémem, kdy nemůžu plně využít přední dvoukotouč a zadní brzdu. Ten duál na levý páce jsem prostě zatím nepřechroustal, hlavně když jedem ve dvou a místo toho, abych klepl do přední brzdy musím viset na obou pákách, aby to něco udělalo a nemožnost zabrzdit jen zadkem. Nepřemejšlel někdo o tom, že překopne hadičky u brzdového rozdělovače a na pravou páku pošle oba přední kotouče a levou jen na zadní brzdu? Pro začátečníka je tenhle systém asi super, ale já mám na pravý páce zakódovaný, že mi to pořádně zabrzdí a hle... ono to jen přibržďuje, hlavně když ve dvou má Beverly skoro 4 metráky (nejsme muší váhy).
Starýho psa novejm kouskům nenaučíš ... :(
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod p@t » 12 dub 2011, 15:23

ad wochomurka: zcela reálně uvažuji o upgrade na Beverly 500 ( nová ), jak se jezdí, ( sedí a co nohy ? ) baťůžkovi a jak to jede ve dvou ?
Vím, že jsi to prověřoval a jestli se nemýlím, tak byla u tebe doma chvilku i Aprilia Atlantic ...( nebo na vozejku :D )
Dotaz je zamozřejmě věnován všem Beverlystům, kteří vozí pravidelně baťůžek na delší štreky, prosím, podělte se o zkušenosti.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 12 dub 2011, 16:32

Aprilka byla v plánu, ale v té době jsem nesehnal narozdíl od Beverly odpovídající kousek. Všechny byly vraky, myšárny a stočeniny. Beverly, která byla jako druhá v pořadí se v odpovídajícím stavu sehnala. Pocity manželky ber s rezervou, protože je to individuální. Máme za sebou první delší výlet a je spokojená. Má projetou jako baťůžek Malaguti SpiderMax, starej Atlantic 500, starej Burgoš 400, Nexus 500, X9 a Beverly je prej na posed nejlepší a nejpřirozenější. Když jedem, je jen opřená rukama o moje nohy, má dost místa před i za sebou, dost místa na nohy, nemá je nijak zalomený, nebolí ji třísla, ruce, nohy, prostě pohoda. Upozorňuji, že má 183cm. Jen musím koupit vysoký plexi, protože mě bere na sedle o hlavu a všechen vítr pobírá ona. To je věc, která se dá vyřešit. Nohy si na Beverlyně nenatáhneš, ale měnit poloha se dá a ani po 150km s jednou zastávkou nebolí (mám 177cm). Celá Beverly s náma váží cca 400kg a dá se s ní jet naprostá pohodová šoulačka kolem 90-110km/h. Není to raketa ale i ve dvou s max utaženejma tlumičema se dá slušně brousit stojánkem v zatáčce. 110 guma na 16" kole a 150 na zadní 14" bere díry suverejně, podvozek je nalazen měkčeji(ikdyž nevím, jestli je to chyba a nebo funkce) Pokud budeš brát funglovkku, neber na ježdění ve dvou 400ie, protože má vepředu jen jeden kotouč a to si myslím je hodně málo na zastavení takové váhy. Na solo bude asi brzda dostatečná.
Manželka používá Beverlynu na lítačku po městě a na malý nákupy a nemá s ní nějaký problémy. Ukočíruje ji bezproblému.
Jediný problém mám já, protože při prudším brzdění jezdím po sedle dolů, ale to se dá vyřešit motokalhotama s neklouzavým rozkrokem. Manželka je má a necestuje.
Doporučuju sehnat dobrou duši, která vás oba nechá na Beverlynu posadit, chce to vyzkoušet. Každýmu vyhovuje něco jinýho.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron