Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 15 bře 2011, 00:32

Jestli dobře chápu, tak tam není potřeba žádná montážní sada, díry na šrouby jsou tam připravené a stačí jen namontovat???
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 15 bře 2011, 00:38

foky, mrkni na fotky asi o čtyři strany níž, je tam vyfocený přichycení. Na Beverlynu nepotřebuješ žádnou montážní sadu. Kufr se tam bouchne šroubama přímo do děr napevno.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 15 bře 2011, 16:53

Zdravíčko, japak je to s dodáním náhradních dílů, no a vlastně všeho na Piaggio. Hodně lidí tady varuje, že je to hrůza, že se může stát i několika měsíční dodací lhůta atd. Přímo mezi vámi (majitelé P.) se to nikde neoběvuje, tak nevím co si mám myslet. Mám vyhlédnutý P. neu Beverly 300, ale zas mě vystrašil jeden prodejce, který mi řekl, že na vodní pumpu čekal 4 měsíce. Nerad bych aby se to vše potvrdilo a já pak chodil do garáže jen na kukanou.
P.S. kupuji nový stroj, takže počítám že v záruce není problém (doufám, že platí zákony a po 30-ti dnech se vrací peníze), ale co pak po záruce. Děkuji za upřimné a "pravdivé" :D odpovědi.
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 15 bře 2011, 17:01

Osobně beru díly ze scootlandu. Většinu spotřebních dílů mají na skladě a dodání od dvou do týdne. Mám na myslí filtry, destičky, kotouče válečky, řemeny a podobně. Jedinou speciálnost sem si kdy objednával přepínač blinkru na Vespu ET4 a tam sen na to čekal cca 3 týdny. Já jsem s dílama jak na Vespu, tak teĎ na Beverly nikdy neměl problém a na speciálnosti si holt musí člověk počkat. Ty 4 měsíce bych věřil cagiva.cz, potom motoprestige.cz tam ty čekačky byly šílený, ale to pě spíš zavánělo neochotou a neschopností dovozce. U Trojana v HK bych na ten přepínač blinkru taky čekal skoro 3 měsíce a jinde jsem ho měl za 3 tejdny. Je to spíš o schopnosti, či neschopnosti prodejce, než o značce.
Jinak u funglovky je hodně malá pravděpodobnost, že by se ti něco zásadního podělalo, to by si musel zanedbat údržbu, nebo narazit na zmetek. 300ccm Piaggia jsou spolehlivý motory a když tomu dáš předepsanej olej, tak nemá mouchy.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod foky » 15 bře 2011, 17:06

wochomurka píše:foky, mrkni na fotky asi o čtyři strany níž, je tam vyfocený přichycení. Na Beverlynu nepotřebuješ žádnou montážní sadu. Kufr se tam bouchne šroubama přímo do děr napevno.

Aha, OK. Pokud je uchycení takovýhle tak to jo.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 15 bře 2011, 17:19

wochomurka píše:Osobně beru díly ze scootlandu. Většinu spotřebních dílů mají na skladě a dodání od dvou do týdne. Mám na myslí filtry, destičky, kotouče válečky, řemeny a podobně. Jedinou speciálnost sem si kdy objednával přepínač blinkru na Vespu ET4 a tam sen na to čekal cca 3 týdny. Já jsem s dílama jak na Vespu, tak teĎ na Beverly nikdy neměl problém a na speciálnosti si holt musí člověk počkat. Ty 4 měsíce bych věřil cagiva.cz, potom motoprestige.cz tam ty čekačky byly šílený, ale to pě spíš zavánělo neochotou a neschopností dovozce. U Trojana v HK bych na ten přepínač blinkru taky čekal skoro 3 měsíce a jinde jsem ho měl za 3 tejdny. Je to spíš o schopnosti, či neschopnosti prodejce, než o značce.
Jinak u funglovky je hodně malá pravděpodobnost, že by se ti něco zásadního podělalo, to by si musel zanedbat údržbu, nebo narazit na zmetek. 300ccm Piaggia jsou spolehlivý motory a když tomu dáš předepsanej olej, tak nemá mouchy.

Děkuji za odpověď, která mě uklidnila, už jsem měl pravou nohu vykročenou k nákupu a teď jsem znejistěl :) Přeci jenom je to 100tis., na to chvilku člověk škudlí, tak by nerad prohloupil.
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 15 bře 2011, 18:05

Ten 300ccm motor je kromě válce a pístu stejnej, jako 250ccm (Piaggio Quasar), takže po uplynutí záruky se dá spousta dílů sehnat z vrakáče. Tyhle motory má spousta jinejch modelů. Je to koncernovka, kteru najdeš u Giler, Aprilií, Vesp a Piagií. ND na motor není žádný problém. Jen protože je to funglovka, která nemá svého předchůdce(teda alespoň to vypadá jinak, než Beverlyna 250), může bejt problém akorát s plastama, ale je otázka času, než se tyhle kousky objeví na vrakáčích. Pokud se ale v tom nebudeš vrtat, dělat s tím blbosti a dáš tomu, co je potřeba, tak je ten motor nezničitelnej a namotáš na tom hodně kilometrů.

Foky: nic si z toho nedělej :wink: , já byl taky překvapenej, jak jednoduše je to tam přidělaný. Veřím tomu, že se dá jednoduše udělat redukce na jinej nosič a použít třeba větší Kappy nebo Giviny.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 15 bře 2011, 18:52

Já kdysi ten kufr na filtrem krátil a upravoval laminací. Ono ho tam možná narveš, ale co to udělá, až si dva nasednete a ono to propruží?
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 15 bře 2011, 21:19

Dnes me kufry dorazily. zatim jsem si s tim moc nehral, ale u filtru je to tesne jak jsem ocekaval, urcite to bude potreba upravit aby pri propruzeni nebylo veselo. V baleni je mimo sroubu a podobne bizuterie i sada zavazi na riditka :-)

to docauapia:
Nahradni dily bych opravdu moc neresil, u novyho skutra se moc poruch ocekavat neda, alespon tak usuzuju podle poruchovosti starsich kusu ktera je minimalni, vicemene jde spis o udrzbu. Tam se nabizi mimo originalnich dilu i jini vyrobci. Ale u dulezitych bych volil original. Nakupovat se da bud u ceskych prodejcu jako je scootland, nebo u zahranicnich. Ted pres zimu jsem kupoval ruzny dily po laku, stitky, krytky apod u http://www.oemmotorparts.com/, rychly do tydne to bylo doma. Dopravne je vyssi, ale porad je to levnejsi nez to nakoupit v CR.

JInak co se plastu, kupoval jsem novy dily jako napr. zadni blatnik (25EUR), velky bocni plasty pod nohy (40EUR) na ebay z italie. Levny, za par dni doma a skutr je jak novej.

Napr tady:

http://cgi.ebay.com/PEDANA-DX-o-SX-PIAG ... 2320wt_907
http://stores.ebay.com/LEO-MOTOR/_i.htm ... d=55631763
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 15 bře 2011, 22:11

Hele máš pravdu. Ty kufry se budou muset upravit. Nějak mi to nedošlo, protože sem s nima ještě nejel. Po koupi sem je hodil do regálu a nějak sem to nezkoumal. Na pětistovku se dělaj jiný kufry. No nic, bude se upravovat, až to bude aktuální.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 16 bře 2011, 10:11

Děkuji všem za názory a rady, nevím proč jsem tak hloupě zazmatkoval a nechal se vykolejit, asi jsem potřeboval tu pomocnou ruku na rameni a ujištění, že je vše tak jak má být :))))

Jinak proč jsem se vystrašil/vyděsil, citace z odpovědi od prodejce:
jako prodejce zmíněné značky musím bohužel konstatovat že níže uvedené specifikace nikde uvedeny nejsou (ptal jsem se na cenu příslušenství). Bohužel hlavně dodací lhůty náhradních dílů jsou žalostné.Např. Beverly 200 vodní pumpa, objednáno 23.5.2009, dodáno 11.9.2009. Můj nejhorší zážitek!!!! Pokud můžu doporučit mrkněte na nabídku Kymca. Dostupnost dílů 100%. Záruky 100% Kvalita 100% Ne nadarmo nejprodávanější značka v Německu, dvojka dokonce v Itálii.

Dnes s časovým odstupem je jasné že pan prodejce má asi větší marže, nebo větší, jiný profit z Kymca.
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 16 bře 2011, 11:22

Je pravda, že Kymčáci maj všechny díly v německu skladem. Yamaha taky všechny díly doveze do druhého dne, speciality do týdne (alespoň u sněžnýho skútru) a u Piaggia je to hlavně problém oficiálního dovozce. S Hondou a Suzuki zkušenosti nemám. Já osobně jsem se na ofiko dovozce nikdy neobrátil a díly jsem vždy řešil s "šedými" dovozci kteří byli většinou i levnější. Já osobně jsem s dílama na Piaggio nikdy problém neměl
Samozřejmě ber to, že prodejci vychvalujou vždy jen to, co zrovna prodávaj a bohužel většinou to ostatní pomlouvaj. Projdi si tady zkušenosti lidí se skútrama, co maj Piaggio 250/300 motor (ne starý X9 250, to má Hondu) aby si věděl, do čeho jdeš.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 16 bře 2011, 18:47

Maravy - poslal jsem Ti soukromou zprávu.

Je to trochu OT, ale podle mých zkušeností je na dodání dílů nejlepší Honda. Cca 2 dny. Suzuki jsem vyzkoušel jen jednou, dodání cca 4 dny, cena hrozná. No ale ta Honda taky žádná zlevněnka. U Piaggia u prodejce čekání cca 2 měsíce :( . Na druhé straně je asi fakt, že pokud to nerozsekáš, tak spotřebák je běžně k mání. A pokud to rozsekáš, tak budeš mít asi jiný starosti, než čekání na díly
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod regis24 » 18 bře 2011, 22:34

Cus,
mate nekdo zkusenost s demontazi vyfuku? Podle tohoto obrazku by to melo jit rozhodit v miste spojky - dil c.13

Jenze ja mam v tom miste trochu jine spojeni,spis to vypada jako "natrubek" a neni tam zadna spona.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Piaggio Beverly 200 - prodáno - Fotogalerie
Gilera Nexus 500 - jezdím - Fotogalerie
Uživatelský avatar
regis24

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 12 úno 2011, 15:59
Bydliště: Holetín
Skútr / moto: Beverly 200

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 19 bře 2011, 14:52

Já mám teda pětikilčo, ale vypadá to podobně. Normoš povolíš dva šrouby, který fuka držej u karteru, a pak povolíš tu spojku a vysuneš fuka z kolena. Nic na tom není.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků