Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
28 črc 2010, 17:09
g.man píše:To kmitání řídítek dělá asi dost skůtrů. Ze začátku mně to taky vadilo, ale zvyknul jsem si a rozhodně to není nic ojedinělého a asi to dělají i úplně nové stroje. Asi nách chtějí přinuti, abychom se za jízdy věnovali řízení
Pánové, kmitání řídítek může mít několik důvodů. Ten nejméně bolestivý je vyvážení, špatný tlak, nebo špatně sjetá přední pnemuatika. Mě třeba Kymco nekmitá vůbec a je jedno, jestli řídítka pustím ve 40-ti, nebo 100km rychlosti. Když mi to předchozí moto občas dělaly, většinou to byl jeden z těchto důvodů. Samozřejmě předpoklad je dobrá silnice.
28 črc 2010, 17:13
Mě taky přijde divné, proč by měla kmitat...... no nic, za chvilku půjdu asi přeměřit tlak a zkontrolovat jestli nehází a když tak budu muset pro novou gumu
Díky
29 črc 2010, 13:15
Zdravím všechny, po dlouhém čtení všech příspěvků bych se přece jenom zeptal na pár věcí. Mám Beverly 200, ročník 2002, koupil jsem ho v listopadu 2009 a moc jsem toho nenajel, bohužel mně odešlo gufero od vodní pumpy a je v opravě, druhá věc mě překvapila spotřeba, 5,2 l to je ranec a velmi těžko se s tím smiřuji. Co se týče vibrací řídítek, taktéž se mně při puštění třepou, takže zkusím přehodit gumu. Je tam montovaný nějaký sportovní variátor, ale fakt si nevzpomenu jaký, a mělo by to být prý živější, to se mi bohužel taky nezdá. Máte někdo zkušenosti s tou spotřebou?, nebo podle vás je ta spotřeba normální? díky
Skůtra jsem kupoval v motobazaru v Hrušovanech u Brna
29 črc 2010, 13:27
Kozmos: Ten třepot sem měl i u Kymca Agility 50, ale pouze v případě, že sem měl podhuštěnou pneumatiku. To sem pak zjistil, že jí musím každý týden aspoň jednou nafoukat. Až po pár týdnech sem v ní našel píchlej drát. A u babety se mi řídítka třepaly kvůli tomu, že sem měl volný kolo. S tou spotřebou to fakt není normální. Já mám 500ccm a spotřebu kolem 4.5l. Je to stříkačka nebo karbec? Tipoval bych to na ten variátor. Zkus tam dát originál, včetně válečků i kontrastní pružiny, zkus i svíčku, nech si zkontrolovat ventily a pak uvidíš. Mělo by to být v pohodě.
29 črc 2010, 20:51
MYSLIM ŽE ON PIŠE ŽE MA 200 CCM A NE 500
29 črc 2010, 21:20
Ještě k tomu kmitání řidítek.
Byl jsem na servisce jinak vše ok a říkal jsem o tom kmitání a upozornili mě,že přední guma je neskutečně odskákaná.
Prý jedna možnost špatná kvalita pneu Sava a nebo příliš tvrdé tlumiče.
Nechápu jak jsem mohl to odskákání pneu přehlédnout
je to po 10.tis docela síla
Jedno ,ale vím zcela jistě Savu už ne
krom toho je na mokru nemožná.
29 črc 2010, 21:54
Já vím že má dvoukilo. Tím spíš by ta spotřeba měla být menší než na pětikilu.
U aut bývá pneu oskákaná kvůli špatným tlumičům. U skúta nevím, snad jen kvůli špatnýmu oleji ve vidlích, jinak si to neumím vysvětlit.
23 srp 2010, 15:00
zdravim,
nemate nekdo zkusenosti s montazi alarmu na beverly? Koupil sem si original, ale navod je takovej, jak bych rekl italskej, takovej trosku zmatenej napul.
jo a jeste bych rad vymenil troubitko, to seriove standartni nevyluzuje moc pekny zvuk, nemate nekdo zkusenosti s necim lepsim, zaslech sem nekde takove trada da, vicetonove...
23 srp 2010, 15:35
Ahojda, tak co se týče alarmu, tak to ti neporadím, žádnou zkušenost nemám, ale docela bych to pak rád viděl jak to funguje... Jinak ten klakson, mě taky leze na nervy
, když někde něco pěkného seženeš, určitě dej link
25 srp 2010, 07:53
hank píše:g.man píše:To kmitání řídítek dělá asi dost skůtrů. Ze začátku mně to taky vadilo, ale zvyknul jsem si a rozhodně to není nic ojedinělého a asi to dělají i úplně nové stroje. Asi nách chtějí přinuti, abychom se za jízdy věnovali řízení
Pánové, kmitání řídítek může mít několik důvodů. Ten nejméně bolestivý je vyvážení, špatný tlak, nebo špatně sjetá přední pnemuatika. Mě třeba Kymco nekmitá vůbec a je jedno, jestli řídítka pustím ve 40-ti, nebo 100km rychlosti. Když mi to předchozí moto občas dělaly, většinou to byl jeden z těchto důvodů. Samozřejmě předpoklad je dobrá silnice.
Kluci jestli můžu poradit z vlastní zkušenosti, řidítka mi kmitali na Bev 500, hodně to vadilo v zatáčkách. Přední guma byla v pohodě. Takže jsem vyměnil olej v tlumičích-kmitalo stejně, laboroval jsem z tlakem pneu-málo se to dalo ovlivnit podhuštěním, to ale nebylo ideální do zatáček. Pak jsem vyměnil hlavové ložiska, byly normálně vyrezavělé-tohle doporučuju všem. Nevěděl jsem ale jak ty ložiska dotáhnou na požadovaný moment podle návodu. Dotáhl jsem je tedy od oka-kmitalo pořád. Byl jsem nešťastný do doby kdy se mi na skůtru projel kolega motokrosař-povídá, že mám volné hlavové. Dotáhl jsem tedy víc nž předtím a od té doby mi řidítka anijednou nekmitly a mohl jsem začít jezdit jen s jednou rukou na řidítkách při jakékoliv rychlosti. Takže všem doporučuju udělat to tak jako já a budete mít klid !!!
30 srp 2010, 20:04
Ahoj patime, kdes sehnal ten alarm a za kolik? Maj i na pětikilo? Pošli schémata...třeba ti budu umět poradit. S tím troubítkem sem taky krajně nespokojen. Myslím že tam dám klakson z nějaké audiny. Ten zní líp.
31 srp 2010, 18:56
Jsem jen zvědavej, protože ta spotřeba mi nějak nejde do hlavy, když to čtu, jelikož motor mám stejnej a sem někde na 4L/100km. Beverly 500 je karbec nebo stříkačka
01 zář 2010, 19:47
Kyblos: Stříkačka. Řekli mi to v motoprestige.
Pantim: tak si představ že na tý beverlyně mám taky originál alarm od piaggia
3 měsíce ten dálkáč nosím na krku i s tím el. klíčem a až teď sem to zjistil. V dálkáči mi chybí baterka. Tím žádám všechny, kdo ví jaká tam patří, ať prosím poradí. Mám alarm Piaggio e-power. Na 1,5V to nejde, na 3V už jo, ale jen asi z 20cm vzdálenosti. Myslím že by tam měli jít dvě 3V s označením 1620, ale bojím se to odskoušet. Předem díky.
05 zář 2010, 19:48
Kolik vám žere 250? Začínám o ní trochu přemýšlet
05 zář 2010, 20:46
Na to dotažení toho ložiska se zeptám ,protože mě to kmitání taky rozčiluje,ale dělá to jen v malé rychlosti tak do těch 40 při stovce můžu jet klidně bež držení.
Jinak klakson se mě taky nelíbí.
jakou má spotřebu 250 nevím,ale těch 5,2 u 500 rv.2002 mě přjde dost ,ale to bude asi karburátor.
Já u 500 ie. i při svižné jízdě se snad přes ty 4 litry snad nedostanu,jinak nedávno jsme jeli víkend přes 700km ve dvou s kufry a tankem a 3,3
ale pohodovka