Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 09 led 2011, 23:13

Jo jo něco vymyslíme, jen doufám, že to stihne do sezóny :-) cenu dostanu až to bude hotové jak ho znám :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 07 úno 2011, 15:15

Jak si dopadl s těm kotoučema? Já jsem Beverlynu rozebral a zase složil a moc věcí na opravování nebylo. Každopádně mě bude v průběhu sezony čekat zadní kotouč a zajímalo by mě, jestli mám koukat po RMSku, nebo by se dal sehnat levnější.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod docauapia » 12 úno 2011, 22:05

Má někdo nějaký zkušenosti s Neu Beverly 300ie??
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 13 úno 2011, 10:34

Ahojda, s novou 300 nemám zatím vůbec žádné zkušenosti a co se týče těch kotoučů, tak zatím nemám bližší info, protože ta firma, má teď plnou hlavu začínající motokrosové sezóny a tudíž na nové výrobky není čas....
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod michal553311 » 13 úno 2011, 12:49

docauapia píše:Má někdo nějaký zkušenosti s Neu Beverly 300ie??

jj, jezdí pěkně, mám na ní najeto cca 2500km Samé dobré reference. Po porovnání s Hondou SH 300 je trochu pomalejší na reakci v zatáčkách, ale je velmi pohodlná, sedlo s opěrkou aj. Velký prostor pod sedlem ...
hlavně v pohodě...
Uživatelský avatar
michal553311

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod regis24 » 28 úno 2011, 21:25

Cus,
poprosim o radu - kde v Chrudimi nebo Pardubicich bych mohl koupit valecky variatoru do Beverly 200? Ptam se na nejakeho rozumneho a slusneho prodejce, nemusi je mit skladem, staci na objednani. Dnes me totiz vyborne pobavil tento prodejce:
http://www.auto-moto-mix.cz/

Chtel jsem je objednat, jeste me napadlo se zeptat na vyrobce a cenu. Pak uz jsem se smichy skoro neudrzel...
Jedna se o tyto valecky:
http://www.skutry-malsice.cz/piaggio/x9 ... ml#content
jen v Chrudimi jsou malinko drazsi - 850,-Kc :shock: No jeste jsem si k tomu chvili poslechl bajky o nejlepsim moznem vyrobku na trhu a sel jsem pryc.
Tak pokud nekdo vite o rozumejsi moznosti budu rad.
Piaggio Beverly 200 - prodáno - Fotogalerie
Gilera Nexus 500 - jezdím - Fotogalerie
Uživatelský avatar
regis24

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 12 úno 2011, 15:59
Bydliště: Holetín
Skútr / moto: Beverly 200

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 02 bře 2011, 11:58

Tady v okolí není specializovaný prodejce, který se zabývá skútrama a když už, tak díly na skútry má předražený. Jsem z HK není tu nikdo, v Pardubicích taky nikoho neznám. MotoHavrda se Piaggiama už nezabývá. Nevím jestli sedíš v kanclu, nebo jezdíš, ale já si vždycky díly objednal a nechal jsem si balíček doručit do práce. Např. Sccotland to posílá PPLkou a tam mi vždycky ráno volali, kdy a kam maj balíček doručit.
Proto nechápu reakce Regise.... vždycky to jde nějak udělat.
Kdyby ve východních čechách byl nějakej slušnej servis a prodejce, tak si neservisuju skútra sám a nekupuju díly z Příbrami a Brna.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod regis24 » 02 bře 2011, 12:40

Diky za odpoved. Cestuju, takze posilani balicku je pro me problem, nakup v obchode je proste jednodussi.
Piaggio Beverly 200 - prodáno - Fotogalerie
Gilera Nexus 500 - jezdím - Fotogalerie
Uživatelský avatar
regis24

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 12 úno 2011, 15:59
Bydliště: Holetín
Skútr / moto: Beverly 200

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 05 bře 2011, 14:37

Zdar chlapi, tak jsem vytahl Beverlinu a uzil si prvni jizdu. Vsechno je super, jen mi porad kazi radost zname strileni a prskani z vyfuku pri ubrani plynu, ale vlastne i pri plnym plynu a castecne v mezidobi. Nejhorsi je to pri ubrani.

Vim ze se to tady uz resilo, ale vymena svicky me nepomohla a u strikacky nic neseridim. Nemate nekdo nejaky jiny reseni?

Dle zvuku bych opravdu tipoval na nespaleny palivo ktery pak vybuchuje ve vyfuku. Tzn. zrejme moc bohatou smes. Ze by nejaky cidla ve stylu vahy vzduchu u aut? To by pak mela jednotka spatnou informaci o tom kolik vzduchu proteka a mohla spatne davkovat smes.

Jeste me napadlo jestli nemuze byt uvolneny nejaky plech ve vyfuku ktery pri vyssich teplotach zacne drncet, ale tomu sam moc neverim.

Mozna by bylo reseni koupit vyfuk od jineho vyrobce, ale vyhodit 7000Kc a uslyset to zas tak me trefi :-))
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 05 bře 2011, 22:38

Ahojda, to střílení je zvláštní, rozhodně si myslím, že výfukem to nebude......, je fakt, že to bude mít co do činění s tou bohatostí směsi, nezkoušel si zjišťovat jestli se tam nedá nějak nahrát nová mapa? Třeba se tu objeví Pavel z AB a bude mít nějakou radu.
Každopádně přeji mnoho šťastných km... :!: :!: :!:
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod keto » 05 bře 2011, 22:50

Tak mě napadlo :roll: přece jnom se u stříkačky dá něco seřídit :wink: a to ventily,ale jestli to mohou dělat ventily to opravdu nevím :cry: .
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod maravy » 05 bře 2011, 23:36

diky chlapi za rady. ventily jsem delal, mely by byt ok. ctu si workshop manual a tuto zavadu jsem tam nasel, ale tech pricin muze byt vagon:

"EXHAUST BACKFIRES WHEN DECELERATING

- Pump relay H.V. coil Injector Injection"
-"revolution timing sensor
-Air temperature
-Coolant temperature
-Atmospheric pressure
-Lambda probe
- Throttle valve position sensor Stepper
-Coolant temperature sensor
-Intake air temperature sensor
-Intake system sealing (infiltrations) Intake manifold - head Throttle body
- manifold Intake sleeve Filter box
- Fuel feed (low pressure)
- Fuel pump Pressure regulator
- Fuel filter Injector capacity
- Exhaust system sealing (infiltrations)
- Manifold - head Manifold - muffler Analyser socket
- Muffler welding"

kdyz vyloucim nesmysly typu tlak vzduchu, teplota vzduchu, deravy vyfuk apod, docela bych veril tomu cidlu polohy plynu, cidlu na teplotu nasavanyho vzduchu, air filtr, tesneni potrubi sani... no uvidime, zkusim rozdelat to sani a mrknout na nastaveni toho plynu. doufam ze beverly jeste nekdy pojede :)

kazdopadne tam kde maji na svodu na fotce v manualu lambdu mam jen zaslepovaci sroub. mate tam nekdo skutecne tu sondu?
Uživatelský avatar
maravy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 10 srp 2010, 21:15
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod regis24 » 06 bře 2011, 17:33

Tak uz jsem to dneska musel taky vyzkouset....
Koupil jsem to i s obrovskym plexi stitem, tak jsem aspon vyzkousel rozdil s nebo bez. Vysledkem je to, ze shanim neco mensiho. Tenhle stit je tak veliky, ze ho mam az nad hlavu, blbe se pres to kouka, tam kde s nim jedu 90 tak bez nej 110. Sice ne me nefouka ze predu, ale za tim plexi se dost delaji nejaky turbolence nebo jak to nazvat a vic mi fouka na nohy. Asi zkusim udelat nejakou polovicni variantu.

Nahodou nemate nekdo na skutru neco takoveho:
http://www.f-moto.cz/Eshop/Motoprisluse ... 5600-p416/
jen jestli to ma trochu vyznam - aby tolik nefoukalo na ruce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Piaggio Beverly 200 - prodáno - Fotogalerie
Gilera Nexus 500 - jezdím - Fotogalerie
Uživatelský avatar
regis24

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 12 úno 2011, 15:59
Bydliště: Holetín
Skútr / moto: Beverly 200

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod wochomurka » 06 bře 2011, 18:13

S tím velkým plexim je to o zvyk. Měl jsem ho na Vespě a vlastně sem ho nesundal a natočil jsem s ním hodně km. Na Beverlyně mám teď malej originál a něco podobnýho se dělalo i jako originál na malou Beverlynu. http://www.bikez.com/motorcycles/piaggi ... 0_2006.php
Zkus se poptat u dovozce, na vrakáčích a podobně. Určitě se sehnat dá.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod regis24 » 06 bře 2011, 18:19

Jo,koukal jsem po netu ze se da koupit. Spis si ale zkusim udelat neco trochu jinyho, proste aby se mi to libilo.Ja jsem na tohle pako, klidne snesu nejaky nepohodli, hlavne ze to pekne vypada :D
Co ty chranice? Nikdy jsem to na motorce nemel, predpokladam ze to funguje a ruce jsou trochu lepe chraneny pred zimou.
Piaggio Beverly 200 - prodáno - Fotogalerie
Gilera Nexus 500 - jezdím - Fotogalerie
Uživatelský avatar
regis24

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 12 úno 2011, 15:59
Bydliště: Holetín
Skútr / moto: Beverly 200

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků